Csövi misi kdx!
Hát egy régebbi típusú gianelli ban rajta.
De szerintem nem kdx-re tervezték mert a rezó, és végdob nem közvetlenül van összeillesztve
Igaz nem túl szép az illesztés, de a dobnak szerintem is egész jó hangja van.
Ez a nagy hó nem motornak/motorosnak való
MA voltam kinnt kicsit és örültem, ha tudtam haladni.
5-10fokos emelkedő előtt, ha megáltam nem bírtam felmenni, csúszitt mint az állat
Szerintem azt a lyukat belehet ragasztani fémragasztóval,nem olyan eget verdesően nagy,hogy a fémragasztó nem marad meg benne,de ez csak egy ötlet,biztos van ennél jobb is,de szerintem egyszerű!
Új fejlemények
A menet mellet kitört a blokkfalából is egy darab, és jelenleg kb 1 mm-es lyuk tátong a blokkomon, és az olaj is csepereg (igaz kb 1óra latt 1 csepp...)
Légy szíves nézd meg az árát,kell mindkettő,csak előbb még szét kell szednem a hátsó féket,mert össze van rohadva,addig nem akarom megrendelni hátha egész féknyerget kell cserélnem!
gyárilag nem így van odatéve, előtte még van a láncvédő, tehát a kábel nem így szabadon van...ha megy akkor nagy baj nincs, szigetelőszalagot neki....amúgy a kábel a tirisztorba megy bele, a FŐ csatlakozó amibe felül megy pedig a tank alatt található.....azért arra figyelj hogy jól leszigeteld, nehogy valami zárlatot csináljon, mert aztán...
Ma voltunk haverral motorozni, de ez lett a vége Szántásban jöttünk hazafele, mert az út használhatatlan volt...
Egyre agresszívabb lett a szántás, utolsó szakaszban már 40-50cm-es földrögek is voltak , aztán egyszer csak ledobja a láncot, azt szétcsapta kicsit azt a vezetéket ami az első lánckerék melett van (nem is értem mi a jó francnak kellet azt oda tenni )
Na mind 1 lényegében a fekete szigetelő réteg jött le, meg az egyik sárga sérült kicsit...
Szerintetek mi a teendő?
de kül sztem is szépen szooooooool!
Hát egy régebbi típusú gianelli ban rajta.
De szerintem nem kdx-re tervezték mert a rezó, és végdob nem közvetlenül van összeillesztve
Igaz nem túl szép az illesztés, de a dobnak szerintem is egész jó hangja van.
(a képen elég retkes pont )
125cc_4ever neked milyen dobod van? mert tetszik a hangja .
de ma énsi beröffentettem a gépet, de csak egy kis járatás erejéig!
MA voltam kinnt kicsit és örültem, ha tudtam haladni.
5-10fokos emelkedő előtt, ha megáltam nem bírtam felmenni, csúszitt mint az állat
egy kis tényanyag
a sok apró kellemetlenség ellenére fajinul megy
A menet mellet kitört a blokkfalából is egy darab, és jelenleg kb 1 mm-es lyuk tátong a blokkomon, és az olaj is csepereg (igaz kb 1óra latt 1 csepp...)
HA van megoldás pls segítsetek
Ha nincs minnél előbb el kell adni
Nézd csak meg jobban a képet, tőböl kiszedte a csavarok meneteit is...
Egyre agresszívabb lett a szántás, utolsó szakaszban már 40-50cm-es földrögek is voltak , aztán egyszer csak ledobja a láncot, azt szétcsapta kicsit azt a vezetéket ami az első lánckerék melett van (nem is értem mi a jó francnak kellet azt oda tenni )
Na mind 1 lényegében a fekete szigetelő réteg jött le, meg az egyik sárga sérült kicsit...
Szerintetek mi a teendő?
Adok egy cikkszámot és ha már így belejöttünk rendelnék is egyet belőle
49063-1002
A vízpumpa lapátkereke alatt az a rugós gumi akármi ami nekem elméletileg megpusztult.
1993-as kdx 250-ben gyárilag milyen fékbetét van a 3 közül amit felsoroltál?