Ismét problémába botlottam!
A blokkban a főtengely csapágyházam kitágult(gyujtásoldali),beleesik a csapágy....elvileg 1század mm-el kissebb kéne hogy legyen a csapágy külső átmérőjétől, ami most 52 mm!Elmentem hát Tábori bácsihoz, hogy akkormost milegyen?...Megtudtam hogy egy acél persely van ezekben,és valószinu hogy mikor öntik ki a deklit,akkor erre az acélperselyre öntik,és lehetlen ezt cserélni!javasoltam a nagyobb csapágyat,igen ám de a nagyobb csapágy szélesebb is,stb-stb-stb!Hosszas keresés után találtak nekem csapágyat!Külső átmérő 58-al!Tehát felkéne furatnom átmérő6mm-el a csapágyházat,ami a fent említett acélpersely!egyébként speciális csapágy és az n.t.n. csinálja vmi gépezethez,a kis belső átmérő miatt extrán terhelhető, ami buli! De mivan ha esztergálás közben széthullik az egész?
Kérdés?:
-Van valakinek bontott gyujtás oldali blokkfele,vagy nemtudom hogy nevezzem hogy szakszerülegyek...Fontos lenne a csapágyház belső átmérője:P
Ha nicns senkinek,és esélyem nincs kukázni eggyet akkor marad a gépmunka, ami nem anyagi okok miat kacifántos hanem inkább azért mert lehet hogynem birja ki a gépmunkát a csapágyház:S....
THX
minjá megnézem hogy 98 vagy 89...Beszarás egyszer majdnem elhoztam 200 e.-ért egy yz-t felujitottat,úgyhogy 98-as aztán utána néztem és adobfékes modelt befejezték 88-ba:O
amugy ja:)csak enyim kicsit szétborult:D:D
Télleg! véleményeket várok!FAG "minőségi német csapágy"-ról!
Azt tudok szerezni kb 50%-os engedménnyel,de azt hallom fullszar,az SKF az tottál fos azt leirtam anullára,de mit tudunk a FAG-ról?Félek hogy szarbólé várlessz...maradjak a koyonál,bár így sok pézz...de kimit mond?
báttya, ha 89- van a felnidben, akkor elég közeli rokonok a kdx-eink
nekem is a felnik 89-es D.I.D felnik, és ezek a gyárik, meg amúgy a motor is csont ugyan az, mint neked, csak az enyém már csöppet egyénibb
alváz, motorszám alapján. ide fórumba szokott látogatni kawazsolti, ő meg tudja mondani. javaslom írd be és ha erre jár biztos válaszolni fog! meg am a felniben az évjárat az elvileg annyi. ott ottvan év,honap.
ja! Olvasgattam valahol hogy a felnibe van évjárat ütve, nekem ott 98 van és az is japan, meg az hogy d.i.d.! Akkor ezmár rég nem kawa kerék? vagy miujság? jameg sztem aluminium ...Télleg az évjáratot hogy tudjuk kinyomozni egy ilyen ágrólszakadt motor esetében?itt a kicsike:
hogyne-hogyne!baszot nagy segitség lett volna ez az előző munkáimban....
Közbe találtam kdx200 hoz komplett manual-t!
De ezek a képek nagyot lendítenek rajtam!Most hoztam amugy a blokkot esztergályostól,kész a lehúzó,indulok kapom széjjel,most vettem "kis-cro.va" készletet az akcióhoz,eddig csak nagy volt azmeg nem fér oda rendesen,csak rendetlenül:D ezt a lux-toools-t erőltetem, eddig egy szerszám se tört el,pedig kaptak a jóból:P
KÖSZÖNÖM!
Szia! Ezeket a képeket találtam. Igaz ezek 93as gépé, de 94 est nem találtam, de elvileg megegyezik. Sok sikert a bütyköléshez!
Remélem tudtam segíteni.
üdv!
Szevasztok Márkatársak!
Oltári szerencsém van,sikerült szertennem egy (elvileg) 94-es kawasaki kdx 125-re!Adtam érte egy üzemképes,feujitott pegaso 125-öt!(utáltam,nem én akartam ilyen motort, tartozásfejébe került hozzám,ne utálj:D).Úgy mentem el a Kawa.-ért hogy nem indul,4 éve ál,és a tulaj leszarja, csak ne lássa!Azt mondta olajcsere után beröffent,de nemvolt alapjárat....Rezgőnyelvfre gondoltam egyböl,és bejött mert át eresztettek,nem feszültek fel rendesen a "nyelvek"!Rövid szerelgetés után hejretettem a dolgokat,és beindult,alapjárat,minden volt!Aztán elkezdtem vele baromkodni,persze nem ugrottam le a kuplungról tiltáson:P csak igy pl. 2fok lépcsőn fel meg le stb...stb...Aztán kb 15 perc utáan hallottam hogy kopog egy picit.Le a műhyelbe, gyujtás dekli le,és a főtengely úgy lóg hogy azthittem kihúzoma blokkból,aztán halottam hogy a hajtókar is cserés...Aztán mikor végleg lemondtam a motorról,és kivettem a blokját,levettem a hengert, akkor kicsit elvigyorodta,ugyanis zsir új (sztem wossner) dugattyút találtam egy hónolt hengerel,mondjuk gyanus volt a dolog, mert egy rugáásra indult ahogy készlett a rezgő.
Lényeg a lényeg;szétkell húznom a blokkját,és nem akarom elbaszni, kurvára örülnék egy robbantott ábrának a blokkról,főleg a váltótengelyek hézagoló alátéteiről....
eddigi munkáim:yamaha dt80 mx,Garelli gta 125,aprilia pegaso 123(rotax)
Mindeggyikkel volt kis cum-cum...Mindent beleadok,hófehér lepedőt teritek a staupadra úgy húzom szét,de ha tudtok segiteni nagyon örülnék...Lendkerék lehuzót ma csináltatok esztergályos cimborámmal....
KÖSZÖNÖK MINDENT!
Hi all!
Érdeklődnék, hogy van-e valakinek KDX125SR-hez eladó kapcsoló (index, világítás stb...), és érdekelne egy hátsó rendszámtábla tartó is!
Előre is Kössz
...
a pontozásra nme is gondoltam