Na várj. Akk ez most melyik? ezen fordított van vagy rendes?
Nekem a régi Derbimen volt így a teló de a kádééjikszen fordítva van és sose tudom melyik melyik
igen az igaz, hogy az a pár kiló nem a telót terheli. de a sima teló gyorsabban jön vissza, előnyösebb endurózni. a forditott telós keményebb(lehet állitani de keménnyebb!) ezért hazsnálják cross motorokban nagyrészt, de van olyan enduro is sőt mostmár elég sok ami forditott tellóval jön ki!
Elvileg kevesebb a rugózott súly: az a pár kiló amit a teló vastagabb része nyom az lent van a "földön", a kerék viszi nem a teló tartja.
Vagy vmi ilyesmi
Szia
Nekem tavaly csinálták 70-be volt a vége .A nicasil meg a duplája lett volna ,a szerelő szerint .A többi meg úgy van ahogy S.B -mondja . Én pl nem érzem a különbséget , a következő fúrás meg jóval olcsóbb lesz ,de mindenki pénztárcája dönti el !
és ez a bizonyos hüvelyeztetés mennyibe kerülne ? hogy még érdeklődjek és ha jól veszem ki a szavaidból akkor nem olyan egetverően nagy problematika az ha fúrva van a gép? bontott dolgokat lehet tudnék hozzá amúgy most ez érdekelne jobban, hogy : hol lehet hüvelyeztetni ? ( hol érdemes ) : hogy meg éri e meg venni az ilyen gépet ? előre is kössz a választ
én nem is akarom tudni....evvel csak arra akartam rámutatni hogy annyira mondjátok hogy mennyire fontos, meg hogy hú de kell, közbe azt se tudjátok mi az, vagy hogy van e..mindegy..
amúgy az olaszok nem nagyon szoktak gazolni a hüvelyeztetéssel, úgyhogy a tiéd valószínűleg az..csak hogy örülj
ne értsetek már ennyire hozzá.....atyaég.
hüvelyeztetni lehet a kdx-et, tehát kifúrják a nicasil réteget belőle, marad alatta az alumínium, és raknak bele új acél hüvelyt...eleinte tán még erősebb is lesz mint amilyen előtte volt, aztán gyengül, mert gyorsabban kopik ugye az acél, de egy olyan kaliberű masinánál mint amilyen a kdx250, ráadásul abból is az sr változat ez nem vészes szerintem, -egy jól megfúrt, hüvelyezett henger, és egy jól beleválasztott dugó kdx esetében talán együtt 2évet is simán elpötyög, aztán pár ezerért megfúrják, hónolják a hüvelyezett hengert+egy nagyobb dugó és mehet is újra a móka,..ez ennyi....amiatt hogy nem nicasilos a henger még nem kell tűzbe lökni a motort. Szerintem kdx esetében hüvelyezés sokkal kifizetődőbb mint az új henger(gyári drága, bontottat meg csak akkor találsz ha szerencséd van), vagy akár a nicasiloztatás ..mellesleg srácok! honnan is tudjátok hogy a tiétek az? ha jól tudom még sosem szedtétek szét és néztétek meg..
htt sztem max 1-2 ccm, sokkal többet nem, de nem érdemes mert elmegy a nicasil réteg rajt akkor már nem lesz olyan mitn régen! de annak elég erősenk kell lenni, ha meg nem vegyél másik motort,. vagy vegyél rá másik hengert. furatni nem érdemes!
Nekem a régi Derbimen volt így a teló de a kádééjikszen fordítva van és sose tudom melyik melyik