Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ennyi rohaggyáá'meg ennyi....
Mennyi bajotok van már ...
tessék vettem egy kdx-et majdnem 100-ba és a gyújtásom is jó, és a világításom...
vedd ki, és azon van egy cikkszám az alapján a csapágyboltban megtudják rendelni 10000000%
Sziasztok! nem tudja valaki h milyen kormánycsapágy kell az enyémbe és kb mennyi pénz? 93 as és 125 ös. a boltban keresgéltük a csávóval és 93 as kdx hez nincs konkrétan, de kmx hez és kx hez van de különböznek. most arra gondoltam h szétszedem és elviszem a csapágyboltba.
Ülés alatt kell lenni egy biztosítéknak,a fejidomnál alatt valahol meg a hátsó lámpához ami megy vezeték ott a 3 közül legalább kettő helyen van
Még szép,hogy működik
Nincsenmit
lehet az a baj, de biztosítéknak is lennie kellene, lehet valaki kiiktatta, akkor viszont lehet más gondd is van a kábelezéssel mert egyrészt ilyet nem véletlenül csinál a tróger valami oka volt rá, másrészt meg amúgy is úgy jó ahogy a köcsög japán összerakta ha beletúrnak az nem mindíg célravezető
mindegy jó keresgélést, amúgy ha jól emlékszem kdx-el nekem is volt bajom a világítással, meg mondjuk nekem a gyújtással is...
Keresgéltem ezt a biztosítékot de nem igen találom szerintem egy vezeték van megtörve benne és az a baj
Igen igen kösz a kérdést remekül működik

Csapágyakat fogok majd cserélni a kerekekben amúgy tökéletes
ha világítás van akkor kell lennie biztosítéknak is valahol
eddig jó a gép egyébként?
Hiló srácok !

Érdeklődnék hogy valami biztosítékféle nincs KDX 200-ban igaz? Mert a világításom baszakodik, pislákol kontakthibára gyanakszom, de mielőtt szét szedném meg érdeklődöm, nem nagyon találkoztam rajta ilyenfélével, de vannak nálam rutinosabb emberek is itt előbb meg kérdem ?

Előre is kösz !
Dudika tökéletesen működik a kuplungbóvden vettem hozzá kart is köszi még 1-szer
hagyjátok már az sr szöveget...
mért nem jó az kdx-nek?
amúgy meg 15/52... Mért haverodnak milyen van ?
Hejjhó!Kdx 125 Sr-en milyen lánckerék áttétel van gyárilag nem tudjátok?
Hát nekem az alján van csak csavar, legalábbis én nem láttam edig máshol , de majd megnézem holnap.

A telóval meg nemtom még mi lesz, de szerelőm azt mondta, 10-be első-hátsó telót megcsinálja...

A videón meg nagyon elmebetegen megy az az ember , nekem sincs semmi a puffban, de 1-ben tom ennyire felrántani (talán még 2-ben) ,de nemhogy 3-4 be
ezen látszik jobbnamondva hallatszik h valamit csináltak vele igen nagy hangja van meg elég jól veszi a lapot. a kipuval tuti csináltak valamit, meg gondolom rövid áttétel van rajta, ezért emelgeti az elejét is, de látszik h a csávo majd kirántja a kormányt a rögzitökböl...
az oldalán lehet leengedni az olajat!
az alján lehet állitani a rugózás "erejét" 16 fokozatban!
legalábbis az enyémen igy van..
Szerintem pár ezer ft,le kellene venni a rugó méreteit,és körülnézni hogy hol a legolcsóbb,több típusban is lehet hasonló.Régen a krosszcetkába,esztergáltunk alumíniumból egy közdarabot(kb.3-4 cm hosszú henger) a spirálrugó teteje,és a zárókupak közé, úgy kellett lenyomva betekerni a zárókupakot.Ez volt a rugóelőfeszítés.De működött minden gond nélkül ,és a teló keményebb lett.Üdv.
http://youtu.be/tHitBxNTqk4

2:05-től mitművel ez az ember? egy 125-ös kdx hogy emelgetheti az elejét ennyire?
Köszi a választ Pepe
Valaki azt mondja ezek azért ilyenek merthogy "puha enduró telók"....

És drága dolog egy ilyen rugócsere?
Valószínű,hogy az évek alatt összeült a rugó(elfáradt),Ha a rugó előfeszítés nem állítható,akkor szerintem ki kell cserélni a rugót.üdv.
Hát nem
De mért lenne fordított 90-es kdx-ben?

Csavar meg csak a legalján van.

De ezek szerint megoldható ezel a telóval, hogy mindig teljesen kinyújtva legyen? (saját súllya alatt legalább)
Nincs a teleszkóp alján egy csavar amivel lehet állítani,hogy milyen legyen a rugózása?Nem a legalján hanem az aljához közelebb eső felén oldalt?!
neked nem forditott telód van?
Szia! szerintem erősebb rugó kéne bele.