Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Reggelt.KMX gyári service manual könyv-6eFt 06703645442
most megnézném neked, de már nincs meg a kdx-em és nem tudom már mi hogy volt!
amúgy igen ez a baj a szerelőkkel...2m-el a föld fölött...
Ha nem a külső hőmérsékletre gondoltál akkor mire?Ha a motor nem megy(napi első elindulás)akkor gondolom,hogy nem meleg de én arra gondolok hogy kb hány fok az a KÜLSŐ hőmérséklet amikor nem indul?
Gyorsasági 125-től kezdődik!Főleg ha az Aprilia AF-1 replica.Nekem olyan volt a Derbi Sendám előtt.Az meg a KDX előtt. De 50-es moci csak endúróban jó és tanuló motornak. Am a fikázásról:én is tettem fel képet és mégsem fikázta senki.
De szerintem ha valaki ennyire paraszt hogy a motoros társait lefikázza mert más az ízlése az nem érdemli megt hogy motoros lehessen.EMBEREK! Ez. Egy. Megtiszteltetés h motoros lehet vki. És a motorosok tartsanak össze!
Ugyanaz a Keihin van rajta , mint ami gyárilag van. A tipusát nem tudom megnézni, mert 200km-re dolgozom..
Nem akartam találomra elhajlitgatni az úszó fülét, de majd megpróbálok vmit.
Akiket ismerek szerelőket, azok ilyen kis szarságokkal nem szeretnek foglalkozni.
helyedbe megnézném a karburátor típusát és egyszerűen beírnám a góógliba..tuti találsz hozzá ezt azt...itt nem valószínű hogy segítséget kapsz
én így szoktam ha ilyen bajom van
de ha van valami hozzáértő szerelő az is belövi, nem munka neki....bár azt gondolom az adatlapodat nézegetve, hogy nem mondtam ezzel újdonságot!
Nem a külső hőmérsékletre gondoltam, hnem arra , h a napi első inditásnál indul nehezen. Felhúzott szivatóval vagy 20-30 .rugásra pöffen .
Olaj szerintem max fél liter körül kell egy egy felébe,de nem biztos a légtelenítésben tudok segíteni!A teleszkóp tetején van egy kis csavar,csavarhúzóval lehet kicsavarni azt kitekered(nem teljesen) akkor elvileg megoldódik a dolog
Szerintem nem a benzinszint a baj,de neekd mi is a hideg?Hány Celsius-fok?
Nekem minden karbi szétszedés után másképp áll az a csavar, sztem az mindegy hol van. arra gondoltam h eldugulhatott. amugy fogalmam sincs mi lehet vele.
Heló!
S.O.S. Ha valaki szerelt már 125-ös kdx-en fordított első telót,kérem segítsen!
Szimeringet kell cserélnem,m elfojt az olaj.Mennyi olaj kell bele?
Illetve olvastam itt légtelenítésről,de nincs semmiféle szelep rajta,csak alul egy csavar meg felül egy csavar azokkal aligha lehet légteleníteni.
Szóval ha valaki tudja mi a menete vagy tud bármiféle leírást róla kérem segítsen!
Azon a kémlelőablakon lecsapódik a a váltóban lévő kondenzvíz. Semmiben nem tesz kárt.
Valakinek innen van tapasztalata, h 125-ös kdx-nek hány mm magasan kell állni a karbiban az úszóházban a benzinnek.
Az a gondom , h hidegen elég nehezen indul, pedig a gyújtás környékén már mindent átnéztem. Ha a gyertyát kivéve beleöntök egy kevés benyát, akkor egyből indul.
Arra gyanakszom h alacsony a benzinszint. Pontosan mennyi az annyi?
nekem is oylan ha sár van vagy mosás után. pára, vagy rosszabb esetben befolyik valahol a viz.
Bepárásodott..soknak ilyen(nem zavar az ott kutyát sem szerintem)
Szerintetek ezt mi lelte?
elnézést tudom nem ide való de regeljetek erre az oldara:http://www.mobiltelo.hu/29643 ingyen sms .. mégegyszer elnézést..
Sziasztok!
Nekem egy '94-es évjáratú 125-ös KDX-em van, fordított telóval.
Az lenne a kérdésem, mennyi és milyen viszkozitású olaj kell az első telóba?
Olvastam olyat,hogy talán 6 dl kell bele, de azt nem írták,h száranként vagy összesen a két szárba.
A segítséget előre is köszi!
Nekem is volt egy derbim régen, mindig beindult, még a legnagyobb hidegben is. igaz kicsit zörgött mindene meg volt h hullottak a csavarok belőle de attól nagyon jó volt. igaz kevés volt az a 4 sebesség
Halihóóó!
Na, srácok, a következő kérdés:
Megjött végre az egyik(!) power-szelep, a másik sajna elkallódott.
Left és Right. Honnan nézzük, kipu felől, vagy karbi felől, hogy jobb, vagy bal? :D
Ha jól tippeltem', karbi felől. Rajz' alapján illesztettem a fogaslécre a szelep fogaskerekét, de úgy, ha zárva van a plusz-kipufogó-leömlő, a KIPS-es oldaltartály a fő-kipufogónyílás felé van nyitva, nyitott állásban viszont jó, mert akkor egyszerűen csak megvan a plusz leömlőcsatorna'.
Remélem érthetően magyaráztam a helyzetet, meg a problémát.
Lécci, ha valakinek van működő power-e, és már látta, hogy van összerakva, és hogy kell működnie, az segítsen!
köszi!
De van még itt egy ilyen ez sem rossz
Csak így tudom sajnálom de utána érdeklődöm nektek

Addig ott van egy kis engesztelő szuvenír

Az háttérnek is jóó
arról van szó, de nekem nagyba kéne, de rakd fel ide!
ja a derbi jó..bár mikor nekem volt még rég, az széthullott a picsába
de sokan mondják hogy jó motorok.lényegében amúgy mindbe ugyan az a blokk van úgyhogy majdnem mindegy.
Máár ha az MTZ-és csini babára gondolok ?

Akkor az csak kicsivel lesz nagyobb terjedelmű, mert myvipről szedte egyik ismerősöm és na .... értitek, de ha arrol van szó elküldöm