Én megpróbálnék egy olyat h vannak az ilyen wc kefe szerű drótra fölfűzött csőtisztítók, egy vékonnyal átnyomkodnám a karbinak azt a részét ahol belemegy a benzin egészen addig amíg ki nem jön az úszóházban.
Ha a rezonátor részre gondolsz, nincs meg a gyári, talán a tompító sem, amúgy valami DPR feliratos ez a kipuff.
Nem gondolnám, hogy a fúvóka a főgond (bár amióta megvan csinálja ezt a jelenséget, gondolkodtam rajta, hogy lehet nem a rávaló karbi ez, vagy már tákoltak rajta), mivel 5-6-8 mp-ig tud aktívan gyorsítani, de utána elkezd habogni, ha visszaengedek megy tovább és ha finoman megyek 1 percig, utána ismét húzhatok nagyobb gázt...
Bár a videóban szereplő gép még attól is sokkal jobban húz az 5000 fölötti tartományban, enyém ott ellaposodik, lassan forog ki (amikor épp még van benzine hozzá) és gyengécskének is tűnik, kb 35le, az is főként nyomatékból.
Szia!
Fúvókát is cseréltetek benne,vagy megnéztétek,hogy mekkora fúvóka van benne?Lehet,hogy kicsi és ezért nagyobb fordulaton már nincs elég benzin,nem tud a fúvókán annyi átfolyni!Szerintem..
Segítségre volna szükségem KDX 250 motorommal kapcsolatban. Hibajelenség: Nagy gázon, úgy 70% fölött kb 5-6 mp alatt elfogy a gép benzine, úgymond 1 "úszóházból" lehet vele előzni. Régebb óta kutatjuk a hiba okát, benzincsap is volt már tisztítva, lehúzott benzincsőből jön rendesen a benzin, de ha felrakom a karbira és kinyitom a csapot, csak nagyon gyengén csordogál, a csőből nem tűnik el a buborék sem.....a karburátor is volt már átfújva, tisztítva, szóval nincs már ötletünk.
Remélem nektek van....
nem, ugye alapból a szoknya vezérli a munkafolyamatokat, szóval ha az nem stimmel az se jó, meg ugye a gyűrűk hézagolása is ugyanoda kell hogy essen.nem egyszerű dolgok ezek....elméletben talán a89es kx-nek az egy gyűrűs dugója belemegy, de ez csak feltételezés, és az sem olcsóbb..szóval vagy wössner 25ért (ami egyébként nem vészes ár) vagy semmi!
amúgy meg, azért kdx-ben nem 1-2évente kell dugót cserélni szóval szerintem nem vészes...
gyűrűzni valóban nincs értelme, de ha meg akarod nézni mi újság bennt akkor inkább húzd le az egész hengert, a hengerfejet meg hagyd fennt...a hengertalptömítés azért kevésbé érzékeny, kis fbs-t nyomsz rá és akár vissza is lehet tenni
Ha leszedem a hengerfejet az mindenképpen új hengerfejtömítéssel jár? nagyon zakatol már szegény és gondoltam amíg nem jön össze a pénz meggyűrűzöm hátha jobb lesz.
nem fújtam semmivel nekem ment magától.
ja és mikor befele rakod akk a kisebbiket rakd be másodjára mert akármit csinálsz vele mindig ki fog esni. berakod a nagyobbikat és ameddig meg kihúzod a pöcköket, utána valahogy bele lehet erőszakolni a kisebbet azokba a fülekbe és utána mehet vissza a helyére. mikor nyomkodod a féket be fog állni magától úgy ahogy neki jó.
köszi szépen a gyors választ! am te vmivel befújtad vagy vmi mert nekem akkor vagy be van rohadva vagy nemtom. Mert nagyon próbáltam húzni-nyomni de nem ment
fogd meg úgy a féknyerget h a dugattyúja lefele legyen a markodban, azt a két pöcköt ami nem engedi ki a betétet kezdd el nyomni befelé és egyszer csak kijön. én is furcsálltam a dolgot h ilyen de ilyen épp tegnap cseréltem az első fékbetétet.
Nem gondolnám, hogy a fúvóka a főgond (bár amióta megvan csinálja ezt a jelenséget, gondolkodtam rajta, hogy lehet nem a rávaló karbi ez, vagy már tákoltak rajta), mivel 5-6-8 mp-ig tud aktívan gyorsítani, de utána elkezd habogni, ha visszaengedek megy tovább és ha finoman megyek 1 percig, utána ismét húzhatok nagyobb gázt...
Bár a videóban szereplő gép még attól is sokkal jobban húz az 5000 fölötti tartományban, enyém ott ellaposodik, lassan forog ki (amikor épp még van benzine hozzá) és gyengécskének is tűnik, kb 35le, az is főként nyomatékból.
Látom a motorodon nem a gyári kipufogódob van...gyári nincs meg véletlen?
Fúvókát is cseréltetek benne,vagy megnéztétek,hogy mekkora fúvóka van benne?Lehet,hogy kicsi és ezért nagyobb fordulaton már nincs elég benzin,nem tud a fúvókán annyi átfolyni!Szerintem..
Segítségre volna szükségem KDX 250 motorommal kapcsolatban. Hibajelenség: Nagy gázon, úgy 70% fölött kb 5-6 mp alatt elfogy a gép benzine, úgymond 1 "úszóházból" lehet vele előzni. Régebb óta kutatjuk a hiba okát, benzincsap is volt már tisztítva, lehúzott benzincsőből jön rendesen a benzin, de ha felrakom a karbira és kinyitom a csapot, csak nagyon gyengén csordogál, a csőből nem tűnik el a buborék sem.....a karburátor is volt már átfújva, tisztítva, szóval nincs már ötletünk.
Remélem nektek van....
Előre is kösz a segítséget
Ádám
amúgy meg, azért kdx-ben nem 1-2évente kell dugót cserélni szóval szerintem nem vészes...
1-2 kör alatt össze nyalják egymást a tárcsával és jó is
ja és mikor befele rakod akk a kisebbiket rakd be másodjára mert akármit csinálsz vele mindig ki fog esni. berakod a nagyobbikat és ameddig meg kihúzod a pöcköket, utána valahogy bele lehet erőszakolni a kisebbet azokba a fülekbe és utána mehet vissza a helyére. mikor nyomkodod a féket be fog állni magától úgy ahogy neki jó.
40H
5 ohmK
MicronH
Tudja valaki hogy ez micsoda, mert ebben eltört egy porcelánszál, meg a rugó is elégett ? tudja valaki hogy ez micsoda ?
Olyan problémával fordulok hozzátok , h nem tudom kivenni az első fékpofákat . Esetleg tudna vki nekem segíteni , h kel kivenni?