Na látja..ha egy kdx-es ember kerülne a hatalomra akkor lenne nyugdíj is meg nyögdíj is de csak a motorosoknak!Ezért gondoltam,hogy én is indulok a választásokon! Szavazzon rám!
Elég sokba lenne nekem oda vinni amúgy meg be vallom minimális tapasztalatból próbálok segíteni, de ha csika bá mondja kipróbálom, mint írtam csöppet lejebb egy tapasztalt emberre soha nem fogok vitázni, távol álljon tőlem Amúgy meg eddig ahány motort csináltam nagy átlagban régebbieket nem cross gépeket pénzt soha nem kértem csak az alkatrész árát amit számlával igazoltam hogy mennyi volt, szeretem csinálni szerelgetni a mocikat nem kell nekem pénz
Csika bá ne magához mérjen ám minden embert,nem lehet mindneki szerelő..lehet hogy maga is itt fórumon mondja mi a helyzet aztán elvinnénk egy motort,hogy csinálja meg lehet szólni sem tudna hozzá..fúrumon csak tanácsokat lehet adni,hogy mi lehet a cummantyu attól az még nem biztos!Ne sértésnek vegye ám ezt az irományt!
Van itt elég,ne hozzá Tud mérni kompressziót,szerintem nem,ha igen nem kérdezősködne.Okos szerelő,mingyá dugót cserélne,hátha hull le zsé .Mondom, nekem ez volt a baja,azt jobban ment mint egy krossz,tettem is előre brembót rá,lesd meg.Távszerelde hülyeség,max tanácsokat lehet adni
De ha fojtás lenne akkor minden sebességben vissza kellene fogni a gépet ha minden igaz mert akkor ugyan úgy nem fújja át, úgy gondolom legnagyobb sebességi fokozatban elfogy az erő, mikor vetted nem próbáztad ki ? mert ha vége a kraftnak akkor ott be torpant próbázd ki nyelezd le mindegyik sebességet de ne válts feljebb pörögjön ki fúlra szerintem ugyan azt fogod érezni de ha nem akkor tévedtem és tényleg nincs több tippem, csak dugó meg gyűrű
hát igazság szerint 90és 120között nem kis difi van, ha ennyire sz*r lenne a dugód, akkor már szerintem nem is nagyon indulna, ehhez képest ha jól tudom erre nem volt panasz
Viccet félretéve :
4-ig tuti maxi csutt fullra kipörög, szal kap levegőt, és végdob sem gyári atomfolytott