Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

william052
Honnan tudnék olyan idomokat beszerzni, mint a tiéd? Pontosan ezekre lenne szükségem.
Kdx 250esem van és keresek supermoto szettet. Idomok, indexek stb...a kerekek nem anniyra fontosak, azokra max enduro gumit rakok. Műszakiztatnom kellene, mert lejárt róla.
megoldhatjuk azt is, találni kell egy helyet ahonnan lehet rendelni meg vkinek átutalni a leosztott összeget és ő megrendeli aztán fénymásolja annyi felé ahányan adtak bele és megy a postára vagy bescanneli és pdfben.
összedobnátok rá páran a pénzt és meg lenne oldva
Úgy áll a helyzet h egy olyan kézikönyv itt mindenkinek jól jönne főleg ingyen lehet rendelni jópénzért.
www.cmsnl.com on találsz robbantott rajzokat.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Én is service manualt szeretnék kérni 125-ös KDX-hez, ha valakinek van legyen szives a deni.sipos@freemail.hu címre küldeni,vagy legalább linket ahonnan le lehet tölteni.
Sajnos sehol nem találok, a hivatalos kawasaki honlapon még csak nem is ismerik a 125-ös kdx-et, kicsit furcsálom a dolgot, de ez van! :(
Aki tud, segítsen!
Köszönöm!
http://www.manualedereparatie....
Láttam itt 200-as KDXhez, és 125_ös KXhez kézikönyvet, talán valamire jó lesz... A semminél biztos jobb!
Most jut eszembe, hogy volt a kiegyenlítőn egy repedés :S, de azt már besziloztam, de lehet még egy van
köszi a tanácsot
megpróbálom a dolgot
Nekem főzte a vizet mikor a vízpumpával volt gond, és onnét tudod hogy be dadog a gép hogy túl melegedett nem adja úgy a szikrát, nem hűt rendesen, sőőt fehér gőz sem csapott nekem ki belőle sehonnét, de mikor meg állítod a gépet és hallgatod akkor hallod hogy fő benne a víz, de szerintem csak sok a víz a kiegyenlítőben akkor is kinyomta nekem, min.-max. közé töltsed és jó lesz
olyan nekem is kéne! ha valaki talált akk lemásolom annyiba amennyien vagyunk
Valakinek nincs véletlen kdx 125 SR-hez service manualja?
Ha van valamelyikőtöknek akkor az szóljon!Dánkeee
Hátsó fék olajcsere hogy működik?
végre szereztem olajtartályt mert ami most van rajta nem nyílik, ha kinyitom akk törik
igazából az érdekelne h h engedem le az összes olajat meg teszem be a másikat levegőztetéssel együtt.
sose csináltam még ilyet
Ott a pont
így van
az összes kdx 24lóerős, annyi a különbség a fordított és a sima telós között hogy előbbinek pár mm-rel több a rugóútja, meg talán némivel könnyebb is, de mivel alapból dög nehéz motorok ezért ez nem sokat számít neki ja és attól mert az egyiknek ilyen a telója a másiknak meg olyan, attól nem biztos hogy fiatalabb..a váz meg azért zöld a kék alatt mert gondolom olyan alapozót használtak a gyárban...
pályára meg se így se úgy nem igazán alkalmas
ennyi
Hát, ha a "rövid mászás"-os vidin látottak nem minősülnek kínzásnak, akkor nem kínzom
Mert az enyém hány lóval van kiadva? 93
jó az mindenhogy akármilyen teló van rajta, sztem semmi különbség max pályán lehetne észrevenni de annyira gondolom azért nem kínzod szegényt
A színe meg gyári, nem tom, hogy hogy festették, de sok kék 125-ös kdx van...
Eleinte pár haver Yz-nek nézte távolról
Hát jah...
Ez kicsit régebbi történet

ilyenkor még 40Lóval adták ki a 125-ös kdx-eket

amúgy meg 1990-es, és az első teló még a "sima" ahogy észrevetted, de nekem így is tetszik a gép
Mikori a te bicajod? úgy tűnik nekem mintha fordítva lenne az első teló az enyémhez képest. meg jól néz ki h először zöld volt a váz aztán lett kék
Az szép! én a coca colás visszaváltós üveges rekeszen gondolkoztam de csak pénzért adják a boltban és utána találtam ezt ki.

Azzal a gumival max annyit lehet csinálni h leengedni arrébb lökdösni a felni peremétől, megpucolni a peremét és benyomni szappanos vízzel aztán fölfújni hátha úgy. az enyémet így rakta föl a gumis.
Ha már probléma, akor nekem sajna van ilyen is:

Gumis múltkor 4 bárt belenyomott, és ki is ment mindenhol szépen a heylére a gumi pereme...

De valamhogy nekünk nem úgy történt


Zsírpöpec
De erre a problémára van más megoldás is