Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem az árától lesz valami gagyi.. az LS2 az nem egy csúcs márka (és finoman fogalmaztam). Megkockáztatom hogy a kevesebbe kerülő MTR vagy Probiker sisakok is jobbak nála. De nem sokkal többért 60-70 körül van csúcs carbon Marushin, meg a középkategóriából a kiegyensúlyozott minőségű Nolan néhány modellje is megkapható ennyiért. Amik már bőven nem egy ligában vannak ezekkel a sisakokkal..

Persze minden sisakot lehet szeretni, csak más elvárásokat kell támasztani akkor velük szemben.
Era varr neked egy bogárhálót és megoldva a probléma!
A Lidl-s sisak pedig állítólag jó:
Állítólag.
Emberek motorozunk, nem autózunk! Tehát van menetszél ami éri a testünket, nem kell nyavajogni. Nekem nem volt de szerintem a következő se lesz 50000-es sisak. Az már ne legyen ennyiér gagyi. Sokan a Lidl-is sisakokért is oda vannak pedig az már nálam azért a gagyi kategória.
Nem hiszem hogy a sisak hiányosságain sokat javít majd egy akkora plexi ami még nem rondít el egy naked motort. Mi több a sisak + a "kényszer" plexi árából már majdnem lehetett volna rendes sisakot is venni.

Lehet hogy jobban járnál ha ezt a sisakot, ha "bukóval" is , de elpasszolnád, és vennél egy jobb minőségűt.. elég szar lehet szenvedni emiatt a motoron.
Akkor a te problémádra egy új fejlesztésű, high-tech termék a megoldás.


Sál vagy kendő.
Hali!

Köszi a válaszokat.
Azt gondolom nem járnék jobban egy idomos motorral mert bejön nekem ez ER..... :) És ha egyszer leváltam akkor is Naked motort veszek :)
A plexi gondolata Fisi barátom tanácsára pattant ki a fejemből, és pár napot barátkoztam a gondolattal ( mert szerintem egy Naked motoron nem szép a plexi) szóval barátkoztam a gondolattal, aztán úgy döntöttem, h ha tényleg ér is valamit akkor miért ne......
Mentem a motorral már pár ezer km-et és minden percét élveztem. Egy problémám van, h az államnál rengeteg levegő bejön a bukóm alá és van,h már könnyezik a szeme.....és ez nagyon kellemetlen tud lenni. Gagyi bukóm van, 50 ezerért vettem egy LS2 névre hallgatót. Talán butaság volt megvenni....nem értettem hozzá, és rábeszéltek. Na a lényegen nem változtat a levegő bejön az állam alatt, és ez által a szélzaj is elég nagy. Ha a kezem motorozás közbe az államhoz rakom akkor megszűnik minden probléma. Na valójában ezért lenne nekem jó. Nem zavar a huzat, h nyomja a fejem a szél, ezzel nincs igazából baj, csak azzal amit leírtam. De ha így maradna se dőlne össze a világ de gondoltam ha egy plexi kényelmesebbé tehetné egy picit a motorozást akkor miért ne....?!?!?! :) Tehát ha a nyakam fölé terelné egy kicsit a levegőt lehet már az is jó lenne....nem tudom! :)

Köszi.
Szerintem nem a szél zavarja, hanem az hogy "majd leszakad a feje". Erre ugyan megoldás lehet egy idomos, szélvédett gép, de ha rászánja a nem kevés lóvét mondjuk egy Shoei sisakra (csak hogy olyat mondjak, ami aztán tényleg nem zsákbamacska ilyen tekintetben), akkor is elmúlik a baja, mert nem fogja érezni hogy nyomja a szél..
Ha ilyen célra kell szélvédelem, akkor nem járnál jobban egy idomos(abb) motorral? Én végül ezt az utat választottam, ennek köszönhetően is tudtam december óta majdnem egy ezrest beletekerni a gépbe (1 hónap pihenővel)
12 éves?Az szép életkor.Még én voltam nagyra múltkor a tíz éves akkummal.Mondjuk én aztán semennyire se gondoztam.Soha nem töltögettem és szintén fűtetlen garázsban lakik.Bírja amíg bírja.
Akksivásárlás előtt azért a biztonság kedvéért ellenőrizd, hogy megfelelő-e a töltőfeszültség.
Na még egyszer. Szal 12 év igen szép idő, igen valszeg meghalt az akkud!
És igen, gyárit vegyél mert most drágább de később az lesz az olcsóbb. Amúgy a bolti Yuasak se élnek már olyan sokat mint az eredeti gyári állítólag..
Jaaaj, igen...és milyen akksit vegyek? A gyári legalább 15ezer...
Sziasztok!

