Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

teljes mértékben igaz
de ha nem ennék akkor nem lenne ilyen nagy hasam
Minek eszel...? Úgy is éhes leszel... :D:D
Nem érdemes lemosni..úgyis koszos lesz
Jó a bakod;)
ehe most nézem, hogy milyen frankó összhangba van a "bakon" lévő rongy a motor színével
Közben a napokban lemostam a gépet (sajos nem nagyon volt brigéciolom, de találtam valami régi "motorblokk tisztítót" , de nem hozta meg a hatást... )
Megcsinálom én magamnak azzal nincs baj meg nem is tudom merre van ez a yamaha fehér. csavarhúzóval meghallgattam és a hengerből jön a kattogás, gyűrű vagy dugó lesz a hunyó. addig míg nincs meg rá a pénz így marad (húsvét utánig ) aztán meg lesz csinálva.
nah igen, valahogy én is így gondoltam
am én nem hallok semi extra zörgést a viedón, szerintem az a csak a rezó érces pattogása. De ha hülyeséget mondtam, akkor előre is bocs
és az előbbit nem feltétlenül neked írtam hanem az előtted szólóknak....sebaj
értitek..biztos...lehet...remélem...aaa
ha perselyes akkor minden dugócserénél meg kell fúrni újból.....nem egyenletesen kopik a henger...pl "hordós" lesz...
Honnan tudod, hogy a dugó a gáz, ha még nem is szedted szét?
Ha meg jól indul , és húz is akkor nincs baj véleményem szerint.
És szerintem csak akkor kell furatni, ha nem nikaszilos, vagy ha valami karcot nyomtál bele a nikaszilos hengered falába.
Hali!
Az enyémet is fel kellett újítani, henger plusz dugó volt, (igaz az enyém 250 es) és 70 volt a cucc mindennel együtt a tied biztos jóval olcsóbb, viszont ajánlom a Yamaha Fehéret a gépmunkára!
Nagyon profin dolgoznak, bár lehett drágábban de sztem megéri mert télleg profi munka!
Ezt még nem tudom, nem szedtem szét még. majd ha lesz rá pénzem akkor fogom addig meg tatásosan megyek vele
Ami van fönt videó ott hallatszik h mi is a probléma vele.
Csodás..körülbelül 25-30ezer forint a szett hozzá,a jobbféle..fúrni minek kell?eltört a gyűrű?
Szia! Ha küldesz vázszámot talán tudok segiteni! Csak pontositsunk mi kell!
22-30000 Ft között van a szett kb! márkák között vannak eltérések, de ebbe a tartományba mind beleesik!
Megvan a zakatolás oka. kell új dugó meg lehet fúrás. csinált már vki ilyet innen? ha igen akk kb mivel kell számolni?
Hívd fel kawasaki márkakereskedést..és ott mondanak árat meg ott tuti,hogy van vagy hozatnak!
Nem hiszem el, hogy az egész országban nem lehet találni egy nyamvadt power-szelepet!
Valaki szánjon már meg, léccííí!
Ja igen lógok még egy túráztatós vidivel is mostanában hogy így sokáig van világos lesz kedvem kimenni szerelgetni De azt a tömítést vmivel pótolni kéne mert mikor olyanja van elkezd ömleni az olaj és minden tiszta olyan, lehet nem kellett volna leszedni mert így csak mocskosabb lett mint mielőtt megpucoltam
Zsír!

Akkor majd kérünk róla galériát,videót,meg tesztet, meg mindent

Mert ha jó akkor holnap neki állok fölszedni a padlót
Van nekem ilyen patex 2 komponensű ragasztóm, az már csak odaragasztja a linóleumot ki is próbálom h jó e.
Megvannak a rejtélyes olajcseppek milyen tömítést lehet rakni a henger és a rezo közé ami le is zárja rendesen és nem is ég el? habár nem tudom a tank aljára hogy kerültek cseppek de ezek szerint ilyen vadul megyek
Én még linóleumra gondoltam , egyik haverom 2 évig azzal éltette a Cr-ét

A belső meg szerintem is jó ötlet, csak vagy 10 réteg kell belőle, meg jól oda kell erősíteni

Az nem jó szerintem, ha éri a lánc a villát
h nem volt az felújítva, csak teljesen felhúzta a telót.... (szal alapjáraton ilyen sülyesztett volt a teteje, most csak azt a 1mm-ert süllyedt , lehet látni, hog ykicsit sötét ott)

ilyen volt... ...ilyen lett
Lehet olyat venni h új KDX blokk? Azon gondolkozok lassan kéne egy Nem tudo honnan de ilyen rejtélyes módon előkerülnek olajcseppek meg vhonnan jön a víz a jobb oldali deknire de ne kérdezzétek honnan mert fogalmam sincs most 3 lehetőség van: veszek új blokkot rá amit nagyon kétlek h létezik, ballagási pénzből fölújítom az egészet, eladom és veszek egy 250 es KLX et
Amugy nagyon szeretem ezt a motort csak ez a pár apróság zavar kicsit