Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát igaz hogy a legolcsóbb megoldást mondtam, de annál mégis csak szebb mint hogy ne párba cserélje......3-4ezer forintért KMC meg JT erősített láncot lehet venni, jobb mint ha csak a felét cseréli, amúgy attól a max 30lóerőtől talán nem nyúlnak annyira, valaki nem rég rendelt innen(már nem tudom ki volt) esetleg ha valami véleményt dobna az biztos sokat segítene a többieknek!
Első lánckerék JTF417 1190.-Ft
hátsó lánckerék JTR459 4270.-Ft
Lánc DID428H erősített 132 szemes 7240.-Ft
Nem jön ki 9000-ből,de nem is 20000.-Ft
olcsóbb lánc is van ,de a teljesítmény miatt nem érdemes, mert elszakad.
www.prox.hu
hát nekem van használt 12 es lánckerekem de 520as...
vágom én, de ha már vennék szettet akkor valami full agresszív rövidet vennék, az meg nem 9ezer,már utána néztem.
Meg az a 9ezer egy dugózásnál is jól jön...

És tudomásul vettem, hogy van 1200ft-é új lánckerék, de az a baj, hogy új... :S

Vagy nem gáz, ha berakom az új első lánckereket, a régebbi kopott láncba? :O

(amúgy azért írok ilyen nyomi smile-kat, mert csak billentyűzetem van jelenleg... xD)
ilyen meg nincs!
15-20ezer? te miről beszélsz öreg? mondtam hogy 9ezerből veszel kdx re láncSZETTET, látom figyeltél....amúgy ahogy előttem írták ezer forintos tétel a lánckerék,......érdekes lenne használtat venni
Csak annyi a problémám, hogy az új első lánckerék, meg a régi lánc, régi hátsó láckerékkel megennék egymást... :S

Legalábbis én úgy tom, hogy hogy szettben kell venni.
Jó lenne amúgy ,csak valahogy be kéne koptatni, vagy valami módszerel összeszoktatni a lánccal.
Esetleg nincs valakinek valami ötlete? :D
Mert akkor rendeelném is a cuccot :)
Minden szétszedhető
Én szét bírtam szedni a gyárit
az új 1190.-Ft (JTF417)
www.prox.hu
hello sziasztok
Csínált már vmi dobot vagy vett kdx 125re . és ha igen mi a vélemény?
jobb lett tőle?
mert nekem a gyári van és hát sztem már kéne benne gyapotot cserélni de sajna nem szétszedhető
Nincs valakinek "kdx 125-höz" ,428-as lánchoz használt, de még használható 13-14-es első láckerék?

Nem nagyon akarok, kiadni most 15-20-at új szettre, mert kell majd dugózni is hamarosan...
Jól teszed
A küllőkről nem tud senki semmit?
vagy rozsdás?
najó nemviccelek ilyennel mert a végén még nekem is ilyen lesz
Úgy tudom gyárilag olyan sárgás színű, az olajat nem engedi.
ugye nem a fékolajtól?
Az egész féknyeregnek a tetején kell lenni két imbusz csavarnak. azokat ha kiszeded ji kell essenek a fékpofák. Az enyémben ezek a csavarok sárgás színűek.
hello sziasztok
Olyan problémám van h kiszeretném szedni az első fékpofáimat és hát nem tudok rájönni h kell kiszedni. Van mind2 keresztbe egy kb 1cm vastag hengeres rúd. Azt h kell kiszedni? vagy lehet h rossz irányból próbálom?
A 125 ös KDX hátsókerekébe mekkora küllők kellenek? nekem lassan ki kell cserélni őket mert van néhány ami lötyög de nem vészes, az előző gumi nagyon kicsit félre volt kopva. most amíg van pénzem meg akarom csinálni mert ha nem lesz akk sose lesz meg:D
hát elég trén rakhattátok fel már bocsi
le kell engedni majd úgy fújtatni hogy közben kalapáccsal ütögeted a gumit.....úgy is ki kell jönnie
am nekem 120/90es gumim volt, pont befért, igaz rövidebb lánccal már lehet bele ért volna a lengőkarba aszéle
eresszed le, majd nyomd le a felniről, kenjed meg szappanos vízzel, fújjad fel 4 BÁRRAL és fuss
Na jó nem kell futni, ki kell bírnia, de ha megkened akkor nem is biztos, hogy negyon fel kellene fújni.
Háát nekem is 110/100-as volt fenn, igaz az is épphogy, de az is csak épp hogy fért be...

Jah és az a 10mm különbség miat fér be szerintem, meg ez a Mitas kicsit endurósabb feelingű gumi, szal az oldal bütykök annyira nem álnak ki agresszívan

Én nem vettem volna észre, hogy nagyon lefogta volna
2-ben még így-úgy elrúg azért (428-as 15/52-es áttétellel)
Am lehet lesz majd most valami új láncszett , arra gondoltam valami 520-as 12/52-es kéne ha ráfér
azzal csak rúgna 3-ig simán
80-100km/h bőven elég nekem, úgyis terepre kell, meg 80-nál már elkezdi rángatni a crossbukót a menetszél
az a helyzet, hogy 1-2 helyen nem passzol 100%-osan a felnihez a gumi, kicsit beljebb van és menet közben olyan mintha egy bazi nagy 8-as lenne benne, közben meg a felni full egészséges

Elvileg helyre fog menni pár km után (kisebb nyomással), vagy még azt mondták, hogy bele kéne nyomni 3-4 bárt azt helyrepattanna mindenhol...
jaaah
vanmég ezis
dehogy veszem komolyan, csak nem értettem mire gondolsz
Tudod értem a vicccet, csak nem szeretem, dehogyneeeeeem