A Kymconál tipushiba a hátsó rész gyengesége, az enyém is morgott rendesen, pedig volt benne olaj. Nem nagyon szokták az átlag userek nézni a váltót, motorban hamarabb észrevenni.
Ma adta postára a srác, remélhetőleg péntekre itt lesz, legkésőbb jövő hét végére.
Kicsit félek attól hogy mit fogok találni a blokkban...mármint a hengerben...mert ha a jóember, akié volt a motor, arra sem vette a fáradságot hogy olajat tegyen a hajtáshoz, akkior szerintem pont leszarta a motorolajat is...
értem az a jo ha van hova nyúlni de a klr-eknek nemnagyon szokott baja lenni ha egy kicsit odafigyel rá az ember légyszives ha tudsz akkor kérdezz körbe hogy nem kellene valakinek az enyém:D
300 körül egész jókat lehet már kapni műszakival. Igaz, hogy viszonylag öregek, de megbízhatóak. Én már gondolkodtam tartalék motoron (rendszámot átrakom, oszt jónapot :-) ), de a 250 az túl sok. Szerencsére van egy TDR-em, ha gond van a nagygéppel.
jahh és amikor kiderült hogy mi a baja a motornak amikor megvettük akkor megpróbáltuk felhívni a csávót de megszüntette azt a teloszámot és így nem vagyok benne biztos hogy honnan származik a motor meg sok pénzbe lenne a papíroztatása.
hát a papír az tényleg nehéz lenne szerezni mert aztmondta az előző tulaj hogy ausztriából hozta és mi meg úgy vettük meg hogy csörgött aztán elment az 1-es és szétszedtük a dugattyú szoknyájának darabja lenn voltak a karter alján és beszorult az egyik darab meg nem voltak benne a kiegyenlítő súlyok és találtam neten 1 blokkot és 48e Ft-ért meg is vettem és azóta semmi baj nincs vele csak az akksi szar:S
értem hát jolvan köszönöm a tanácsokat majd megpróbálok beszélni az emberkével hogy kipróbáljam aztán majd meglátom de ha ezt nem venném meg akkoris valami műszakis enduro vagy túra kellene mert a gyorsasági nemnagyon való a magyar utakra. ha megkérhetlek rá légyszives kérdezzél körbe hogy nem kell senkinek se a klr-em. köszi:D
jahh igen leesett az sv-vel nincs baj 0 ft-ért elvihető hitelátvállalással 25 havonta. a klr-rel meg az a baj hogy 1 deka papírja nincsen ha lenne akkor nem adnám el mert nagyon szeretem azt a motort csak már a rendőröknek nem tetszik hogy motorozok vele.:D
Rögtön szaglászni kell és akkor kiderül, honnan jön a szag vagy füst. Indulj el az akksitól és mozgasd a vezetékeket, hátha valahol bevillan. Csattanásnál lehet, hogy elégett egy saru.
amúgy meg azt nemtom hogy mennyire nehéz de apámnak a Ninjájával szoktam menni és szerintem annál nehezebb, nagyobb nem lehet az biztos hogy szűkebb az SV mert ugye v2 nem sor4. nekem bejön a kinézete de mindenkinek más tetszik nem vagyunk egyformák (még szerencse):D
sziasztok tudtok nekem segíteni abban hogy...
Gyújtásra tettem a klx-emet csattant eggyet és elment a gyújtása,önindító lámpa duda minden..
Hol lehet benne a biztosíték vagy relé?
vagy valamelyik kábel csúszott szét?
Ma adta postára a srác, remélhetőleg péntekre itt lesz, legkésőbb jövő hét végére.
Kicsit félek attól hogy mit fogok találni a blokkban...mármint a hengerben...mert ha a jóember, akié volt a motor, arra sem vette a fáradságot hogy olajat tegyen a hajtáshoz, akkior szerintem pont leszarta a motorolajat is...
Nem a sznobság beszélt beőlem, csak az öröm...mármint hogy itt nincsenek ilyen baromságok.
Mondjuk a havi biztosítás egy vagyon, de legalább a benzin nem drága és autót már kapsz 25.000 Ft-nak megfelelő összegért..
Az átiratás meg ingyenes.
Gyújtásra tettem a klx-emet csattant eggyet és elment a gyújtása,önindító lámpa duda minden..
Hol lehet benne a biztosíték vagy relé?
vagy valamelyik kábel csúszott szét?