Hi all!
Nincsen valakinek véletlenül komplett power mechanikája? Beleértve a szelepeket, fogaskereket, fogaslécet, azt a meghajtót ami a kuplung dekniben van és ami összeköti azt és a fogaslécet (ami abban a gumi "csőben" megy fel a hengerhez)
Szóval ezek kellenének 125-ös KDX-hez.
(Esetleg Kawazsolti, ha tudsz árat mondani akkor légyszi
alvázszám :DX125A 008867
motorszám: DX125AE013289)
Értem csikabá elkönyveltem már én is magamban egy jóóópárszor, hogy elég fa.... voltam, ezzel sajnos nem tudok mit kezdeni csak annyit, hogy ugyebár a hibáiból tanul az ember, legközelebb leteszem a seggem ha apró baja is van gépnek és türelmesen kivárom még meg szerzem hozzá az alkatrészt
Mesterem.A por,meg a kosz mindenütt jelen van Olaj ki,por rá,koszos olaj be a telóba azt csiszi-csoszi.Utána me ki kell tenni sok -t.Vagy mocizás helyett csak
Összeraktam a szekeret és most elég jól szedi a lábát a festék kicsit megkeményedett rajta és így most már le se lehet verni(mármint szilárd anyaggal). szoval most elég jó lett
No meg most ezt a pár karikát nem verseny szinten kell érteni, sem azt hogy pályáztam, a motorral vagy esetleg hegyoldalakt másztam vele, kimentem egy párszor horgászni velem azon kívül, azóta hogy elkezdte folyatni az olajat másra nem is használtam, rengeteg cuccal az oldalamon nem fogok száguldozni !
Elbaszódott,csúszópersely vagy az álló kikopott a kosztól. Szimering cserével semmit nem érsz el.Ha érdekel,megcsinálom.Sosem értettem,miért jó motorozni szar telóval .Folyik belőle az olaj,ugyanakkor megy bele a kosz,csiszol,sok sok ezres(vagy több tízezres) kárt csinálva a balesetveszélyről ne is beszéljünk .
Hey emberek!
Oszt milyen gép az a kdx 200? Jó gurul? Vmi elvetemült zöldnek is olyan van tán a szomszéd faluban, oszt most a telójával van vmi fing
De hát egy szavát ne higgyétek el mert titokban yamahára fáj a szíve , elakar pártolni tőlünk ződektőő Namajd vmi löty mellet majd eldiskurálok vele
Hali telóval kapcsolatban érdeklődnék én is!
Lényeg hogy pár hete rossza a szimering nekem is , és néha néha mentem a géppel most meg amelyik oldal rossz volt kicsit lötyög a becsúszószár a telóba egy picit csak, ha kicserélem a szimeringet meg fog az is szünni vagy valami elbaszódot benne ?
Bementem és mondtam mit akarok erre a kezembe nyomott egy rozsda színű konzervet h ez hőálló... az addig ok h 500fok ig bírja de kinyitottuk és vmi iszonyat ronda barnás fekete színe volt. aztán nézelődtünk tovább és találtunk egy sprét ami 600 fok ig bírja és rendes fekete. olaj alapú így elvileg nem marja le a benzin és 1200 pénz volt. az a neve h Prisma color. még nem fújtam le de ha megvan megmutatom milyen lett és leviszi e a benzin.
Nekem is ilyen, de ha kiegyenesíted azt a vackot ami oda fogja a csavarokat a hengerhez akk közelebb bír menni a rezó és nem fúj ki. miután beleszenvedtem a satuba rezóstól együtt megöregedtem de megérte
lehet én is benevezek egy rezókiégetésbe de akkor lehet után vissza is veszem a keveréket 1:40-ről 1:50-esre, mert most úgy is egy csomó olaj a puffon jön ki, ha forgatom , meg kicsit a henger-rezó illeszkedésnél is fúj sajna
Mert akkor már rendelem is
Köszöntem a segítséget