szerviz manuál 1:32 es keveréket ir, bár ezt énis kicsit erösnek tartom, de a 35 az sztem min kell neki!
htt elvileg igen kx blokk van bennt csak lebutitva. jobban lefojtva a kpiu meg az elektronikákkal. ja meg a váltó sem a kx-é. és ha jol tudom akk a löket térfogat sem...szal akk nemtom:
pedig sokan mondják h az...
Szia!Nekem ha olyan power körüli fordulaton járok vele(mondjuk én mindig a duplapower miatt..de a második powerre gondolok ) akkor olyan 8-9 liter/100km ha power alatt akkor 6-7 liter környékén eszik..de az a 2 deci/10 liter az kevés kicsit elvileg 10 literbe 3 deci környékén kell!
akkor kérdezek mégpárat! Hogy lehet megnézni hogy A vagy B vagy C
a motor fajtája, esetleg h SR? Az igaz h a 125-ös KDX-ekbe 89-es KX blokk van? (Keresek tömítést és nem tom milyet rendeljek a motorhoz...)
Hello! nektek menjit fogyaszt a KDX? Nekm walamiert nem akar menni BR9ES NGK gyertyaval csak kisebbel 6os w 5el megy emewel be kopi a gyertyat es a keverek 2deci 10literhez castrol tts olajbol sztem nem sok vagy? Udv
Hátt az nem hiszem,hogy olyan egyszerűen jön le a rozsda miatt..de le lehet azt onnan venni,meg ha jól tudom valami kis hézagoló "alátét" műanyagból vagy fémből van a lapát meg a tömbszelence között!De vannak itt már ebben rutinos kollégák is..
Kellett már valakinek 125-ösbe vízpumpa szimeringet( "tömbszelencét") csrélnie? Csak a lapátot kell leszedni, aztán alatta ott van a szimering, és azt egyszerűen, csak ki kell venni, vagy valami szerszám kell hozzá?
(200-250-es testvéreket is meghalgatok)
Huuu még jó,hogy írtad..ismerősöm meg akarta nézni/venni..szépnek szép az biztos,látszik,de nem gondoltam volna,hogy ennyire szétvan Külömben alapjáratot ezeken elég nehéz találni..
Így is szerelőm 1:50-est mondott power 1-el..., de inkább adok neki...
Am néztem múltkor, hogy az exc 300-asba (újjabbakba) 1:60-as keverék kell !?