Sziasztok! nem tudja valaki h milyen kormánycsapágy kell az enyémbe és kb mennyi pénz? 93 as és 125 ös. a boltban keresgéltük a csávóval és 93 as kdx hez nincs konkrétan, de kmx hez és kx hez van de különböznek. most arra gondoltam h szétszedem és elviszem a csapágyboltba.
lehet az a baj, de biztosítéknak is lennie kellene, lehet valaki kiiktatta, akkor viszont lehet más gondd is van a kábelezéssel mert egyrészt ilyet nem véletlenül csinál a tróger valami oka volt rá, másrészt meg amúgy is úgy jó ahogy a köcsög japán összerakta ha beletúrnak az nem mindíg célravezető
mindegy jó keresgélést, amúgy ha jól emlékszem kdx-el nekem is volt bajom a világítással, meg mondjuk nekem a gyújtással is...
Érdeklődnék hogy valami biztosítékféle nincs KDX 200-ban igaz? Mert a világításom baszakodik, pislákol kontakthibára gyanakszom, de mielőtt szét szedném meg érdeklődöm, nem nagyon találkoztam rajta ilyenfélével, de vannak nálam rutinosabb emberek is itt előbb meg kérdem ?
ezen látszik jobbnamondva hallatszik h valamit csináltak vele igen nagy hangja van meg elég jól veszi a lapot. a kipuval tuti csináltak valamit, meg gondolom rövid áttétel van rajta, ezért emelgeti az elejét is, de látszik h a csávo majd kirántja a kormányt a rögzitökböl...
Szerintem pár ezer ft,le kellene venni a rugó méreteit,és körülnézni hogy hol a legolcsóbb,több típusban is lehet hasonló.Régen a krosszcetkába,esztergáltunk alumíniumból egy közdarabot(kb.3-4 cm hosszú henger) a spirálrugó teteje,és a zárókupak közé, úgy kellett lenyomva betekerni a zárókupakot.Ez volt a rugóelőfeszítés.De működött minden gond nélkül ,és a teló keményebb lett.Üdv.
tessék vettem egy kdx-et majdnem 100-ba és a gyújtásom is jó, és a világításom...
Nincsenmit
mindegy jó keresgélést, amúgy ha jól emlékszem kdx-el nekem is volt bajom a világítással, meg mondjuk nekem a gyújtással is...
Csapágyakat fogok majd cserélni a kerekekben amúgy tökéletes
eddig jó a gép egyébként?
Érdeklődnék hogy valami biztosítékféle nincs KDX 200-ban igaz? Mert a világításom baszakodik, pislákol kontakthibára gyanakszom, de mielőtt szét szedném meg érdeklődöm, nem nagyon találkoztam rajta ilyenfélével, de vannak nálam rutinosabb emberek is itt előbb meg kérdem ?
Előre is kösz !
mért nem jó az kdx-nek?
amúgy meg 15/52... Mért haverodnak milyen van ?
A telóval meg nemtom még mi lesz, de szerelőm azt mondta, 10-be első-hátsó telót megcsinálja...
A videón meg nagyon elmebetegen megy az az ember , nekem sincs semmi a puffban, de 1-ben tom ennyire felrántani (talán még 2-ben) ,de nemhogy 3-4 be
az alján lehet állitani a rugózás "erejét" 16 fokozatban!
legalábbis az enyémen igy van..
2:05-től mitművel ez az ember? egy 125-ös kdx hogy emelgetheti az elejét ennyire?
Valaki azt mondja ezek azért ilyenek merthogy "puha enduró telók"....
És drága dolog egy ilyen rugócsere?
De mért lenne fordított 90-es kdx-ben?
Csavar meg csak a legalján van.
De ezek szerint megoldható ezel a telóval, hogy mindig teljesen kinyújtva legyen? (saját súllya alatt legalább)