Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aztán megdöglik ti jót röhögtök rajtam én meg szedhetem szét a besült dugót
Pontosabban a te kdx-ed
Peersze!
Te leszel a kísérleti alanyunk:D
Szerintetek bele merjem rakni a kádéjikszbe az E85-öt?
nagyon szépen köszönöm , nem is a tipp topp a lényeg mert endúrózni kellene a Zemplénbe így nekem a z a lényeg hogy műszakilag jó legyen meg azért hiányos ne legyen, tehát idomok minden meg legyen most festés le van kopva karcolva nem baj lehet lesz az még jobban is motorikusan, jó állapotban legyen meg estleges váz vagy valami ne legyen elcsavarodva meg stb.
hát én még annak idején úgy beszéltem vele hogy lehozza hozzánk, ...de megvettem a yz-t és így nem lett belőle semmi...igazából nem az a nagyonszép tiptop motor de ettől még lehet jó mondjuk...
meg kell nézni mert onlájn nem lehet motort venni ez biztos!
sok sikert!
Jaja értem ma felhívtam mondta meg van a gép és műszakilag jó állapotú csak festés nem az igazi de az engem nem érdekel, na meg én elég messze vagyok és erre számítok mint te is hogy többen érdeklődtek máár és ki mit hallott mert, ha mindenki mást mond akkor ott valami baj van érted ?
miért nem beszélsz magával a tulajjal?
amúgy én régebben beszéltem vele, fel van újítva, fúrt henger...elvileg szép állapotban van, de meg kéne nézni.
Csak ne bukj fel!
SR típus annyit tudok róla mondani meg annyit,hogyha megevszed akkor a kipuffdob kell nekem róla!
jaja ha felbukok akkor majd kopik az is meg én is
Valami másik távlat kéne a motrról főnök!De nem olyan rossznak néz ki,festés kissé,de te abban profi vagy
ez valamivel jobb de sajnos ahol néztem ennyi van meg egy szemből de háát az na ......
Ezzel sokat mondtál,ezt én is tudtam,mivel ismerem a motort
1 ilyen, pontnem is elönyösen fényképezett képből sokatnem lehet elmondani! innen nincs vele semmi baj. a rezó mint ha belenne horpadva, de lehet,hogy csak a fény. ossz meg velünk még legalább 1-2 képet, és többet tudunk segíteni!
Heló mindenkinek, tudom így nehéz beszélni egy motorról, de egy tapasztalt szem így is többet lát, ha valakinek van valami gyanús észrevétele így a mociról akkor legyen szíves ossza már meg velem is, ne meg így a vélemények érdekelnek ha a gazdája látogatja az oldalt akkor, vele is társalognék, nagyon szépen köszönöm
japán belpiacos motor, 93as évjárat, kdx 250 sr
Kawazsolti vagy valaki tudna valamit mondani erről az alvázszámú motorról?vázszám:DX250F-0087 12
Zsoltikám!

Nagyon szépen köszönöm, hogy dolgoztál értem. Igazán rendes "gyerek vagy".
Örülök, hogy itt is vannak ilyen kaliberű emberek.
Egyébként mint szerelő, vagy mint raktárosként üzemelsz?
Vagy netán mindkettő? Vagy esetleg más a beosztásod?

Mindegy, végül is látom mindig tudod miről van szó.

Minden esetre tényleg nagyon KÖSZÖNÖM!
Szia!

Megnéztem neked a mérete 43 55 9,5 van utgy 3600/pár gyári 4980 pár. Olajban 5,7 ,10 ,15 viszkozitással dolgozunk ki hány kilós tempója milyen stb ennek megfelelöen rakunk bele olajat. ha kawában bármi segitség kell szólj nyugodtan ( usa japán) belpiac sem akadály!

Üdv: Zsolt
Sziasztok!

Hűűű KAWAZSOLTI. Merre vagy?
Annyi mindent szeretnék kérdezni tőled, mint régi KAWASAKIs (volt) szerelő kolléga.
Mert bizony magam is ebben dolgoztam (Csiki-Bege autoplaza), csak sajnos az csődbe ment.
Meg tennéd, ha van kedved és időd, hogy megnéznéd nekem, hogy '95-ös DX250D001086 alv.számú (motorkódDX250DE) KDX hez megnéznél nekem egy pár dolgot az EPC- ben? (A mi dealer kódunk sajnos már nem él)(odalett a céggel együtt)

Igazság szerint a két első telószimering mérete és ára érdekelne, no meg, hogy mennyi és milyen (FORK) oil kéne bele.

Persze azt is megkérdezném egyben, hogy öreg, de általam garantáltan felújított blokkos KLR 600-ast beszámítotok é mondjuk valami jó kis 2T (250-es) , de hasonló árkategóriájú KX-be vagy KDX-be, ha van ilyen egyáltalán.

Itt van róla egy pár kép. (Az a nagydarab meg én vagyok)
Ez egyébként az-az olyan 320 ezer forintos kategória.
http://angellandmototeam.honla...
volt ott tömítés csak nem vetted észre!
amúgy a kdx125-nél mindig szopás van a rezóval, mert kurva hülyén van odarakva...
Ha lejön a rezo onnantól hozzáférsz mindenhez. amit a benzin nem vitt azt csavarhúzóval lekapargattam
Nem volt egy nagy dolog leszedni, összesen 4 csavar tartja. Visszatenni annál inkább lefele is kellett egy keveset kapalálni a hengernél azt a rombusz alakú vasdarabot ami a rezo csövét szorítja oda, nekem kicsit mintha szét tartanának a csavarok amik kijönnek a hengerből de nem láttam rajta semmi kókányolást vagy csak már sötét volt de szorult Mikor raktam vissza sehogy se akart ott elöl visszamenni csak intenzív gumikalapáccsal de végül sikerült neki, nem volt más választása
Tömítés nem is volt, nem is lett
a slagot csak azért kérdeztem, mert vannak helyek amihez alig lehez hozzáférni...
Majd akkor valami fülpiszkálóra lesz szükség
Am a rezót nem gáz leszedni?
Szal visszarakásnál nem kellene új tömítés ?
hát igen, a dudel mint név valóban sokkal értelmesebb! egyébként nem ide akartam írni! bocs
Kawazsolti vagy valaki tudna valamit mondnai erről az alvázszámú motorról?vázszám:DX250F-0087 12