Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megint gond van a motorral, a féket sikerült lelégteleníteni, viszont...tegnap mentem egy kört, és mikor leálltam ömlött a benzin a túlfolyón, mint kiderült a benzincsap nem zár el teljesen, de ahhoz majd veszek javító kitet. Simsonos multat fölidézve azt hittem h föl akadt az úszó, am úgy vettem észre h azzal semmi gond nincs. Mi okozhatja (még) ezt a benzinfolyást?
Ez lesz a végleges formája a mocinak, mégsem teszem fel rá a kerek lámpát. Ma viszont ki kellett használni a szép időt, mert jön az unoka és két hétig az enyém lesz.
Szerintem deknit tudnak hegeszteni, raadasul ott nincs nyomas..

En vagyok az , aki minden barkacsolas ellen van, de szerintem ezt a hegesztest bevallalhatod...csak ne tekeredjen meg a dekni, amikor hegesztik, mert akkor folyni fog..
Votam megnézni a motort egy komoly gondja van: meg van repedve a bal oldali dekni........elesett vele és a váltókar berepesztette,így szivárog az olaj ,nem tudtok véletlenül olyan helyet ahol lehetne beszerezni........meg mondták,hogy meg is lehetne hegeszteni.?
esetleg: http://www.kepesmotor.hu/motor...
Helo gemes76 ,látom tied volt a kawasaki tudnál róla mondani vmit amit tudnom kellene? (nehezen indult-e ,olajfogyás nem volt sok ,esetleg telók állapota és persze motorikusan monden renben volt-e vele) miért adtad el mennyiért és mikor....fontos lenne tudnom ,hogy akkor milyen volt...megértésed és válaszod előre is nagyon megköszönöm.
Szia! ÚJban tudok segiteni email az adatlapomon!
Sajnos rájöttünk, miért volt gyengusz...
A hátsó tengelynél, azok a fogaskerekek, amik elvileg olajban kéne legyenek, teljesen szárazok voltak.
Ez még nem lenne baj, de azok a fix tengelyek, amiken a fogaskerekek voltak és amik a blokkfel aluminiumához vannak hegesztve, letörtek és mindent szétdarátak belül.
Csoda hogy még működött.
Most találtam az angol Ebay-en komplett blokkot hozzá, 80 fontért (kb 30.000 Ft-ért)
Milyen jelenségeket produkál, ha túl laza a vezérműlánc és a kiegyenlítő lánca ? Hol érdemes venni és mennyi ? (kiegyenlítő 28 körül van, ha jól tudom)
Nekem volt rajta, szerintem azon is kéne lenni. Keresgélj. A 125 és a 150 ccm között nincs akkora különbség. 60-ig jól kéne húznia, majd 80-tól megint. Nagyobb fúvókával végig jól húz, de fölmegy 4 fölé a fogyasztás. Kipróbáltam, nem érte meg anyagilag, annyival nem jobb.
helyes...en sem...no, csak azert, mert nincs motorom..
Ááá ha piálok nem ülök motorra már.
..az en egyetlenegy nagy esesem motorral, akkor volt, amikor jo besoroztem..
Szemtanuk szerint a fejemen csusztam kb 8 metert...erdekes modon, par percig fekete-feherben lattam mindent, de aztan elmult
Budos kolke..mar megint tobb volt a sor benned, mint tankban a benzin, mi?
Hát mondjuk ja csak elkapott a hülyeség közbe.
Gondolom, csak a boltba ugrottal at, tejert..
Minden oké csütörtök volt kis csúszás persze nem voltam beöltőzve.
Könyök,térd, lábfej nuku bőr tenyérnyi darabokon meg be dagadt a bokám.De amúgy minden oké.
Irva irok..

Mizu veled?
Yami megyeget?
Szeva írúr.
Neked sem volt onindito a motoron?

Ez furcsa...mert mintha latnam a blokkon, csak gombot nem talalok hozza a kormanyon..
Szia Zsolti!
sziasztok ha valaki segiteni tudna klr 600 hoz új hegerfej tömités és és szelepvezetöket de érdekel koplet öniditos blok is
létszi irj kösz !
Hat igen....jobb lett volna ha kibirja.
Tegnap mentem vele egy kis kort, mert azota elforog a kerek...de iszonyat csapagy hangja van a hatso kereknek, most a heten dszetkapom, teljesen. Csak a hat a ropsulyt nem birom levenni, kizarolag csak legkulccsal.
Bar a blokkjat meg igy is harmatszegenynek erzem, pedig amikor berugom, van benne kompresszio..
Csak önindítós mert ez a c verzió.
Szeva hát egy párszor szétlett már bontva az egész motor.Már rég nem a gyári dugó van benne.
neharagudjatok.....rosszul írtam..:D..130 lenne felújítani a hengert dugót..(ha 130-ért adná már itt lenne a garázsomban :) )