kicsit lehiggadtam,és úgy döntök megprobálom feléleszteni ezt a dugót végtére is nem tört a gyürü,nem repedt át a fala,egy próbát megér, utána kap egy ujjat vmikor februárba a nagy fagyok idején
kösz a bíztatás:D
Háát hallod nincs 10 ezer a kettő
7 ezer valamennyi, de azért nem kell rá kinyomatni a pénzt az is igaz
Ez a mosás még nyáron volt, de most is úgy ahogy meg van takarítva az alkatrészek meg majd, jövőhét kedden jönnek, úgy hogy még van baj a telóval
Helyesírásért meg mindegy mert én is hibázom nem vagyok nyelvész mint néhányan eze a fórumon
de jó neked, holy letudtad mpsni a motorod, én sajna nem tudom , mert az udvarunk egy sár tenger, és az idő is szar...
Lassan szeretnék egy karbantartást a blokkonm, de még az előző menet sara rajta van...
Olvastam h neked is az első telóval gond volt... ez a csúszópersely húzós dolog? Mert attól perázok, hogy nem sok olaj van a tellómban, mivel visszafele elég gyorsan jár, de még azért nem lötyögnek benne a szárak...
Nem tudom mennyire vigasztal ez valakit ilyenkor, de nekem is elég sok pénzem van már benne, és csak tavasszal vettem
Vízpumpa: tömszelence, O-gyűrű, lapátkerék ; olaj, fékbetét, első lánc kerék, most jön az új lánc, elsőtelóban : csúszópersely, olaj, 2. db szimering, jaa meg még egy lánc vezető, na meg kipuf tömítést is vettem
Úgy fogom fel, hogy meg veszem az ujjat és most már bírni foga ha nem akkor majd azt is meg csinálom, nincs sok pénzem de akkor "éhezek" mert szeretek motorozni
Na meg vettem egy új kormányt is meg egy pár képet mutatok én is
Tökjó!Eltört a hajtókar alsó görgönél a bronz alátét(koptató) szétbaszta a tükujj wössner dugattyűmat, tábori bá azt mondta a dugó,henger nem az Ő sara, de a görgőt megcsinálja,széjjel robbanok már!Most van 35-be a felujitás,és azért örömködtem mert a hengerhez nemkell nyulni...eddig tartott az öröm...35 a fúrás egy wössner dugóval...jómi ezmár 70 ezer:S
úgynézki az idei szezonvége az kimarad nekem,pedig én addig járok terepre amig nicns mátfagyva a főd:S
pedig már megvoltak az első izomlázaim a terepezéstől
Nagyon úgy látom h rajtam kívül mindenkinek egybe van a rezója és van aksija, ha valaki ért az ilyesmihez légyszi adjon egy kapcsolási rajzot az akksi bekötéséről, töltéséről és fesz. szabályzásáról.
össze akarom én is rakni mert most így a hosszú éjszakák igényelnének egy kis lámpafényt álló motor mellett is, meg az index érdekesen el tudja venni az ampert alapjáraton , villog mindene
Az enyém is zakatol elég rendesen de semmi baja, mindenki mondja h szar ez szar az és h merem így hajtani de már sok 125 2t-t hallottam és majdnem mind ugyanúgy zakatol...
Egyébként nekem is olyan kopogós a hangja és motorikusan pöpec állapotban van , meg egyik ismerősömnek is ilyen van és neki is ugyan az szerintem ezeknek ilyen a hangjuk!
kész a vasam:OSzerencsére nekm tökjók a telóim,erősek is,magasak is, nem kotyog, se elöl se hátul!
láncszett az cserés,nyúlik mint a takony:) sztem még 2000-t elfut és nem lehet tovább fesziteni:) a láncekerekek még jóklennének,de hamár lúd legyen kövér!:)Amugy nagyon bejáratós a gép,mindent kicseréltem benne!Elég érdekesen talált magára, de mostmár megjött az ereje is,persze ne szabadmég széjjel húzni,me a dugóba nincs 100 km:P
Ma mentem vele, lelazult a kuplung leszorító anya 7 kilómétert toltam mostmár menetrögzítővel raktam fel,nehogy leszopasson megint...amugy kicsit kopogós a gangja a vasnak,dehát minden új benne,(hajtókar,csapágyak,minden)Néztem hogy lóg e a főtengely, de ez semmit nem lóg!
