Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Igen!
Sziasztok, srácok!
A kdx250-es power szelepes?
Vagy nincs benne power?
Köszi a válaszokat előre is
2290.- vagy 4790.- ATHENA évjárattól függően
Telószimeringre gondoltam De már siettem és lemaradt bocsi
ez Mekkora
Teleszkópszimering és főtengelyszimering az nem jó szimeringboltbol, de a többi az mehet szerintem.
Viszont az első kettőt minek vennéd onnan, mikor itt is találsz.
www.robogotuning.hu
www.prox.hu
Hali emberek!:)
Szimeringekkel kapcsolatban kérdeznék, hogy szerintetek megéri-e gyárit rendelni (pl cmsnl.com ról vagy ilyesmi) vagy szimmeringbóóóót oszt jóvan? Várom a válaszokat, tapasztalatokat
Így van!
támogatom az előttem szólót!
amúgy hogy ne csak off legyen(bár KX-ról lévén szó ez is az), szóval: cmsnl.com-on találsz robbantott ábrát, cikkszámot stb..ha összehasonlítod és ugyan az akkor biztos megegyezik, de gondolom vannak itt a sportmotoron hatalmas bölcsességű KX tudorok akik megmondják a tutit, úgyhogy vehetjük úgy is:-ezt csak azért írtam hogy látszódjon --a KDX Klubban minden kérdésre válaszolunk! és nem csak egy összeszokott társaság pofázik össze-vissza mint ahogy az a többi topicban nagy általánosságban lenni szokott....
hát ez így szokott lenni, ezért lesz erősebb a motor pár matricától is
jah
úgysem működött...
nekem így jobb
Az hallod nem semmi nyilván kevesebbet is fogyaszt és 15 000 000 km en megspórolsz vagy 2 litert
......és ez körönként 6tized másodpercet jelentett.........

Hát nekem egy aksi volt ott de kiszedtem és 1kg-al könnyebb lett a motor
Azaz csak nekem nincs benne akksi hanem egy 10 éves géz bontatlan, gyári csomagolásban
Nekem is kellene ilyen aksi takaró dekli
hellotok
nemtudjátok, hogy a 250es 1991es KX nek a váltó szerkezete mettől-meddig használták?
Keresek olyan valamit ami a jobb oldalon az ülés alatt van és egy kis tárolót zár le.
Ez a szakszerű megoldás, mert az olajleeresztő csavar egy nagyobb átmérőjű csavar, ezért mindenki megtépi. Pedíg a szervízleírások szerint nem túl sok nyomatékkal kell meghúzni.
Ha nincs nyomatékkulcsod, ráadásul nincs szervízleírásod akkor legalább ne tépd meg mint az állat.
Köszi, de ha nincs az embernek megfelelő nyomatékkulcsa?
jolesz hát!

fiuk ez nagy és fontos kérdés részemről!
DEKNI v. DEKLI?
a microsoft word kijavitja a DEKNI-t a DEKLI-t nem...:O
a googléban miniden motorhoz ugy van irva h DEKNI, DEKLI-vel nem jo. most akkor mivaaaaaaaaaaan?
A JT erősített is megfelelő szerintem, ha megfelelően odafigyelsz rá akkor az sem szakadhat el.(láncfeszesség, rendszeres kenés, időben csere), a lánckeréknél jó a 8,5mm-es furatú.
A láncvédő alatt van egy fém lemez, ami a lánc közepén fut végig, annak az a szerepe, hogy ha elszakad a lánc, akkor végigvezeti és nem töri össze a blokkot.
Olajleeresztő csavart, mindíg a megfelelő nyomatékkal kell lehúzni és alu, vagy réz alátéttel, a gumi nem jó........ és megfelelően letisztított felülettel.
jah és visszatérve a láncra, már sajna nincs az a védődekli az első lánckeréknél, szal ha mégegyszer lesz valami komolyabb baleset, akkor már nem lesz ami megvédje a blokkot .
Csak ezért gondoltam a jobb láncra, de ha ti mondjátok biztos jó lesz az a 134 szemes erősíteett JT, mint Misi_kdx barátomnak
köszi a segítséget
10ezer az erősített 520as did lánc...kb...