Háát hallod, ha jól tudom rengeteg, endurónak ilyen gumi van fent, nekem is ez a méret van és szerintem minden mocisboltba találsz ilyen gumit, de még ha úgy van használtan is
Mekkora gumi megy rá a kádéjikszre előre? van most 90/90-21 es és elég szarul van szegény. nem nagyon találok olyat ami most van rajta, nem tom mik mennek még rá.
Esetleg valakinek van?
Igaza van Dudinak, veszel bele egy olcsó szílszar olajat, 1 órát kibír benne az is, csak kikel jól mosni a blokkot, mert ha egy pici is marad benne, akkor amaz is hipp hopp olyan lesz.
Vagy még az növelheti, hogy tuti vízpumpa, ha több olaj van a blokkban vagy is van egy kis túlfolyó rajta és, ott csepeg, na meg ha kevesebb a hűtővized, akkor tuti szerintem
jah,és akinek ilyen motorja van annak szerintem van pénze valami olcsóbb 2t váltóolajra..szerintem egyszerűbb mint szétszedni mert ugye oda kell majd sziloplaszt ha mégsem az a baj vagy új tömítés meg aogy megfeszegeti lehet,hogy tömbszelence is kell szóval szerintem az amit írtam az reálisabb..
Szerintem próbáld meg először úgy,hogy leengeded a régi olajat a blokkból és feltöltöd újjal mész vele pár karikát és meglátod,ha fehér lesz az olaj akkor van bibi
Ha télleg úgy van mint ahogy mondod h olyan mint a joghurt akk biztos az lesz. nem tom h a 250nél h áll de biztos le lehet szedni a vízpumpaház oldalát. ha az lejött akk a lapátkereket leszeded (ha nem jön energiaitallal locsold meg) és a lapátkerékben van az egyik fele a másik meg a tengelye körül egy szürkés, feketés gyűrű. abból rendelsz másikat belevarázsolod és megy tovább.
Hello! megint en , nem tudna walaki segiteni hogy hogyan kell meg nezni hogy a vizpumpanal ment e el a szimering mit hogyan kell leszerelni? elore is kosz
Az a 10w 40 es jó bele, de ha befehéredik akkor valahol biztos kap vizet mert magától csak ahogy öregszik az olaj feketedne inkább. általában a vízpumpánál szokott elmenni a szimering.
es wolna meg egy kerdes hogy a kdx 250be mien olajat tegyek a blokkba wis amit folulrol ontesz bele es alulrol pedig le ereszteni kell mert en 10 40est raktam es egy ido utan 1-2honap be feheredik es nem ereszt be vizet gondoltam hogy az olaj nem meg felelo a szamara. remelem tud walaki segiteni e teren m ert igen zawaro tud lenni ez hogy be feheredik wis ojan mint a joghurt
Van egy kis japán belpiacos yamaha robogóm. a neten a típust se találtam meg, elég ritka darab lehet. úgy hallom mintha a gyűrűk kicsit hangoskodnának odabent és gondoltam megnézem. ha sehol nem találok hozzá hengerfej és hengertalp tömítést klingeritből kivágott jó oda?
köszi a gyors válaszért, am azt mondták a 10W40 az nem ful szintetikus :S vagy nagy hülyeséget mondtak? Az igolról arról én is csak pozítívat hallottam
Vízpumpaszimering cserében elég jártas vagyok, majd 1 egész napomba telt kicserélni.
Az enyém a 9 literrel elmegy kb 110-120 km-t de ha haladós kedvemben vagyok és 100 fölött járkálok akk már szívja rendesen és drasztikusan csökken annak az esélye h még hazaérjek vele volt már nem egyszer h kifogytam a kúttól pár km re, és mindig így jön rá a kifogyás, sose akkor mikor lendületből el tudnék gurulni odáig.
Castrol actevo 10w40 vagy bármilyen másik 10w40 es vagy 10w30as olaj..de én most következő olajcserénél megpróbálom igol 2T váltóolajat..azt mondják hogy jó
hello sziasztok
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok h milyen váltóolajat ajánlotok kdx 125be? Én most néztem castrol power 1 10W50 Full sintetikusat, vagy néztem Repsolt de abban nem bízok, vagy még igol.
Esetleg valakinek van?
Vagy még az növelheti, hogy tuti vízpumpa, ha több olaj van a blokkban vagy is van egy kis túlfolyó rajta és, ott csepeg, na meg ha kevesebb a hűtővized, akkor tuti szerintem
Valahogy így néz ki az olajad ?
Mert akkor tömszelence kifingott, és így be megy a víz a blokkba !
Van még pár kép, mikor szét is szedtem hátha segít !
KawaBala, ahogy életre keltem az msn-t fölveszlek
Köszi
Vegyél fel pls, mert elég kellemetlen dolog előtt álok, és fogalmam sincs mi merre hány....
Az enyém a 9 literrel elmegy kb 110-120 km-t de ha haladós kedvemben vagyok és 100 fölött járkálok akk már szívja rendesen és drasztikusan csökken annak az esélye h még hazaérjek vele volt már nem egyszer h kifogytam a kúttól pár km re, és mindig így jön rá a kifogyás, sose akkor mikor lendületből el tudnék gurulni odáig.
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok h milyen váltóolajat ajánlotok kdx 125be? Én most néztem castrol power 1 10W50 Full sintetikusat, vagy néztem Repsolt de abban nem bízok, vagy még igol.