Semennyire nem romlanak a 250-esek;)Nekem is az van kuplungbowdenen és kilóméteróra meghajtó spirálon kívűl semmi nem kellett még hozzá!(Leggyakrabban az olajnyomás szokott elmenni)XDDD Na jó ez hülyeség ám!Nincs olajnyomás!
Ide fel raktam őket, de félre értések áldozata lettem mert csak az oldal deklit szedték le a vízpumpának amint itt is látható, a tengelynek nem tudom nagy baj van e? nem tűnik annak, meg a csapágy sem lehet rossz annyi hogy kicsit ki, be lötyög a tengely!
De én kompletten meg vennék bele mindent ha nem húzós az ára ?
Szét szedtük a keringető szivattyút, és úgy néz ki, kompletten kell minden, a tengelyen forog körbe a keringető propeller, tengely tiszta rozsda az anya le sem jött egykönnyen róla, sőőt annak már teljesen mindegy, a csapágy kotyog, a tömbszelence is oda van, az O gyűrű meg hát már akkor veszek azt is !
Kérdésem annyi hogy mennyibe kerül az összes belső kompletten bele ? (komplett szivattyú )
Nem tom de az én 125 ösömhöz nem létezik után gyártott vízpumpa szimering ami igazából egy tömbszelence 8000 körül volt kawazsoltitól japánból postával, és nem nagyobb az egész cucc 3x3x2 centinél
Szavasztok!
Fuh kolléga elég kemény színe van az olajnak:S
Sztem komolyabban szét kéne dűteni ezt a gépet mert lehet a henger tömítés miatt is víz a forg. házba ami, hogyha rosszak a szimmeringek akkor átmegy a váltóhoz ahogy kawazsolti is mondta de a tömítések sztem mindenképp ludasak.Vagy neadjIsten repedés van ott ahol megy a víz a blokkba és úgy megy át de sztem erre elég kicsi az esély.A hengertömítést meg lehet oldani 0.5-ös klingerit tömítőanyaggal meg pasztával ami gyorsabb mintha rendelnéd sztem, a hengerfej meg ugye acél az már más De amit Zsolti írt is jóáron van Nem lebeszélni akarlak csak vélemény
De én kompletten meg vennék bele mindent ha nem húzós az ára ?
Alvázszám: DX200G-015180
Motorszám: GE009042
Itt van Zsolt segítségedet előre is köszönöm !
Szét szedtük a keringető szivattyút, és úgy néz ki, kompletten kell minden, a tengelyen forog körbe a keringető propeller, tengely tiszta rozsda az anya le sem jött egykönnyen róla, sőőt annak már teljesen mindegy, a csapágy kotyog, a tömbszelence is oda van, az O gyűrű meg hát már akkor veszek azt is !
Kérdésem annyi hogy mennyibe kerül az összes belső kompletten bele ? (komplett szivattyú )
Kawazsolti, kawasaki KDX 200-ba vízpumpa szimering mennyi pénz ért van ?
Alvázszám: DX200G-015180
Motorszám: GE009042
Ez a 0.5-ös klingerit tömítőanyag mennyi pénzbe van és hol lehet kapni ?
Az FBS - ez már gány munka lenn igaz, még ha csak kipróbálni is hogy az e a baj, már mint a tömítés ?
Fuh kolléga elég kemény színe van az olajnak:S
Sztem komolyabban szét kéne dűteni ezt a gépet mert lehet a henger tömítés miatt is víz a forg. házba ami, hogyha rosszak a szimmeringek akkor átmegy a váltóhoz ahogy kawazsolti is mondta de a tömítések sztem mindenképp ludasak.Vagy neadjIsten repedés van ott ahol megy a víz a blokkba és úgy megy át de sztem erre elég kicsi az esély.A hengertömítést meg lehet oldani 0.5-ös klingerit tömítőanyaggal meg pasztával ami gyorsabb mintha rendelnéd sztem, a hengerfej meg ugye acél az már más De amit Zsolti írt is jóáron van Nem lebeszélni akarlak csak vélemény
Még 2 kérdésem lenne Zsolt!
Ezek posta költséggel együtt mennyi be kerülne, mivel belpiacos a gép mennyi időt venne igénybe HA rendelés meg történne ?
Alvázszám: DX200G-015180
Motorszám: GE009042
Meg ehhez a tömítő szett is vagy az ugyan annyi ?