Te pontosan tudod az évjáratot meg mindent?Szerintem nem most az csak egy dolog,hogy azt mondták 1993-as.."megkell nézni felnit"abban bent van a pontos évszám..-.-""
most irod be 2-3x gondolom enm ér rá jobb dolga is van...mit tudna róla mondani...azt amit te is tudsz japán belpiacos motor és az évjáratot...elvileg ezeket mind tudod..akk?
Vegyél bele másikat!
Mondjuk azt nem hiszem,hogy az alapjárat a levegőcsavaron fog múlni..
A fogyasztás sem a levegőcsavaron fog múlni..hanem többnyire a fuvókákon!
Szerintem is ez a jó válasz..hülyeség az,hogy a felni akkori évjárat mint a motor,kész alkatrészekből rakják össze a motort,nem pont akkor dobják szalagra a felnit,mikor a motort teljesen elkészítik!
évek is lehetnek...pl gyárt a DID 2millió felnit 89ben...onnantól kezdve azt teszik a KX-ektől kezdve a KDX-ekig mindenbe. arra az van ráírva hogy 89..de 90be ha még van belőle, és nem változott a felni az adott modellnél akkor azokat nem fogják kidobni csak azért mert 90van és 89-et írtak rá..ez ugye logikus, nem mindig fedi a valós évjáratot a felni! ha hiszed ha nem..
a kdx-eknél főleg nem(125) merthogy ugye a régebbi kx-ek mintájára épült, pl az én kdx-em felnijébe is 89volt ütve(a 89es kx mintájára készült), a motor közben 91es volt és az tuti nem volt cserés! szóval erről ennyit!
A karburátoromból kiesett a levegőcsavar, ilyenkor mi a teendő?
Az alapjáratot be se lehet állítani és ugye a fogyasztás sem kevés...
Nagyon örülnék ha valaki tudna segíteni ebben!
Előre is köszi!
a felniket általában hamarabb legyártják mint ahogy a motort összerakják..tehát általában öregebb a felni mint a motor...ezért fölösleges nézegetni, nem valós.
ugye a felni közepén vannak a küllök..attol kifele, de nemn a peremén, hanem a vizszointes részen!
Igaz lehet cserélgetni, de az új felnikben, és az utángyártottakban, vagy márkásabb felnikben nincs ilyen, és nemigen hiszem, hogy más hazsnált felniére kicseréli...lehet persze hogy bontóban vesz bele vagy akármi lehet ragozni...de általában jo dolog ez!
Dudelnek igaza van hogy cserélgetheti kedvére de Barnel88 köszönöm a tippet meg nézem mikor megyek a vizitelni a gépet persze azt nem fogom látni hogy gyári e vagy senem , és a felni melyik részén is található ez a szám sor ?
Erre nem lehet támaszkodni..ez egy nagy hülyeség..százezer felni van a világon..úgy cserélgetik ahogy csak akarják,ki tudja hány gazdájuk volt már ezeknek a motoroknak..
Az összes japán motornak bele vna írva a felniébe a gyártási hónap, én(ilyen sorrendben!). Ha a gyári felni van bennt akor megtudod! az enyémbe bele van írva, hogy: 12 89- ezjelenti azt, hogy 89es 12. havi!
Egyszerű kinyomtattam a képet, rátettem ezt a műanyag akármit, körberajzoltam és kivágtam. próbáltam a papírt kivágni de nem akart úgy ahogy én akartam és utána lett ez a műanyag. régi irattartók ilyen vastagok.
A festék egy istennek se akar fölhígulni akármit csinálok vele.
Egy olyan problémám van h ha nem indítom be 1-2 napig akkor nem akar indulni csak úgy ha leveszem a karbiról a benzincsövet és belefújok a karbiba kompresszorral vagy szétszedem. godoltam el van dugulva, kipucoltam és ugyanazt csinálja. aztán gondoltam az a gumi pöcök lesz amit az úszó lökdös de mikor rugdosom benzines lesz a gyertya úgyhogy az kizárva. most a lamellákra tippelek.
ha beindul utána akármikor aznap de másnap már nem biztos.
Kolléga, megvan még az a 125-ös KDX-aprólék?
Mi pénz lenne az ára?
Írtam az apróhírdetésre' is, de gondoltam, hátha azt nem kapod meg, így itt is megkérdezem...
ez van 90-95ig mindben!
125-ös KDX...
Bármit tudsz jöhet
Mondjuk azt nem hiszem,hogy az alapjárat a levegőcsavaron fog múlni..
A fogyasztás sem a levegőcsavaron fog múlni..hanem többnyire a fuvókákon!
a kdx-eknél főleg nem(125) merthogy ugye a régebbi kx-ek mintájára épült, pl az én kdx-em felnijébe is 89volt ütve(a 89es kx mintájára készült), a motor közben 91es volt és az tuti nem volt cserés! szóval erről ennyit!
Az alapjáratot be se lehet állítani és ugye a fogyasztás sem kevés...
Nagyon örülnék ha valaki tudna segíteni ebben!
Előre is köszi!
Igaz lehet cserélgetni, de az új felnikben, és az utángyártottakban, vagy márkásabb felnikben nincs ilyen, és nemigen hiszem, hogy más hazsnált felniére kicseréli...lehet persze hogy bontóban vesz bele vagy akármi lehet ragozni...de általában jo dolog ez!
A festék egy istennek se akar fölhígulni akármit csinálok vele.
Egy olyan problémám van h ha nem indítom be 1-2 napig akkor nem akar indulni csak úgy ha leveszem a karbiról a benzincsövet és belefújok a karbiba kompresszorral vagy szétszedem. godoltam el van dugulva, kipucoltam és ugyanazt csinálja. aztán gondoltam az a gumi pöcök lesz amit az úszó lökdös de mikor rugdosom benzines lesz a gyertya úgyhogy az kizárva. most a lamellákra tippelek.
ha beindul utána akármikor aznap de másnap már nem biztos.
Mi pénz lenne az ára?
Írtam az apróhírdetésre' is, de gondoltam, hátha azt nem kapod meg, így itt is megkérdezem...