Nos,pénteken elmentem kiskunfélegyházára megnézni az alábbi vasat úgy,hogy nagyon kevés időm volt.
Nyomtam végig mint süket a csengőt.Remélem trafit nem kaptam be.
Előtte mondtam az embernek,hogy remélem nem egy hulladék blokkos a bringa,de biztosított,hogy olyan ahogy kinéz.
Valóban szép a vas,bontatlan blokk,minimális karcok.Általánosan nagyon egyben van.Mondjuk a két első teló összefosta magát és a hátsó gátló sem csillapít.De ez még beleférne.De a BLOKK!?
ÁÁÁÁÁÁÁ! Olyan főtengelycsapágyas mint az állat,minden hang jött belőle csak normális nem. Semmi erő,zéró alapjárat.Szóval egy fostalicska. Már 180-ért ideadta volna,de annyiért sem kellett.
Nehogy valaki beleessen!
Az a probléma h ezt már egy leleményes gazdája odahegesztette egy kicsit és az most elengedte. mint kiderült azért mert a váltótengely egy csöppet meg van kopva és elég ritkán vannak rajta fogak. de már megoldottam a problémát, megreszelgettem a tengelyt kb úgy ahogy eredetileg volt és ráraktam. ennek 2 napja és azóta bírja.
Nem tudom,hogy megoldódott e már a problémád de nekem is hasonlót produkált kétszer a Gilerám(RC 600).
Először a tűszelep kehelycsövének a végén lévő félgömb alakú szűrő dugult el.
Másodszor egy gagyi szűrőt tettem a benzincsőre és egy túra alatt eltömődött.
Különben úgy találtam ide,hogy nagyon nézegetek egy olaszból behozott 250-est,kivülről nagyon szép.A jövő héten meglesem.Csak jobb lenne dagonyázni mint az RC(170kg).
Én csak azért gyanakszom a gyertyára, mert lehet hogy csak én vagyok olyan ökör, hogy kitankolok az otthontól 2 Km-re !
De az a nagy helyzet hogy nem ilyen tüneteket észleltem benzinhiány esetén
Elkezdett tompán húzni a gép de nem rángatott, és nem is dadogott, tehát ha a benzin kifogy a karbiból akkor inkább dugulásféle jelenségnek kellene lenni, tehát beletépek behőköl de nem rángat csak fúl le, vissza engedem, akkor meg megy szépen, de viszont én a gyújtást mondanám, valaki írta is hogy neki is lassan folyik az anyag a karbiba, tehát szerintem, de ez csak az én elméletem, mikor nagy fordulatot kellene leadni a paripának, már a gyertya nem ad olyan feszültséget ami jó lenne és be dadog berángat , ez a jelenség MZ,ETZ,SIMSON nagyon jól meg figyelhető és kivétel nélkül gyújtás volt a baj, de szerintem is először a szívatós részt próbázd ki, és ha az nem műkszik egy másik gyertyát mindenféleképpen próbálj ki benne
volt nekem hasonló a kdx-el, nem forgott ki teljesen, csak néha és szaggatott a végén....végül a trafó adta fel...
azért inkább a karbi...:)
szívatós módszert kipróbálod azát lehet továbbmenni a lehetőségeken...
4-5mp teljes gáz után (5.ben 2 személlyel) elkezd rángatni, kihagyni, de ha visszaejtem félgázra, akkor továbbmegyünk. Ha ilyenkor megint ráhúzom, rögtön rángat, de ha várok egy percet, akkor "újratölt"
Nos,pénteken elmentem kiskunfélegyházára megnézni az alábbi vasat úgy,hogy nagyon kevés időm volt.
Nyomtam végig mint süket a csengőt.Remélem trafit nem kaptam be.
Előtte mondtam az embernek,hogy remélem nem egy hulladék blokkos a bringa,de biztosított,hogy olyan ahogy kinéz.
Valóban szép a vas,bontatlan blokk,minimális karcok.Általánosan nagyon egyben van.Mondjuk a két első teló összefosta magát és a hátsó gátló sem csillapít.De ez még beleférne.De a BLOKK!?
ÁÁÁÁÁÁÁ! Olyan főtengelycsapágyas mint az állat,minden hang jött belőle csak normális nem. Semmi erő,zéró alapjárat.Szóval egy fostalicska. Már 180-ért ideadta volna,de annyiért sem kellett.
Nehogy valaki beleessen!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_kdx_
250-4011413