Igazából egy 400-as burgmant árulok (430-ért), KL-t ajánlottak érte.
Szóval ha tip-top a gép akkor 400-at megér, ha nem akkor felejtős (még nem láttam).
Szerintem a KLR-ek elég jó motorok, ezért tartják az árukat. 300 alatt gyanakodnék, hogy miért olyan olcsó :-) 400 körül tartanám reálisnak, de persze ez eléggé állapotfüggő.
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék: 1990-es KL 650 tengai, műszakival, sacc/kb. tól-ig mennyiért lehetne venni.
Nagyon gyér a felhozatal, ill. kevés van belőle.
Kösz
4.-én visszük vissza az unokát, utána szabad vagyok. Itthon leszel még ? Igen esetén választhasz motort (TDR, KLR) és megyünk a környéken egy jó nagy kört. Van több bejáratott útvonalam.
Sziasztok!
Na, itthon vagyok, de sajna nem minden alakult úgy, ahogy el lett tervezve..
Motorom még mindig nincs kész, pedig nemsokára jön érte az Ír futár és viszi ki. Gyerek beteg lett, anyum beteg már régóta, feleségem tök ideg az államvizsgája miatt...szóval ez minden csak nem nyaralás.
Remélhetőleg a gyerkőc és anyum is hamar meggyógyulnak, motor kész lesz, mielőtt viszem ki..
Ráadásul mióta hazajöttem, csak fizetek,...megtalált az APEH meg az összes bank is.
Viszont vettem sisakkamerát, remélhetőleg jövő héten összejön egy motorozás és filmezni, fényképezni is tudok!
Cső had egye az olajat.Legalább friss lesz mindég benne.A blokkot ne bontsd meg ezért.Én is meg bontottam mert füstőlt kicsit és csipegette az olajat nem is takarta be a müsort 150 000.Az olaj még mindég kevesebb.Ja és amióta nem az enyém azóta csak öregedet szal gyanús hogy úgyan azt végig kellene játszanod neked is mint nekem.Vezeték köteget nézd végig már nálam is volt ilyen probléma és csatlakozók körül volt probléma.
Tegnap visszaraktam a gyári lánckereket előre (15 fog), mert kipróbáltam a 14 fogasat. Kb. 200 km után cseréltem vissza, mert baromi erős lett a gép, de közúton nem tudtam kihasználni, sokat kellett kapcsolgatni. Terepen viszont állat lett tőle a gép, ott állandóan elpörgött, oda nagyon jó. Mivel nekem enduro gumik vannak, ezért nem nagyon járok terepre. Érdekel valakit 2500-ért ? (3300 az új ára)
Szia!
Én is olajcsipegetős problémát küzdtem le tegnap estére.Szelepszárszimmering és gyűrűzés lett a végeredmény.Csak egy hasznos infó,a gyári gyűrű garnitúra 20 eFt és 3 hónap a szállítási idő(kawasaki M3 infó). Viszont passzol hozzá a Porsche 944(2.5 l)-hez való gyűrű szett,csak a dugó gyűrűhornyait kell 0.3 mm-el kiszélesíttetni.Goetz szett:13 000, esztergályos munka:1 000. Egy picit gyorsabb és olcsóbb így.Remélem segítettem vele.
Köszi speedfan...apropó....gemes szivesen látlak.....amti:próbáltam terepen,saraztam vele egy kicsit de nem igazán merültem bele mert féltem,hogy ha megáll akkor következőleg már nem indul be:D(a visszatöltés hiánya miatt)nameg ezzel a gummával külön élmény volt(adtak hozzá krossz gumit azzal bátrabb leszek)
Nekem is bedöglött az aksim, de szerencsére nálam még így hogy ennyire régi volt is töltött. Szerintem a feszabályzód vagy a generátor rosz. De talán ír valaki aki többet tud mondani. Ja és a géped nagyon jól néz ki, tetszik
Sziasztok ! volt szerncsém megtapasztalni a motor hátrányait :2 problema lenne vele:
nem tölt vissza (akksi új,önindító megtisztítva),
csipegeti az olajat ,egy kicsit füstöl...
ha valameik problémára tudnátok tanácsot adni akkor azt megköszönném
palacsinta@citromail.hu
Szóval ha tip-top a gép akkor 400-at megér, ha nem akkor felejtős (még nem láttam).
Egy kis segítséget kérnék: 1990-es KL 650 tengai, műszakival, sacc/kb. tól-ig mennyiért lehetne venni.
Nagyon gyér a felhozatal, ill. kevés van belőle.
Kösz
tityi@citromail.hu
Köszi
Most vonatom ki végleg forgalomból itthon. Kint csak endurocross illetve mx versenyekre fogok járni vele.
Na, itthon vagyok, de sajna nem minden alakult úgy, ahogy el lett tervezve..
Motorom még mindig nincs kész, pedig nemsokára jön érte az Ír futár és viszi ki. Gyerek beteg lett, anyum beteg már régóta, feleségem tök ideg az államvizsgája miatt...szóval ez minden csak nem nyaralás.
Remélhetőleg a gyerkőc és anyum is hamar meggyógyulnak, motor kész lesz, mielőtt viszem ki..
Ráadásul mióta hazajöttem, csak fizetek,...megtalált az APEH meg az összes bank is.
Viszont vettem sisakkamerát, remélhetőleg jövő héten összejön egy motorozás és filmezni, fényképezni is tudok!
Én is olajcsipegetős problémát küzdtem le tegnap estére.Szelepszárszimmering és gyűrűzés lett a végeredmény.Csak egy hasznos infó,a gyári gyűrű garnitúra 20 eFt és 3 hónap a szállítási idő(kawasaki M3 infó). Viszont passzol hozzá a Porsche 944(2.5 l)-hez való gyűrű szett,csak a dugó gyűrűhornyait kell 0.3 mm-el kiszélesíttetni.Goetz szett:13 000, esztergályos munka:1 000. Egy picit gyorsabb és olcsóbb így.Remélem segítettem vele.
nem tölt vissza (akksi új,önindító megtisztítva),
csipegeti az olajat ,egy kicsit füstöl...
ha valameik problémára tudnátok tanácsot adni akkor azt megköszönném