mondjuk valóban elég gyanús a kx250 "matrica" ott a hátulján!
Ha rám hallgatsz szerintem hagyod ezt a motort, meg a kdx-eket is, vagy vársz amíg lesz normális...amúgy azt sem értem hogy miért vannak ilyen elszánt kdx fanok:), má' nem azért, de nem megbízhatóbb mint a többi japán, nem szebb sem(sőtt), és hát éppenséggel erősnek sem mondható! Ha van szép állapotú megértem hogy azt veszed meg, de ha nincs, nem értem miért kell erőltetni...vannak fent szép ts200asok is, sok különbség nincs közöttük...én inkább a szebbet venném, márkától függetlenül, most egy ilyen leharcolt traktort semmi értelme megvenni, csak azé' me' kawa..
annak idején ezért vettem inkább KDX helyett Yz-t, nem volt semmi értelmes, vagy ami volt is drága volt ahhoz képest amilyen...
szerintem ezen érdemes elgondolkodni, de ha megér ennyi áldozatot az hogy kawááát veszel és nem mást..akkor rajta..csak az nem mindegy hogy mikor hazaértsz egy motorozásból mosollyal szállsz e le róla vagy sem...
Hátt és honnan tudod,hogy gyárilag van benne a forditott telo?Nem lehet tudni..esetleg kawazsolti vagy valaki aki betudná azonosítani az alvázszámát..
Külömben szerintem nem gyári az a teleszkóp benne!
Ugyan! bemész a legközelebbi motorosboltba és csináltatnak neked, leméred milyen hosszú kell meg milyenen a végei és megcsinálják. nekem úgy emlékszek 2500 ból kijött és 4 nap alatt megvolt. fölül telenyomtam zsírral aztán beraktam a helyére és azóta megy
Szevasztok!
Gondoltam megosztok veletek pár új képet
Most lett kész az idomok festése,telóval csináltam pár képet, később lesz több is
A matricákat meg holnap rakom fel ma már nem volt rá időm:( :)
Fordított van azon!De nagyon egyszerűen meglehet ismerni,aminek az alsó szára vékonyabb mint a felső az fordított,de legegyszerübb képeken lehet látni hogy nincs rajta gumi(teleszkópharmonika gumi) onnan megismered szerintem!
Hátt az én KDX-embe ugyanaz a teleszkóp van mint egy havernak a 125-ös KX-ébe és az enyém sokkal puháb mint az övé és a két teleszkóp ugyanaz!Csak a krosszé ugye keményebb..
Ma elhoztam a gépet , tényleg élvezetes ,jó unalom űző délutánra !
Ha rám hallgatsz szerintem hagyod ezt a motort, meg a kdx-eket is, vagy vársz amíg lesz normális...amúgy azt sem értem hogy miért vannak ilyen elszánt kdx fanok:), má' nem azért, de nem megbízhatóbb mint a többi japán, nem szebb sem(sőtt), és hát éppenséggel erősnek sem mondható! Ha van szép állapotú megértem hogy azt veszed meg, de ha nincs, nem értem miért kell erőltetni...vannak fent szép ts200asok is, sok különbség nincs közöttük...én inkább a szebbet venném, márkától függetlenül, most egy ilyen leharcolt traktort semmi értelme megvenni, csak azé' me' kawa..
annak idején ezért vettem inkább KDX helyett Yz-t, nem volt semmi értelmes, vagy ami volt is drága volt ahhoz képest amilyen...
szerintem ezen érdemes elgondolkodni, de ha megér ennyi áldozatot az hogy kawááát veszel és nem mást..akkor rajta..csak az nem mindegy hogy mikor hazaértsz egy motorozásból mosollyal szállsz e le róla vagy sem...
am szerintem is csak valakinek jobban tetszett fordított rugóval
Külömben szerintem nem gyári az a teleszkóp benne!
Meddig lesz ilyen szép fényes a gépegység?
Gondoltam megosztok veletek pár új képet
Most lett kész az idomok festése,telóval csináltam pár képet, később lesz több is
A matricákat meg holnap rakom fel ma már nem volt rá időm:( :)
Szerintem is olyan 89-es ez a gép.
alvázszám:MLDX250-D-005734