8-as?már veheted is ki belőle szerintem...NGK BR9ES JAPÁN gyertya kell bele vagyis az való bele...de jó lenne ha hallanánk valami hangot,hogy mit csinál nagyobb fordulaton az a motor..igen kíváncsi vagyok rá!
háát mint írtam nagyon nem vagyok ezekben otthon dudit kérdezed meg ő meg mondja neked, de szerintem egy ugyan olyan is jó mert lehet hogy csak már kifingott, ha van valakinek hasonló gépes endórú 2 t aminek hasít a gyertya és jó azt át csapod csak egy 10-20 percre ha nem jó akkor nem toom , egy próbát meg ér ha még eddig ezt nem próbáztad ki
Jaaa meg hasonló jelenségek vannak egy simsonnál is, meg ETZ, báár ezek nem egy kategóriába sorolhatóak, de ha szar a gyertya szinte soknál csinálja ugyan ezt, nincs teljes gáz csak tompán húz meg rángat, nem értek én így ehhez a kaliberű gépekhez annyira kevés a tapasztalatom, de a 2T az 2T és meg kell próbázni csak kölcsön kérsz egyet egyik haverodtól ha van hasonló paripája és megpróbálod
Mert akkor szerintem a gyertyát kicserélném a helyedben, mert nekem is hasonló jelenségek vannak ebben a melegben az elején húz, aztán meg be dadog mikor vissza esik a hőfok tehát nem tépem neki utána megy megint, csak a gyertya túl melegszik és nem adja úgy a cikrítást, próbázd ki ha még nem tetted !
Igen, a benzincső nagy része levegős marad és ha rányitom se töltődik fel. Viszont ha leveszem a karbiról a csövet, akkor folyik rendesen. De már a befolyó csonk is ellenőrizve volt, ott sincs dugulás.
Tehát ha rá tolod a karbira a benzin csövet, és meg nyitod lassan folydogál?
Úgy láttam azt írtad mert ha ott lassan megy be az anyag akkor nem fő fúvóka hanem nem bír elég befolyni neki, hogy repesszen !
De csak szerintem, nem igen olvastam végig az egész sztorit, de ha lassan csorog a karbiba a benzin akkor, szerintem más a baj
amúgy próbáld meg azt amit mondtam, hogy mikor fogy el a kaja húzd rá a szívatót.....ha úgy megjavul akkor nagyobb főfúvóka és kész....ha még nem próbáltad persze
innen nem érdemes rendelni, én próbáltam már. 1 hónap után rákérdeztem h mégis mi a helyzet és azt válaszolták h a tétel kicsinysége miatt nem küldenek semmit európába egy vízpumpa szimering lett volna. szoval bementem a helyi mindenes motoroshoz és 2 hét múlva megvolt
ilyen apróságokat amik a karbiba kellenek meg érdemes inkább esztergályossal csináltatni mert az biztos olyan amit akarsz.
Köszönöm
Nem is hittem volna, hogy lehet külön alkatrészeket venni hozzá, jól láttam, hogy igen?
1993as KDX 250 D, forgalmija 23le-ről tanúskodik, de amikor még van benzine, azért erősebb annál
karbirol tudsz dobni képet?
amúgy lehet valóban kicsi a főfúvóka, úgy nempróbáltad még hogy amikor így elfony a kraft rátolod a szívatót, hogy úgy mit művel? ha gondolod megmondom a fúvókák gyári méreteit hátha segít....
de szerintem fuvóka baja lesz..kikell próbálni szivatóval aztán meglátod mit mutat
Berángat, meg dadogva húz ?
Mert akkor szerintem a gyertyát kicserélném a helyedben, mert nekem is hasonló jelenségek vannak ebben a melegben az elején húz, aztán meg be dadog mikor vissza esik a hőfok tehát nem tépem neki utána megy megint, csak a gyertya túl melegszik és nem adja úgy a cikrítást, próbázd ki ha még nem tetted !
A 250 es KDX be most néztem meg és 160-170 es főfúvóka kell és 40-42 es alapjárati.
Tehát ha rá tolod a karbira a benzin csövet, és meg nyitod lassan folydogál?
Úgy láttam azt írtad mert ha ott lassan megy be az anyag akkor nem fő fúvóka hanem nem bír elég befolyni neki, hogy repesszen !
De csak szerintem, nem igen olvastam végig az egész sztorit, de ha lassan csorog a karbiba a benzin akkor, szerintem más a baj
amúgy próbáld meg azt amit mondtam, hogy mikor fogy el a kaja húzd rá a szívatót.....ha úgy megjavul akkor nagyobb főfúvóka és kész....ha még nem próbáltad persze
ilyen apróságokat amik a karbiba kellenek meg érdemes inkább esztergályossal csináltatni mert az biztos olyan amit akarsz.
Nem is hittem volna, hogy lehet külön alkatrészeket venni hozzá, jól láttam, hogy igen?
1993as KDX 250 D, forgalmija 23le-ről tanúskodik, de amikor még van benzine, azért erősebb annál
Ha leírod a méreteket az is jól jöhet.
amúgy lehet valóban kicsi a főfúvóka, úgy nempróbáltad még hogy amikor így elfony a kraft rátolod a szívatót, hogy úgy mit művel? ha gondolod megmondom a fúvókák gyári méreteit hátha segít....