ez sztem hülyeség h nem gyártanak...
autokban mindben az van bazd... v akk 10w-50 v akármi..ezek majdnem ugyan azok joazneki kenyje oszt csá. nekem sima auto motorba valo Valvoline 10w-40 van 5ös kannábol öntöttük bele mer faternak volt itthon az autohoz! és enyni!
10W40eset nem gyártanak?!
és
"meg ez nem csak a váltót, hanem a kuplungot is keni"
meg enged az árból, persze....
szeretem az ilyeneket ...ne menj abba a boltba! SOHA többet
Ma voltam boltba megnézni olajat, és 10w 40-eset nem gyártanak már, vagy ilyesmi volt....
A srác 4T castrol olajat ajánlott, azt mondta egyik Yz-s ismerőse is ilyet használ, és bevált neki.
Jah meg ez nem csak a váltót, hanem a kuplungot is keni
Hohohoho...mondtam msn-en ,hogy mik lehetnek a gondok..ez is ottvolt..illetve az,hogy levegő vagy benzin gondok
A váltóba az olaj neve:castrol actevo 10w40 vagy valvoline 10w40
hát nem a legjobbak ezek az 10000forintos alap ngk gyertyák, de egy darabig jó, meg 1-2rúgásra indulni kell vele egy jó kdx-nek!
Amúgy azért mondom hogy ez a legalapabb mert az ngk ajánl hozzá drágább gyertyát, lehet azok jobban bírják.vagy nem..először tisztítsd meg szakosan aztán rakd vissza, meglátjuk mi lesz...
ja szerintem is a gyertya lehet a bünös!
de én vettem az enyémbe való NGK BR9ES gyertyát(az eredeti elvileg japán erre francia volt ráirva) 1200forintért, és nem volt vele jo egyáltalán! szereztem régi réééégi Bosh gyertyát igaz csak 7es de ezzel most jo. jobban indul(sajna még mindig nem azt igazi...:S). nem lebeszélni akarlak az uj gyertyárol, csak elmondtam a véleményem!
A mikor elmentünk a gépért, akkor jó volt ki is próbáltuk 3-man is, meg másnap is jó volt még...
Ja annyi, hogy mikor hozta haza a haver a mocit, egyszer csinálta neki 4-ben, hogy power nyitás előtt ,egált a fordulat, mint most, de utána nem csinálta
A kipuffhpz meg nem nyúlt azsem a szerelő.
A kipses dekni meg nem folyik, csak a kipuff, meg a henger találkozásánál, de az engem annyira nem zavar, csak legalább rendesen meglenne az ereje
Amúgy ma akkor megtisztítom a gyertyát, esetleg kiégetem, de ha nem jó akkor maradt havernak a cr-hez még 1-2 gyertya , megnézzük azzal is.
a gyertya is jól tele van, nem ártana megtakarítani, visszatenni kipróbálni hogy úgy jó e valameddig, de az olajfolyás sem egészséges, cserélt a szerelő kipufogótömítést? vagy ez a kips-es dekni alól jön?
megnézhette volna hogy jó e a motor mielőtt visszaadja...
olyan mint,ha nem működne a power, vagy lehet a gyertya a hunyó, képen is elég érdekes
alapjában véve nem megy a motor , eleinte is már 3-ban sem pörgött 6-7ezerig, csak mormog.
Aztán a vége fele már a 2: is eléggé meggyengült
A hangja meg szörnyű így , recseg ropog, mintha 7000nél tiltana kb
Jah és csináltam egy olyat, hogy üresben ráhuztam nyélre és tartotam:
először felpörgött az eddig mondott tartományba, majd kicsit kihagyott, aztán patogott egyet, aztán megint csönbe marad kicsit a puff, aztán megint csatoog kicsit (a motor közben pörög azon a fordulaton, csak a kipuff hangja nem egységes, hanem olyan csúnya , szabálytalan
a motor alatt ,az a két nagyobb szürkés folt is olaj , csak vizes
a póver szerintem az utolsó dolog, a túl sűrű keveréktől nem valószínű hogy ilyen baja lenne, inkább a gyertyát köpi be, de az meg 7-8ezernél igen csak kiégeti magát, ha jó, mindenekelőtt nézd meg, drótkefével kicsit tisztítsd meg, vagy cseréld ki ha nagyon rossz.
de a sok állás miatt lehet az hogy a karbi van elkoszolódva, azt kéne kipucolni...
ja még nekem volt olyan régebben hogy a sztender letiltó elektronikája miatt szarakodott a motor, ugyan így, de nem hinném hogy ilyen bajod lenne.
Mindenesetre nem nagy gond, nem kell megijedni, főleg ha eddig jó volt
Hát igazából nem tudom mitől lehet, egyszer néztem egy TDR-t és az is ugyanezt csinálta. a csávó az olajra fogta h nagyon sok van benne de sztem ha sok az olaj az nem csinál ilyet mert az is folyik és nem ragad bele sehova mert van még benzin is benne. ha a power nem nyit attól sztem még kéne tovább pörögnie. a tudományom így eddig tart
ma voltun kint, de valami nagyon nem ok
kb powerig pörög aztán ott meg áll, olyan nagyon csúnya hangja van közben (olyan mintha tiltana 5-7ezren(power előtt)
jah és eleinte 3-ban már szinte nem is akart menni ,
aztán később már 2 ben is ezt csinálta?
