Aha..
Igazából nekem 125-ös van, de eléggé hasonlít a röpsúlyos szerkezet... sőt, talán ugyanaz, nemtudom :D
De, az megvan.
Viszont látom ,hogy megvan a fogasléc neked, ha az ugyanaz, mint ami a 125-be való, akkor igényt tartanék rá... csak, hát nem tudom hogy valóban egyforma-e : /
lejön kifelé is! Én fázis ceruzát elhajlítottam kb 90fokba és azzal ki lehet barmolni,de elötte írd le a számokat amiket találsz rajta hogy a csapágyboltba tudjanak adni hozzá másikat!és vigyáz mert rögtön mögötte lessz egy elégnagy csapágy aminek a kosarába ha beleversz és bezörög akkor lehet széthúzni!a szimeringben van egy fém karika,ez feszül fel a blokkra, ez alá kell beütnöd a szerszámot és ügyesen kicibálni!
sziasztok!
az első lánckeréknél cserélt már valaki szimeringet? addig nem akarom szét húzni a blokkot h kifelé jönne a szimering vagy befelé? és ha kifelé akkor h tudom kivenni?
Én zugló-rider! csömör,fót,gyál,mogyoród,kistarcsa!Elindulok zuglóból és belepörget egy 100 körül néha napján,ha jó idő van stb-stb-stb...
de ilyen hidegbe csak kimegyek a paskálstrand mögé, a patakhoz,ott csinálom a feszültséget ,van egy nagy placc elkeritve...!A végdobom totál herélt Szeretik!fekete pákó ablaka is erre nyílik
-Most költöztünk és előkerült menetvágó szett meg csomóminden,azt így kidolgozok mindent a tárolóba;rákattanás:D
Akkor megoldottad a problémát, ez a lényeg. :) A hüvelyt eltörni úgy sikerült hogy a dugó szoknyájából letört egy elég nagy darab és az törte le valószínűleg.Attólfügg pest mellett hol túrázgatsz.Mi Tinnye környékén(Piliscsaba,Piliscsév,Kesztölc stb) szoktunk túrázgatni.
Rendes csávóvagy Kössz szépen!Közbe én összetótam a kawa-t! brutál ereje van,majdnem hanyatt estem vele,anjira jóól jön ki a ködörböl,meg fel a kaptatón,bitang ereje van ha kinyit a power,belese merek gondolni, milyen egy furt hengerel:O pisi kaka...
ja,váltótengely:Menet fúró szettel felnyomattam a váltókar leszorítót m8-.asra,olyan szépen vitte a furó,meg a menet vágó hogy ihaj(persze olaj meg minden)! átlötem egy bontott(edzett) 8-as csavvarral,úgy leszorította, hogy nem lazulle semmi pénzé,huzás közbe má meleg volt a csavar,anjira meghúztam!
A henger sem lenne jó mert nekem a levegőt a blokknál veszi a gép,nem a hengeren, azt a törést egyébként hogy sikerült?
THX
u.i.: Nem turázgat vki pest környékén?
Készítettem képet a váltótengelyről is meg a hengerről is.A váltó tengely nemjó mert a ricnik teljesen le vannak kopva róla, a henger meg egy hüvelyezés után használható szerintem.
a franc egye meg!
csináltattam Tábori-val egy hajtókar felujitást,és felszabadult a koptató! szétverte a dugót....
Oolyan ereje van mintha misem történt volna:O ma mentem vele brutáló...áj kezem lábam!
Beindulni befog ha nincs túl nagy játéka a hengerben, max ereje nem lesz. a dugattyú teteje majdnem h mindegy milyen. de mit csináltál ezzel h ilyen lett? homokkal meg kavicsokkal tankoltad?
szerintetek befog röffenni ezzel a dugóval a kicsike?
a felső gyürüt melegitéssel lehetett csak kicibálni a horonyból,anjira eltorzult, hogy beszoritotta 2 ponton:(
A hengernek semmi baja,gyürü nem görbe,nemtört....
milyen évjárat ez? Henger dugó milyen állapotban van,ha üzemképes, és nincs sok válla akor összeházasítom az enyémmel...jaés ha nem lax messze:Pkb hány km-t futhatott a henger?
amugy az enyimbe nincs ilyen kiegyensullyózó tengely...viszonta főtengely sonka széjjel van lukaszgatva....nem reszket a gép egyébként, a dt 80-amba se volt kieggyensullyozó és azse, a gerellit meg rosszul raktam össze,és a kieggyensulyózó tengely nem helyén volt és sztenderen elmászott a helyéről,ugy berázta
De, ha valaki tudna segíteni és esetleg tudja a méreteket, akkor megköszönném