A téli állás után szerettem volna a napokban beindítani a motromat. Az akksit télire kivettem, mert nem fűtött helyen van a motor. Mikor visszatettem szomorúan tapasztaltam, hogy elég gyengécske, így töltőre tettem. Ez után vissza a motorba és be is indult. Örültem is nagyon, hogy semmi baj. Járattam, mentem vele egy pár kis kört és letettem. (Nekem még hideg van a motorozáshoz. :) )Aztán másnap is gondoltam, hogy beindítom, hadd járjon egy kicsit, de ekkkor már nem tudtam, nem volt elég szufla az akksiban. Nem foglalkoztam a töltéssel, ma az autóról bebikáztam, és tökéletesen működött is, (járt kb 20 percet), mindaddíg, amíg teljes menetfelszerelésben rá nem ültem. 1-es, kicsit megugrott, ahogy szokott, de most le is fulladt. Valószínüleg nem húztam be jól a kuplungkart. A probléma most kezdődik. Mikor a gyújtást ráadtam, a visszajelzők, csak halványan pislákoltak. Nos mi lehet a bibi? Gondolatom szerint, ami nem hiszem, hogy hülyeség meghalt az akksim. Erre a kora is okot ad, ugyanis a motorral egyidős. 12 éves. Vélemény?
Hali!

Köszönöm a plexivel való észrevételeket. Engem a felsőtestemre érkező menet szél nem zavar csak ami a fejemre megy......
Az volna a célom, h a fejem kisebb huzatba legyen. De ha jól gondolom akkor ez esélytelen?
Üdv!
Nem ER-5 gépem volt (azért az erő, kialakítás, hengerszám stb. közel egyezik), és 184 magas vagyok. Vettem a gépre egy ilyen plexit, a tapasztalatom annyi, hogy a mellkas-váll környékéről vesz "csak" le a menetszélből, a sisak környékén észrevehető változás nem tűnt fel (nem lett zajosabb szerintem).
A felsőtestre érkező nyomás csökkentése miatt kicsivel komfortosabb lett a motor, és némileg nőtt az átlagtempóm. Összességében ennyi pénzért csodát ne várjon az ember, de a placebónál egy fokkal jobb
Ekörül a hozzászólás körül nézz szét, beszélgettünk ruháról:

[17848] 2013. március 5. 14:16

Meg beírtam a keresőbe hogy "cordura", és megtaláltam még pár leírásomat a ruhámról. :)

A lényegről a véleményem változatlan: mindennapokhoz, túrázáshoz cordura (szövet), pályázáshoz, napsütéshez bőr. Előbbi sokkal jobban viseli az időjárást, utóbbi jobban véd a nagy sebességű csúszástól.

Amúgy én ahogy korábban írtam a Kawa cuccokat szeretem, stílusosak is, meg minőségiek is (meg drágák is :)). Vettem egy Mugen Race bőroverált is, kifejezetten pályázásra, szerintem jó minőségű, az árát mindenképp bőven megéri. Ennek a márkának a "nagytestvérei" a Berik és az Arlen Ness, ezeknek van bőrkabátjuk ha mindenképp bőrt akarsz, én ezekhez bizalommal fordulnék, az A-Pro-t nem ismerem (Arlen Ness-t viszont többen ajánlották már).

Meg amúgyis nagyon szimpatikus a SuperZone személyzete, az áraik is, szakértelmük is, a honlapjuk is normális, én oda mennék jó árú bőr motoros cuccokért.
Gumimérettel kapcsolatban maximálisan egyetértek. Sokan szeretnék a 130-as hátsót vastagítani, felrakják a széles gumit optikai tuningnak, a menettulajdonságokat meg ezzel kiválóan le is rontják.
Én sokat kinlódtam a plexivel, végül levettem. Most jobb.
A kauciót nem is olvastam.Ésszerű persze de nem egyszerűsíti a bérlést az alul szponzorált aspiránsoknak.
Igazából tőlem is idegen, bár én nem félnék elvinni pár napra egy ilyen gépet. Ha összetöröm, az a sajátom esetében is ugyan olyan baj.
Sziasztok!

Szeretnék a motoromra egy plexit és Fisi tanácsára ezt választottam.

http://www.darazsgarazs.hu/ter...

Fisi barátom azt mondta nekem, h neki bevált és szerinte sokat véd. Én kíváncsi lennék Más tapasztalatára is. Olvastam olyat is, h pont a bukóra nyomja a szelet és ezért nagy a szélzaj stb.
183cm a magasságom.....talán ez fontos egy plexi választásnál.
Nos akinek van ezzel a plexivel tapasztalata az légyszi írja le.......megéri?

Köszönettel: Szabolcs
Ha már így bekapcsolódtam. Tudnátok "ruházkodásban" segíteni?
Szeretnék v.mi olcsóbb bőrkabátot venni. egyáltalán az a jó vagy inkább a textil? Van már egy ocsó nyári (hálós) cuccom esőmembránnal, de párszor megszívtam vele (befuccsolt a membrán főleg a cipzárnál), úgy hogy inkább leváltanám v.mi csajozós bőrre, pl egy A-Pro kabira.
Van valami ajánlásotok?
Ahogy látom jó kis kauciót kell letenni. Régebben én is játszottam a gondolattal... De mindig lepakolni a 100-200 e forintot... nem olyan jó érzés.
Első találat volt a kulcsszó beütése után.De nekem tényleg idegen a bérjármű gondolata.