Mi lehet a baj, légyszi segítsetek!
Még arra gondoltam, lehet túl sűrű a keverék, mivel sajna megszaladt az olaj
úgy volt, hogy kb 40-es keverékhez raktam kb egy 30-as keveréket(4,5 liter benzinhez1,3dl olajat )
lehet a power van tele olajjal?
vagy lehet a karbi is megtelt?
esetleg még gyújtásra gondoltam, vagy hogy a gyertya is nagyon olajos, nem tom .....
autokban mindben az van bazd... v akk 10w-50 v akármi..ezek majdnem ugyan azok joazneki kenyje oszt csá. nekem sima auto motorba valo Valvoline 10w-40 van 5ös kannábol öntöttük bele mer faternak volt itthon az autohoz! és enyni!
és
"meg ez nem csak a váltót, hanem a kuplungot is keni"
meg enged az árból, persze....
szeretem az ilyeneket ...ne menj abba a boltba! SOHA többet
A srác 4T castrol olajat ajánlott, azt mondta egyik Yz-s ismerőse is ilyet használ, és bevált neki.
Jah meg ez nem csak a váltót, hanem a kuplungot is keni
És 2500-ba odadta volna a csávó (2800 helyett)
A váltóba az olaj neve:castrol actevo 10w40 vagy valvoline 10w40
Nem fogjátok elhinni mi volt
Ez a csirkecomb kibújt a műanyag "bilincsből" ,és becuppant a légszűrő résébe
Miután kivetük , rögtön üvöltött is szép telt hangon a kipuff
meg húzott is rendesen
Holnap lehet veszek váltóba olajat.
Szerintetek milyet vegyek bele? Melyik a legjobb neki?
Amúgy azért mondom hogy ez a legalapabb mert az ngk ajánl hozzá drágább gyertyát, lehet azok jobban bírják.vagy nem..először tisztítsd meg szakosan aztán rakd vissza, meglátjuk mi lesz...
de én vettem az enyémbe való NGK BR9ES gyertyát(az eredeti elvileg japán erre francia volt ráirva) 1200forintért, és nem volt vele jo egyáltalán! szereztem régi réééégi Bosh gyertyát igaz csak 7es de ezzel most jo. jobban indul(sajna még mindig nem azt igazi...:S). nem lebeszélni akarlak az uj gyertyárol, csak elmondtam a véleményem!
Ja annyi, hogy mikor hozta haza a haver a mocit, egyszer csinálta neki 4-ben, hogy power nyitás előtt ,egált a fordulat, mint most, de utána nem csinálta
A kipuffhpz meg nem nyúlt azsem a szerelő.
A kipses dekni meg nem folyik, csak a kipuff, meg a henger találkozásánál, de az engem annyira nem zavar, csak legalább rendesen meglenne az ereje
Amúgy ma akkor megtisztítom a gyertyát, esetleg kiégetem, de ha nem jó akkor maradt havernak a cr-hez még 1-2 gyertya , megnézzük azzal is.
megnézhette volna hogy jó e a motor mielőtt visszaadja...
alapjában véve nem megy a motor , eleinte is már 3-ban sem pörgött 6-7ezerig, csak mormog.
Aztán a vége fele már a 2: is eléggé meggyengült
A hangja meg szörnyű így , recseg ropog, mintha 7000nél tiltana kb
Jah és csináltam egy olyat, hogy üresben ráhuztam nyélre és tartotam:
először felpörgött az eddig mondott tartományba, majd kicsit kihagyott, aztán patogott egyet, aztán megint csönbe marad kicsit a puff, aztán megint csatoog kicsit (a motor közben pörög azon a fordulaton, csak a kipuff hangja nem egységes, hanem olyan csúnya , szabálytalan
a motor alatt ,az a két nagyobb szürkés folt is olaj , csak vizes
de a sok állás miatt lehet az hogy a karbi van elkoszolódva, azt kéne kipucolni...
ja még nekem volt olyan régebben hogy a sztender letiltó elektronikája miatt szarakodott a motor, ugyan így, de nem hinném hogy ilyen bajod lenne.
Mindenesetre nem nagy gond, nem kell megijedni, főleg ha eddig jó volt
kb powerig pörög aztán ott meg áll, olyan nagyon csúnya hangja van közben (olyan mintha tiltana 5-7ezren(power előtt)
jah és eleinte 3-ban már szinte nem is akart menni ,
aztán később már 2 ben is ezt csinálta?
Mi lehet a baj, légyszi segítsetek!
Még arra gondoltam, lehet túl sűrű a keverék, mivel sajna megszaladt az olaj
úgy volt, hogy kb 40-es keverékhez raktam kb egy 30-as keveréket(4,5 liter benzinhez1,3dl olajat )
lehet a power van tele olajjal?
vagy lehet a karbi is megtelt?
esetleg még gyújtásra gondoltam, vagy hogy a gyertya is nagyon olajos, nem tom .....
ha holnap még lesz ho énsi csinálok pár képet ha nem felejtem el