Üdv srácok!
Segítsetek!
Rakom össze a KDX 125-ös blokkot. Már megvan a nagyrésze, a kuplungkosár jött volna, és a gyújtás, bedugtuk a váltótengelyt, és nem vált...
A két tengelyt, amin a fogaskerekek vannak, nem bántottam, egyben vettem ki, egyben raktam vissza.
A 3 léptetővilla nem egyforma, és azt lehet összezagyválta a segítségem', de látszólag jól volt az is összerakva, a tüskék' egy irányba álltak, illeszkedtek a váltódobra', ami vezeti őket.
De most hiába mozgatom a váltókart, nem tudja elforgatni azt a dobot.
Rossz sorrendbe raktam össze valamit, vagy esetleg rossz helyre illyesztettem a villatüskéket' a dobon?
Vlakinek valami ötlet?!
Szeva!Én is kdx 250 tulajdonos vagyok!
NGK BR9ES ezzel a típussal jönnek ki gyárilag.Ebből a BR9ES-ből is van kettő fajta az eredeti japán és a hamisított(francia) a hamisított az egy nagy rakás kaka szóval olyant ne vegyél bele,én már tapasztaltam!Csak NGK BR9ES japán ez forintba számolva 2500 pénz a hamis az meg 1200 ft!
hello! en egy kawasaki kdx 250en tulajdonosa wagyok erdekelne h tudna e walaki segiteni mien gyertyat rakjak bele ugyan is seh se h meg talajam a meg felelot. Aki tud picit is segiteni kerem irjon kosz
Hali srácok! Nekem kellene egy villogóautomata KDX 125-re. Sűrgős lenne mert vinni szeretném műszakira.Ha valaki tud küldeni vagy tudja hol tudom beszerezni Győr közelében írjon!Köszönöm!
Sziasztok!
hát ha nincs hol akkor ugye nehezen
amúgy kdx-nél sose még csak meg se fordult a fejemben hogy légtelenítsem aszfaltra találták ki, eredetileg öszvér motornak.akkor meg minek?
Hátt nekem is fordított teleszkóp van igaz 250-es kdx..
De ha a tieden nincs akkor szerintem azt nem is lehet légteleníteni,esetleg nincs valahol a teleszkóp tetejéhez közelebb eső felén valami kis lyuk ahol kitud jönni levegő?
Nos a légtelenítést így érteném is,csakhogy nincs olyan kis csavar a tetején amit csavarhúzóval kihajthatnék,csak egy nagy zárócsavar van amit villáskulcscsal lehet kihajtani.A kis csavar a hagyományos telónál van,a fordítottnál nincs.
Azért köszi a segítséget!
Próbálok képet föltenni.Az első az enyém (fordított),a másik szerintem a hagyományos teló.
Segítsetek!
Rakom össze a KDX 125-ös blokkot. Már megvan a nagyrésze, a kuplungkosár jött volna, és a gyújtás, bedugtuk a váltótengelyt, és nem vált...
A két tengelyt, amin a fogaskerekek vannak, nem bántottam, egyben vettem ki, egyben raktam vissza.
A 3 léptetővilla nem egyforma, és azt lehet összezagyválta a segítségem', de látszólag jól volt az is összerakva, a tüskék' egy irányba álltak, illeszkedtek a váltódobra', ami vezeti őket.
De most hiába mozgatom a váltókart, nem tudja elforgatni azt a dobot.
Rossz sorrendbe raktam össze valamit, vagy esetleg rossz helyre illyesztettem a villatüskéket' a dobon?
Vlakinek valami ötlet?!
NGK BR9ES ezzel a típussal jönnek ki gyárilag.Ebből a BR9ES-ből is van kettő fajta az eredeti japán és a hamisított(francia) a hamisított az egy nagy rakás kaka szóval olyant ne vegyél bele,én már tapasztaltam!Csak NGK BR9ES japán ez forintba számolva 2500 pénz a hamis az meg 1200 ft!
Megkérdezem még egyszer hátha tudja valaki: Mennyi olaj kell az első telóba száranként?
Ha valaki tudja lécci segítsen!
Sziasztok!
amúgy kdx-nél sose még csak meg se fordult a fejemben hogy légtelenítsem aszfaltra találták ki, eredetileg öszvér motornak.akkor meg minek?
akkor elvileg nem kell légtelenítenem.
Hátt az attól függ,hogy milyen gyújtáshiba?
Gyertya?Kábelok?Netalántán lendkerék?
De utána járok én,körbe kérdezek mindenkit akinek ilyen telója van!
Na körbenézegettem a villaszárakat,de nem találtam furatot,akkor lehet,hogy nem kell légteleníteni?
Csak nagyobbhoz van 200/220/250, de nem hiszem, hogy ugyan az lenne, mint a 125-ösé
De ha a tieden nincs akkor szerintem azt nem is lehet légteleníteni,esetleg nincs valahol a teleszkóp tetejéhez közelebb eső felén valami kis lyuk ahol kitud jönni levegő?
Azért köszi a segítséget!
Próbálok képet föltenni.Az első az enyém (fordított),a másik szerintem a hagyományos teló.