Na, itt van par kep a nagy turamrol, aminek a kozepen sajna kenyszerpihenot kellett tartanom, illetve hazavitetni a motort.. a heten, remelem hogy sikerul megcsinalni a hatso kereket...
Évi 3600 km mennyire hihető szerinted ? Szerintem nem valós, de bármi megtörténhet. Én megvenném :-) 5-6 liter között szokott inni. Mindenképp próbáld te beindítani, mert a KLX-en úgy tudom nincs önindító. Én 110 kiló vagyok, de még nem sikerült berúgnom, csak egyszer :-)
gondolkozom ezen a motoron ti mit gondoltok? Túl sok az AZ 52000 EZER KM? KICSIT FÉLEK MERT OLVASGATTAM ,hogy 60000 km-t tudnak ezek a motorok ....utánna fel kell újítani a dugót hengert ......a napokba mennék megnézni..honnan lathatom,hogy szét volt-e már bontva a blokk? A válszokat köszönöm...széles utat!
(130e ft)
Lenne egy fontos kérdésem! A képen látható karburátoron megjelölt csonk mivel lehet összekötve vagy hova kell bekötni. Szerintem egy vákumcső lehet!? Sűrgős lenne, ha valaki tudja legyen szíves megírni
Szoruláskor fel kéne keményednie. Jártunk így egy Jog-al, ott a kitartó pumpálás, tartás, szorítás, pumpálás egyszer csak meghozta az eredményt. Néha megkocogtattuk a dugattyút is.
A fékbetétek nélkül sem mozdul a dugattyú, attól tartok h megszorult a kosz miatt. Azóta nem próbáltam megcsinálni, nem volt időm. Talán a héten vmelyik délután nekiülök ujra, vagy itt lesz a pünkösd :). Mindenesetre köszi a választ, majd leírom h mire jutottam.
Na...tegnap hazaertem, bar nem ugy ahogy terveztem.
Kicsivel tobb, mint a fel ut utan a hatso kerekem leblokkolt es ugy is maradt. Erztem ugyan hogy nem huz a motor, de eloszor azt hitem hogy ennyire lomha. Hala istennek, ugy nez ki hogy nem a blokk, hanem a hajtasnal van hatul valami gubanc. Hallottam is hogy nincs szep hangja hatul, szerintem valamelyik csapagy allt be. Legalabbis remelem.
Azert igy sem volt rossz teljesitmeny, 143 km-t tekertem le a geppel, egyhuzamban, ugy hogy a hajtas mar szar volt...tehat atlag 60 km/h sebesseggel.
Ezt most nem értem. Panaszkodsz, hogy nehéz berúgni, utána meg kijelented, hogy milyen könnyű. Megtaníthatnál a technikára :-) Amúgy merre szoktál motorozni ?
Csobánkát nagyon szeretem / szerettem...amikor 2006-ban kimentem, még nem volt ott semmi..aztán elkezdtük kijárni a falakat.
Büszke vagyok, a középen látható feljárónak a tetejét én egyenesítettem ki..
Most látom hogy már megint elkanyarodik jobbra, de annak idején én kijártam egyenesre. Fél évig tartot egyébként, mire fel mertem menni rajta.
Azért jó kis hely, mert az erózió miatt állandóan változik a táj.
tény, ha ennyiért jó állapotú, akkor kár lenne otthagyni