Üdv srácok!
Segítsetek!
Rakom össze a KDX 125-ös blokkot. Már megvan a nagyrésze, a kuplungkosár jött volna, és a gyújtás, bedugtuk a váltótengelyt, és nem vált...
A két tengelyt, amin a fogaskerekek vannak, nem bántottam, egyben vettem ki, egyben raktam vissza.
A 3 léptetővilla nem egyforma, és azt lehet összezagyválta a segítségem', de látszólag jól volt az is összerakva, a tüskék' egy irányba álltak, illeszkedtek a váltódobra', ami vezeti őket.
De most hiába mozgatom a váltókart, nem tudja elforgatni azt a dobot.
Rossz sorrendbe raktam össze valamit, vagy esetleg rossz helyre illyesztettem a villatüskéket' a dobon?
Vlakinek valami ötlet?!
Szeva!Én is kdx 250 tulajdonos vagyok!
NGK BR9ES ezzel a típussal jönnek ki gyárilag.Ebből a BR9ES-ből is van kettő fajta az eredeti japán és a hamisított(francia) a hamisított az egy nagy rakás kaka szóval olyant ne vegyél bele,én már tapasztaltam!Csak NGK BR9ES japán ez forintba számolva 2500 pénz a hamis az meg 1200 ft!
hello! en egy kawasaki kdx 250en tulajdonosa wagyok erdekelne h tudna e walaki segiteni mien gyertyat rakjak bele ugyan is seh se h meg talajam a meg felelot. Aki tud picit is segiteni kerem irjon kosz
Hali srácok! Nekem kellene egy villogóautomata KDX 125-re. Sűrgős lenne mert vinni szeretném műszakira.Ha valaki tud küldeni vagy tudja hol tudom beszerezni Győr közelében írjon!Köszönöm!
Sziasztok!
hát ha nincs hol akkor ugye nehezen
amúgy kdx-nél sose még csak meg se fordult a fejemben hogy légtelenítsem aszfaltra találták ki, eredetileg öszvér motornak.akkor meg minek?
Hátt nekem is fordított teleszkóp van igaz 250-es kdx..
De ha a tieden nincs akkor szerintem azt nem is lehet légteleníteni,esetleg nincs valahol a teleszkóp tetejéhez közelebb eső felén valami kis lyuk ahol kitud jönni levegő?
Nos a légtelenítést így érteném is,csakhogy nincs olyan kis csavar a tetején amit csavarhúzóval kihajthatnék,csak egy nagy zárócsavar van amit villáskulcscsal lehet kihajtani.A kis csavar a hagyományos telónál van,a fordítottnál nincs.
Azért köszi a segítséget!
Próbálok képet föltenni.Az első az enyém (fordított),a másik szerintem a hagyományos teló.
Segítsetek!
Rakom össze a KDX 125-ös blokkot. Már megvan a nagyrésze, a kuplungkosár jött volna, és a gyújtás, bedugtuk a váltótengelyt, és nem vált...
A két tengelyt, amin a fogaskerekek vannak, nem bántottam, egyben vettem ki, egyben raktam vissza.
A 3 léptetővilla nem egyforma, és azt lehet összezagyválta a segítségem', de látszólag jól volt az is összerakva, a tüskék' egy irányba álltak, illeszkedtek a váltódobra', ami vezeti őket.
De most hiába mozgatom a váltókart, nem tudja elforgatni azt a dobot.
Rossz sorrendbe raktam össze valamit, vagy esetleg rossz helyre illyesztettem a villatüskéket' a dobon?
Vlakinek valami ötlet?!
NGK BR9ES ezzel a típussal jönnek ki gyárilag.Ebből a BR9ES-ből is van kettő fajta az eredeti japán és a hamisított(francia) a hamisított az egy nagy rakás kaka szóval olyant ne vegyél bele,én már tapasztaltam!Csak NGK BR9ES japán ez forintba számolva 2500 pénz a hamis az meg 1200 ft!
Megkérdezem még egyszer hátha tudja valaki: Mennyi olaj kell az első telóba száranként?
Ha valaki tudja lécci segítsen!
Sziasztok!
amúgy kdx-nél sose még csak meg se fordult a fejemben hogy légtelenítsem
akkor elvileg nem kell légtelenítenem.
Hátt az attól függ,hogy milyen gyújtáshiba?
Gyertya?Kábelok?Netalántán lendkerék?
De utána járok én,körbe kérdezek mindenkit akinek ilyen telója van!
Na körbenézegettem a villaszárakat,de nem találtam furatot,akkor lehet,hogy nem kell légteleníteni?
Csak nagyobbhoz van 200/220/250, de nem hiszem, hogy ugyan az lenne, mint a 125-ösé
De ha a tieden nincs akkor szerintem azt nem is lehet légteleníteni,esetleg nincs valahol a teleszkóp tetejéhez közelebb eső felén valami kis lyuk ahol kitud jönni levegő?
Azért köszi a segítséget!
Próbálok képet föltenni.Az első az enyém (fordított),a másik szerintem a hagyományos teló.