Valami fent a hengernél...egyébként szépen jár,szépen indul,néha megszívja magát,de királyul megy,ma mentem vele elég sokat,nagyon jó motor,egyszerüen mindent meg lehet vele csinálni olyan szántásba mentem meg lépcső meg minden kurva anyja és ez egy királylán y...csak KDX! képek hamarosan:D
Ezek a cuccok vannak amiket a képen látni ?
Meg ha jól látom dobfékes a gép?
Ha valakit érdekelnek Kawasaki KDX bontott cuccok írjatok!
Ha valaki tud eladó jó állapotú kdx et akkor én vevő lennék rá.Köszönöm.Gábor
kösz a bíztatás:D
7 ezer valamennyi, de azért nem kell rá kinyomatni a pénzt az is igaz
Ez a mosás még nyáron volt, de most is úgy ahogy meg van takarítva az alkatrészek meg majd, jövőhét kedden jönnek, úgy hogy még van baj a telóval
Helyesírásért meg mindegy mert én is hibázom nem vagyok nyelvész mint néhányan eze a fórumon
Lassan szeretnék egy karbantartást a blokkonm, de még az előző menet sara rajta van...
Olvastam h neked is az első telóval gond volt... ez a csúszópersely húzós dolog? Mert attól perázok, hogy nem sok olaj van a tellómban, mivel visszafele elég gyorsan jár, de még azért nem lötyögnek benne a szárak...
Ilyen az endurozás
Nem tudom mennyire vigasztal ez valakit ilyenkor, de nekem is elég sok pénzem van már benne, és csak tavasszal vettem
Vízpumpa: tömszelence, O-gyűrű, lapátkerék ; olaj, fékbetét, első lánc kerék, most jön az új lánc, elsőtelóban : csúszópersely, olaj, 2. db szimering, jaa meg még egy lánc vezető, na meg kipuf tömítést is vettem
Úgy fogom fel, hogy meg veszem az ujjat és most már bírni foga ha nem akkor majd azt is meg csinálom, nincs sok pénzem de akkor "éhezek" mert szeretek motorozni
Na meg vettem egy új kormányt is meg egy pár képet mutatok én is
Fel a fejjel jó lesz a gép
ezvan...
úgynézki az idei szezonvége az kimarad nekem,pedig én addig járok terepre amig nicns mátfagyva a főd:S
pedig már megvoltak az első izomlázaim a terepezéstől
nekem szirénám van csak nem tudom hova rakni, mert nem fér föl
össze akarom én is rakni mert most így a hosszú éjszakák igényelnének egy kis lámpafényt álló motor mellett is, meg az index érdekesen el tudja venni az ampert alapjáraton , villog mindene
JÓ neked, hogy még az első telón a gumiharmónikád ép.
Én télen ügyesen szétb*sztam...
És az a legjobb az egészben, hogy a gyári az ilyen 10e Ft...
AZ ilyen progrip meg olcsóbb dolgok azok meg c sak 30cm-esek
Egyébként nekem is olyan kopogós a hangja és motorikusan pöpec állapotban van , meg egyik ismerősömnek is ilyen van és neki is ugyan az szerintem ezeknek ilyen a hangjuk!
Sok sikert hozzá
láncszett az cserés,nyúlik mint a takony:) sztem még 2000-t elfut és nem lehet tovább fesziteni:) a láncekerekek még jóklennének,de hamár lúd legyen kövér!:)Amugy nagyon bejáratós a gép,mindent kicseréltem benne!Elég érdekesen talált magára, de mostmár megjött az ereje is,persze ne szabadmég széjjel húzni,me a dugóba nincs 100 km:P
Ma mentem vele, lelazult a kuplung leszorító anya 7 kilómétert toltam mostmár menetrögzítővel raktam fel,nehogy leszopasson megint...amugy kicsit kopogós a gangja a vasnak,dehát minden új benne,(hajtókar,csapágyak,minden)Néztem hogy lóg e a főtengely, de ez semmit nem lóg!
Valami fent a hengernél...egyébként szépen jár,szépen indul,néha megszívja magát,de királyul megy,ma mentem vele elég sokat,nagyon jó motor,egyszerüen mindent meg lehet vele csinálni olyan szántásba mentem meg lépcső meg minden kurva anyja és ez egy királylán y...csak KDX! képek hamarosan:D