Egyébként most Egerben lakik és kéthetente jön haza Esztergomba az XT-vel. Nem kis táv. Kérdeztem, hogy miért nem az SV-vel jön ? Kényelmetlen, ráz, lomha a kanyarokban, megfájdul a dereka, zsibbad a csuklója meg a feneke. Más baja nincs vele, nagyon szereti, nem adja el, de ritkán használja. Néha autópályára megy vele, mert jó a végsebessége :-)
Mondjuk ezek eléggé szubjektív dolgok, de mindenképp javaslom, hogy menj el vele motorozni minimum 1 órát (de inkább többet) és próbálj ki sokféle szituációt. Hosszú egyenes (unalmas), rossz út (ebből sok van szerencsére :-) ), szerpentin. Ha nem zsibbad a kezed és a feneked, akkor vedd meg :-) A motorjáról egyébként jókat hallottam, csak drága a javítása.
A blokk alján egy kis körben van egy csavar. Azt lazítsd meg, majd húzd meg. Vigyázz, mert ha nagyon meglazítod, akkor folyni kezd az olaj. Döntsd meg jobbra a motort, úgy átfolyik a másik oldalra. Az is lehet, hogy már túl laza, ezért esik ki a szinkronból. Nézesd meg valakivel. A lánc egyébként kb. 28e Ft.
Sziasztok!
Olyan problémám lenne a KLR-emmel hogy olyan 3-4ezer fordulatig ráz a blokk.Egyik ismerősöm mondta hogy ezekbe valami balansz tengely ami a főtengellyel ellentétesen forog és ezt egy lánc forgassa. Nem lehet hogy a láncon kéne feszíteni?Előre is köszönöm a segítséget!Erik
Vad egy gep, az biztos!
Mivel EC (endurocross) ezert egy verbeli versenyendurora szamits...nem akarom isteniteni, de sok embert meglepett mar.
Hiaba 4T, majdnem ugy kell forgatni, mint egy 2T crossgepet.
Tehat magas fordulaton adja ki magat igazan....
Persze, miert ne probalhatnad ki? Szivesen odaadom.
Vegre realizalodik a Gasgas 450-esem sorsa!
Megvan az utolso 180.000 Ft is a 480.000-bol, jovo hetre ossze lesz rakva a gep!
Ideje, mar 2 eve alszik teli almot...
Ha megyek haza (most, 22.-en) mar ott fog varni engem az en dragam!
Hogy ne erezze magat elhanyagolva tobbet, megismertetem vele (ujra) a kornyzeo hegyeket, dombokat, arkokat, siratokat..
Viszek fenykepezot is.
Sziasztok, ahogy szétszedtem a karbit stb. észrevettem h ki van szálasodva a gázbowden is ( a toló), 3-4 szál tartja már csak, ki kéne cserélni, nem rakom össze ezzel. Viszont nem találtam a neten a nagyobb motorosboltokban hozzávalót, tud vki egy oldalt ahonnan tudok rendelni hozzá? (KLR 600)
Üdv! Terepen még nem próbáltam....szivárgás nem veszélyes.......de majd behegesztetem de minimum beragasztom normálisan..(majd rakok fel képet),gemes köszi az infókat.
Szeva. Szerintem a motor én utánam már legalább a második gazdánál van úgy hogy teljesen mindegy hogy nálam milyen volt.Tőlem egyébként egy motor szerelő vitte el és ő azt mondta teljesen megcsinált rajta mindent. A baloldali dekli már nálam is volt hegesztve csak előről szerintem ezzel probálkozhatnál te is ha megvesszed.Amikor én addtam el volt hozzá sm szett is meg még a gyári hátsó sárvédő volt rajta nekem azzal jobban is tetszett.Ja 2008-ban adtam el.
Szinte biztos, hogy a tűszelep enged át. A benzincsap nálam pl. mindíg nyitva van. Előfordul, hogy csak koszos és egy tisztítás után megjavul (jártam már így), de ez a ritkább. Benzinszűrőt mindenképp cserélj !
2. Kényelmetlen üléspozíció
3. Kemény ülés
4. Zavaró vibráció
5. Injektoros motor
6. Baromi ronda, de ez ízlés kérdése :-))))
20 akit érdekel írjon
Olyan problémám lenne a KLR-emmel hogy olyan 3-4ezer fordulatig ráz a blokk.Egyik ismerősöm mondta hogy ezekbe valami balansz tengely ami a főtengellyel ellentétesen forog és ezt egy lánc forgassa. Nem lehet hogy a láncon kéne feszíteni?Előre is köszönöm a segítséget!Erik
Mivel EC (endurocross) ezert egy verbeli versenyendurora szamits...nem akarom isteniteni, de sok embert meglepett mar.
Hiaba 4T, majdnem ugy kell forgatni, mint egy 2T crossgepet.
Tehat magas fordulaton adja ki magat igazan....
Persze, miert ne probalhatnad ki? Szivesen odaadom.
Vegre realizalodik a Gasgas 450-esem sorsa!
Megvan az utolso 180.000 Ft is a 480.000-bol, jovo hetre ossze lesz rakva a gep!
Ideje, mar 2 eve alszik teli almot...
Ha megyek haza (most, 22.-en) mar ott fog varni engem az en dragam!
Hogy ne erezze magat elhanyagolva tobbet, megismertetem vele (ujra) a kornyzeo hegyeket, dombokat, arkokat, siratokat..
Viszek fenykepezot is.
eddig nagyon élem.