véleményem szerint bőven elég lesz a jt vagy a kmc-erősített lánca...az hogy az elején nyúlik az teljesen természetes dolog...
az olajcsavar alatt gyárilag réz alátét van, ezt szerintem lehet venni csavarboltban, ha nincs, az alumínium alátét is megteszi! Ne rakj alá gumit, szerintem, főleg olyat ne ami nem saválló....
csavarcsere, vagy vágsz alá valami gumi tömítést és jol megtéped!
az én véleményem...jobban jársz sztem ha vezsel egy jt erösitett lánxot mint egy sima did láncot..mert a sima lánc nem fogja jobban birni mint az erösitett, és kb ugyan abban az árban lehet mert "did"...
nekem is ezek a lánckerekek vannak. A láncból sztem ha tudod
vedd meg az erősebbiket, de előre szólók ha O-gyűrűst veszel akkor 3-4 le val gyengébb lesz a motor.
pff nemtom már,fent van minden a pinkmotorson. azt tudom h ki kellett veni egy párt. a láncezetőt pedig én akarom csínálni lemezből meg gumiból, már csínáltam egyet de ez csak prototípus
hello szia
Én megvettem a pinkmotors oldaláról az előírt 13 és 52 fogaskereket és ezen kívül vettem jt 428 H erősített láncot. Nekem eddig jól bírják. De igaz a lánc már kicsit megnyúlt, de lehet h közrejátszott az is h nem normális h nekem 110/100 gumi van hátúl ami nagyon megfogja a motort. (Igaz azt mondják h ez a szélesebb gumifajta). Most fogok csínálni láncvezetőt mert nem normális h csak úgy lóg a lánc. Ha van vmi kérdésed írj.
Misi kdx!
Letudnád nekem írni, hogy milyen cuccokból raktad össze az új láncszettedet?
Én is szeretnék 13/52-es áttétellel valami szettet, azért kérdezlek, hogy miket vettél, és eddig hogy bírják
szerintem sem túl vészes egy 12kw-os 125ccm-es motor lepapíroztatása, egy a gond! mégpedig az hogy Svájc nem EU tagállam...evvel lehetnek még gondok. legalábbis én hallottam már ezt azt például hogy nem is lehet az ilyen motorokat levizsgáztatni.....igaz nem túl hiteles forrásból, pletyka szinten Majd ha van valami fejlemény mindenképpen írd le ide! Köszi!
Amikor a ZZR-t papíroztam, az akkor nekem 220-230.000 Hufba került, de az 1200 ccm (1164 ), és egy 25-ösnek lényegesen kevesebbe kell kerülnie.
A másik, hogy állítólag azóta nem kell ezt a külföldön való körözés díját kifizetni, és az átíratáskor sem annyi a ccm és annak díja, valamint az eredetvizsga sem 17, hanem csak 14.000 Huf, de még nem tudom, hogy ezekkel a változásokkal is mennyibe lenne kb.
Azt már eldöntöttem, hogy elindítom a dolgot, a ZZR-ét is kibírtam, csak még előtte infót gyűjtök.
Nem akarom elpocsékolni a gépet, mert kurva jó állapotban van, és ráadásul KAWASAKI!
Még arra lennék kíváncsi, hogy a svájci származás mennyivel bonyolítja meg a procedúrát szerintetek? (VÁM? )
Ja, egy kép a Ziziről...
Ha már csináltál ilyet biztos megvan mindenféle eredetiségességes papír hozzá, tavaly én is gondolkoztam ezen de végül letettem róla mert túl sok nyűg van vele és nem kezdeném el. Akkor volt 100000 körül az ára, most megemeltek mindent. Okmányirodában biztos megmondják.
Nekem egy KMX -em van és valszeg le fogom papírozni, de már nem tudom, hogy mi a módja, és mennyibe fáj!? Két éve papíroztattam a nagy ZIZI-met, de azóta már állítólag változtak a feltételek, és az ár is, meg persze nem ugyanaz a kategória...
Van valaki, aki mostanában papíroztatott 125-öst, és konkrét infója van a témáról?
A másik kérdésem, hogy tudja valaki, hogy hol kell kivenni a fojtást a kipufogóból, és hogyan, hogy a teljes teljesítményt megkapjam?
Előre is köszi a válaszokat, és bocsi hogy belepofátlankodtam a topicotokba... (de sajna nincs KMX topic... )
üdv!
emcett
az olajcsavar alatt gyárilag réz alátét van, ezt szerintem lehet venni csavarboltban, ha nincs, az alumínium alátét is megteszi! Ne rakj alá gumit, szerintem, főleg olyat ne ami nem saválló....