Rinyában volt egy nagy beton keresztbe aztán elakadt az első kerék leléptem jobbra és ott meg volt egy gödör..de ez nem is tudom nem esés volt mert nem lettem vizes..olyan volt mint az első "fürdésem"
jók a képek!
Dudi annyira figyelj hogy ha vízbe mégy próbálj minél jobban hátrahúzódni az ülésen, mert így ha megakadsz esetleg valamiben akkor könnyen zacsipacsi lesz belőle...ammeg nem jó
Én is vettem egyet..úgy kezdődött alig akart elindulni a motor utána meg mentem vele kb 300 métert és leállt de közbe csak "tüsszögött" a motor!
Azt mondják nem hamisítványok,hanem átadták a gyártást a japánok a franciáknak..aham persze ahoz képest lehet kapni gyári NGK gyertyát!
Mikor alul húzom elkezd ilyen érdekes zörgős, csörgős hangot adni és nem hiszem h az a power lenne. de mikor már magasan van akk eltűnik ez a zakatolós hang, direkt figyeltem és az ki van zárva h elnyomja a kipu zaj, csavarhúzóval is próbáltam és azzal is elhalkult.
Karbihoz ért vki? az is kezdi a hülyeséget: el volt tekerve, miután beállítottam az alapjárati tekerentyűt teljesen be kell tekerni h egyáltalán legyen alapjárat.
Meg a legújabb: tegnap hazafele elkezdett kegyetlenül szaggatni, szétszedtem a karbit hátha eldugult de semmi. ma is indulnék vele nem akar sehogyse egyenletesen járni aztán már be se indul. kiderült a 2 hónapos NGK gyertya amivel mentem kb 3 tanknyit elfosta magát. sztem kicsit tovább kellett volna bírnia. még jó h meghagytam a régi denso-t igaz az 6 os de megy vele
De szerintem lemegyünk..ha Balázs nem is jön Dommal lemegyünk szerintem
megtudjátok nekem mondani hogy a kmx 125 92 esnek gyujtó vagy csak töltő tekercse van e? és nincs valakinek elfekvőben egy ilyen?
há' hogy?
Hátt megpróbáljuk úgy csinálni,ahogy ide levésted..de ma sikerült fürdenem egyet
Dudi annyira figyelj hogy ha vízbe mégy próbálj minél jobban hátrahúzódni az ülésen, mert így ha megakadsz esetleg valamiben akkor könnyen zacsipacsi lesz belőle...ammeg nem jó
Én is megosztok veletek pár képet, kész lett a matricázás
Azt mondják nem hamisítványok,hanem átadták a gyártást a japánok a franciáknak..aham persze ahoz képest lehet kapni gyári NGK gyertyát!
nekem itthon van 6db BR8ES, ebből 4et a kdx-hez vettem...
hamisítványok!
Karbihoz ért vki? az is kezdi a hülyeséget: el volt tekerve, miután beállítottam az alapjárati tekerentyűt teljesen be kell tekerni h egyáltalán legyen alapjárat.
Meg a legújabb: tegnap hazafele elkezdett kegyetlenül szaggatni, szétszedtem a karbit hátha eldugult de semmi. ma is indulnék vele nem akar sehogyse egyenletesen járni aztán már be se indul. kiderült a 2 hónapos NGK gyertya amivel mentem kb 3 tanknyit elfosta magát. sztem kicsit tovább kellett volna bírnia. még jó h meghagytam a régi denso-t igaz az 6 os de megy vele