Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na várj. Akk ez most melyik? ezen fordított van vagy rendes?
Nekem a régi Derbimen volt így a teló de a kádééjikszen fordítva van és sose tudom melyik melyik
Pl. ez a szépség is
igen az igaz, hogy az a pár kiló nem a telót terheli. de a sima teló gyorsabban jön vissza, előnyösebb endurózni. a forditott telós keményebb(lehet állitani de keménnyebb!) ezért hazsnálják cross motorokban nagyrészt, de van olyan enduro is sőt mostmár elég sok ami forditott tellóval jön ki!
ill nem olyan orr nehéz
aha értem köszi ill sejtem, én is valami hasonlót hallottam hogy olyan orr nehéz a gép jobban eloszlik a súly az elején, vagy valami ilyesmi
Elvileg kevesebb a rugózott súly: az a pár kiló amit a teló vastagabb része nyom az lent van a "földön", a kerék viszi nem a teló tartja.
Vagy vmi ilyesmi
Heló mindenkinek, igazítsatok máár el, ha tévednék de előnyösebb ha egy motoron fordított teló van igaz ?
szerintem nem fogsz benne csalódni!
én is elfogadnék egyet a yz mellé
szia
Úgy néz ki sikerül szereznem egy pit-tett az oldaladról .Remélem jövő héten már meglesz. Mi a véleményed egy 125bse-röl?
http://www.nagygepmuhely.hu/
ha érdekel valakit kérjen ajánlatot!
Én ennyit fizetem sajna de megérte .
hát én úgy hallottam, hogy azjra nicasiloztatás max 50...kituggya merre mennyi a tarifa...
Szia
Nekem tavaly csinálták 70-be volt a vége .A nicasil meg a duplája lett volna ,a szerelő szerint .A többi meg úgy van ahogy S.B -mondja . Én pl nem érzem a különbséget , a következő fúrás meg jóval olcsóbb lesz ,de mindenki pénztárcája dönti el !
és ez a bizonyos hüvelyeztetés mennyibe kerülne ? hogy még érdeklődjek és ha jól veszem ki a szavaidból akkor nem olyan egetverően nagy problematika az ha fúrva van a gép? bontott dolgokat lehet tudnék hozzá amúgy most ez érdekelne jobban, hogy : hol lehet hüvelyeztetni ? ( hol érdemes ) : hogy meg éri e meg venni az ilyen gépet ? előre is kössz a választ
én nem is akarom tudni....evvel csak arra akartam rámutatni hogy annyira mondjátok hogy mennyire fontos, meg hogy hú de kell, közbe azt se tudjátok mi az, vagy hogy van e..mindegy..
amúgy az olaszok nem nagyon szoktak gazolni a hüvelyeztetéssel, úgyhogy a tiéd valószínűleg az..csak hogy örülj
és te honnan tudod,hogy nem nikaszilos?sehonnan...
az enyém napok kérdése és kdierül...
Ez így van ahogy tetszett mondani mesterúr .
ne értsetek már ennyire hozzá.....atyaég.
hüvelyeztetni lehet a kdx-et, tehát kifúrják a nicasil réteget belőle, marad alatta az alumínium, és raknak bele új acél hüvelyt...eleinte tán még erősebb is lesz mint amilyen előtte volt, aztán gyengül, mert gyorsabban kopik ugye az acél, de egy olyan kaliberű masinánál mint amilyen a kdx250, ráadásul abból is az sr változat ez nem vészes szerintem, -egy jól megfúrt, hüvelyezett henger, és egy jól beleválasztott dugó kdx esetében talán együtt 2évet is simán elpötyög, aztán pár ezerért megfúrják, hónolják a hüvelyezett hengert+egy nagyobb dugó és mehet is újra a móka,..ez ennyi....amiatt hogy nem nicasilos a henger még nem kell tűzbe lökni a motort. Szerintem kdx esetében hüvelyezés sokkal kifizetődőbb mint az új henger(gyári drága, bontottat meg csak akkor találsz ha szerencséd van), vagy akár a nicasiloztatás ..mellesleg srácok! honnan is tudjátok hogy a tiétek az? ha jól tudom még sosem szedtétek szét és néztétek meg..
Meglehet furatni,de utána célszerű le nicasiloztatni az meg ugye 40000 pénz
htt sztem max 1-2 ccm, sokkal többet nem, de nem érdemes mert elmegy a nicasil réteg rajt akkor már nem lesz olyan mitn régen! de annak elég erősenk kell lenni, ha meg nem vegyél másik motort,. vagy vegyél rá másik hengert. furatni nem érdemes!
Heló
Érdeklődnék hogy valaki nem e tudja, hogy egy 250 KDX - et hány
ccm- ig lehet fúratni mennyi a plafon ?
Egy kis utánpótlás 125-ös kollégák!
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Bár ne legyen ré szükségetek,de azért hátha mégis.
Ez egy helyes meglátás..szerintemis felesben próbáld,ha beválik én is kipróbálom
hát mondták hogy a karbisokat át kell fuvokázni, szal először próbáld meg felesbe!