Na meg ha furcsállod akkor gondolom eddig többet ment mint 90 igaz ? mert ha most lassabb akkor inkább valami dugó gyűrű kompresszió csökkenésre tippelnék
Háát szoktam bütykölgetni motorokat de lövésem sincs az elektronika sem nagyon szabályozhat szerintem, mert akkor minden sebességnél meg csinálná asszem, szimering gyanús sem lehet mert azt megint minden sebességnél meg csinálnál háát érdekes
Cső!Legcélszerűbb lenne,hogy felveszel msn-re és ott elmondok mindent amit tudok természetesen nem kötelező..de úgy jobban tudok segíteni! kocsisdavid@citromail.hu az msn-címem!
Csá! Nem tom ,nem vagyok szakértő ebben , de nekem azt mondta, hogy 2x nyit az övében egyszer szintén ilyen 3-4 ezer környékén meg késöbb is vmikor, de mondom, bocsi ha hülyeséget beszélek csak nekem ezt mondta és ő azért kicsit toppon van a dt-kel, de mondom nem kötekedésnek szánom nehogy félreértsétek Amúgy neki dt 125 r-van
talán az elektronika szabályoz vagy nemtudom
Gyertya jó?
Nem sűrű a keverék?
Valami elektromos vezeték nincs részlegesen elszakadva vagy valami?
az a bajom, hogy a motor nem pörög tovább ,ha eléri a mutató a 90-et
1-től 5-ig pörög üvegig és húz is izomból, de aztán 6-ban olyan, mint ha szabályozna
Vélemény valakinek?
Olyan ismerős vagy te nekem, nem találkoztunk már valahol?
Dudel nagyjábol leirta hogy mi a helyzet. de csak az R es dupla poweres az SR nem!
Az esélytelen, hogy a dt dupla poweres legyen!