Teleszkópszimering és főtengelyszimering az nem jó szimeringboltbol, de a többi az mehet szerintem.
Viszont az első kettőt minek vennéd onnan, mikor itt is találsz. www.robogotuning.hu www.prox.hu
Hali emberek!:)
Szimeringekkel kapcsolatban kérdeznék, hogy szerintetek megéri-e gyárit rendelni (pl cmsnl.com ról vagy ilyesmi) vagy szimmeringbóóóót oszt jóvan? Várom a válaszokat, tapasztalatokat
amúgy hogy ne csak off legyen(bár KX-ról lévén szó ez is az), szóval: cmsnl.com-on találsz robbantott ábrát, cikkszámot stb..ha összehasonlítod és ugyan az akkor biztos megegyezik, de gondolom vannak itt a sportmotoron hatalmas bölcsességű KX tudorok akik megmondják a tutit, úgyhogy vehetjük úgy is:-ezt csak azért írtam hogy látszódjon --a KDX Klubban minden kérdésre válaszolunk! és nem csak egy összeszokott társaság pofázik össze-vissza mint ahogy az a többi topicban nagy általánosságban lenni szokott....
Ez a szakszerű megoldás, mert az olajleeresztő csavar egy nagyobb átmérőjű csavar, ezért mindenki megtépi. Pedíg a szervízleírások szerint nem túl sok nyomatékkal kell meghúzni.
Ha nincs nyomatékkulcsod, ráadásul nincs szervízleírásod akkor legalább ne tépd meg mint az állat.
fiuk ez nagy és fontos kérdés részemről!
DEKNI v. DEKLI?
a microsoft word kijavitja a DEKNI-t a DEKLI-t nem...:O
a googléban miniden motorhoz ugy van irva h DEKNI, DEKLI-vel nem jo. most akkor mivaaaaaaaaaaan?
A JT erősített is megfelelő szerintem, ha megfelelően odafigyelsz rá akkor az sem szakadhat el.(láncfeszesség, rendszeres kenés, időben csere), a lánckeréknél jó a 8,5mm-es furatú.
A láncvédő alatt van egy fém lemez, ami a lánc közepén fut végig, annak az a szerepe, hogy ha elszakad a lánc, akkor végigvezeti és nem töri össze a blokkot.
Olajleeresztő csavart, mindíg a megfelelő nyomatékkal kell lehúzni és alu, vagy réz alátéttel, a gumi nem jó........ és megfelelően letisztított felülettel.
jah és visszatérve a láncra, már sajna nincs az a védődekli az első lánckeréknél, szal ha mégegyszer lesz valami komolyabb baleset, akkor már nem lesz ami megvédje a blokkot .
Csak ezért gondoltam a jobb láncra, de ha ti mondjátok biztos jó lesz az a 134 szemes erősíteett JT, mint Misi_kdx barátomnak
A kdx250-es power szelepes?
Vagy nincs benne power?
Köszi a válaszokat előre is
Viszont az első kettőt minek vennéd onnan, mikor itt is találsz.
www.robogotuning.hu
www.prox.hu
Szimeringekkel kapcsolatban kérdeznék, hogy szerintetek megéri-e gyárit rendelni (pl cmsnl.com ról vagy ilyesmi) vagy szimmeringbóóóót oszt jóvan? Várom a válaszokat, tapasztalatokat
támogatom az előttem szólót!
úgysem működött...
nekem így jobb
nemtudjátok, hogy a 250es 1991es KX nek a váltó szerkezete mettől-meddig használták?
Ha nincs nyomatékkulcsod, ráadásul nincs szervízleírásod akkor legalább ne tépd meg mint az állat.
fiuk ez nagy és fontos kérdés részemről!
DEKNI v. DEKLI?
a microsoft word kijavitja a DEKNI-t a DEKLI-t nem...:O
a googléban miniden motorhoz ugy van irva h DEKNI, DEKLI-vel nem jo. most akkor mivaaaaaaaaaaan?
A láncvédő alatt van egy fém lemez, ami a lánc közepén fut végig, annak az a szerepe, hogy ha elszakad a lánc, akkor végigvezeti és nem töri össze a blokkot.
Olajleeresztő csavart, mindíg a megfelelő nyomatékkal kell lehúzni és alu, vagy réz alátéttel, a gumi nem jó........ és megfelelően letisztított felülettel.
Csak ezért gondoltam a jobb láncra, de ha ti mondjátok biztos jó lesz az a 134 szemes erősíteett JT, mint Misi_kdx barátomnak