Nem az árától lesz valami gagyi.. az LS2 az nem egy csúcs márka (és finoman fogalmaztam). Megkockáztatom hogy a kevesebbe kerülő MTR vagy Probiker sisakok is jobbak nála. De nem sokkal többért 60-70 körül van csúcs carbon Marushin, meg a középkategóriából a kiegyensúlyozott minőségű Nolan néhány modellje is megkapható ennyiért. Amik már bőven nem egy ligában vannak ezekkel a sisakokkal..
Persze minden sisakot lehet szeretni, csak más elvárásokat kell támasztani akkor velük szemben.
Emberek motorozunk, nem autózunk! Tehát van menetszél ami éri a testünket, nem kell nyavajogni. Nekem nem volt de szerintem a következő se lesz 50000-es sisak. Az már ne legyen ennyiér gagyi. Sokan a Lidl-is sisakokért is oda vannak pedig az már nálam azért a gagyi kategória.
Nem hiszem hogy a sisak hiányosságain sokat javít majd egy akkora plexi ami még nem rondít el egy naked motort. Mi több a sisak + a "kényszer" plexi árából már majdnem lehetett volna rendes sisakot is venni.
Lehet hogy jobban járnál ha ezt a sisakot, ha "bukóval" is , de elpasszolnád, és vennél egy jobb minőségűt.. elég szar lehet szenvedni emiatt a motoron.
Köszi a válaszokat.
Azt gondolom nem járnék jobban egy idomos motorral mert bejön nekem ez ER..... :) És ha egyszer leváltam akkor is Naked motort veszek :)
A plexi gondolata Fisi barátom tanácsára pattant ki a fejemből, és pár napot barátkoztam a gondolattal ( mert szerintem egy Naked motoron nem szép a plexi) szóval barátkoztam a gondolattal, aztán úgy döntöttem, h ha tényleg ér is valamit akkor miért ne......
Mentem a motorral már pár ezer km-et és minden percét élveztem. Egy problémám van, h az államnál rengeteg levegő bejön a bukóm alá és van,h már könnyezik a szeme.....és ez nagyon kellemetlen tud lenni. Gagyi bukóm van, 50 ezerért vettem egy LS2 névre hallgatót. Talán butaság volt megvenni....nem értettem hozzá, és rábeszéltek. Na a lényegen nem változtat a levegő bejön az állam alatt, és ez által a szélzaj is elég nagy. Ha a kezem motorozás közbe az államhoz rakom akkor megszűnik minden probléma. Na valójában ezért lenne nekem jó. Nem zavar a huzat, h nyomja a fejem a szél, ezzel nincs igazából baj, csak azzal amit leírtam. De ha így maradna se dőlne össze a világ de gondoltam ha egy plexi kényelmesebbé tehetné egy picit a motorozást akkor miért ne....?!?!?! :) Tehát ha a nyakam fölé terelné egy kicsit a levegőt lehet már az is jó lenne....nem tudom! :)
Szerintem nem a szél zavarja, hanem az hogy "majd leszakad a feje". Erre ugyan megoldás lehet egy idomos, szélvédett gép, de ha rászánja a nem kevés lóvét mondjuk egy Shoei sisakra (csak hogy olyat mondjak, ami aztán tényleg nem zsákbamacska ilyen tekintetben), akkor is elmúlik a baja, mert nem fogja érezni hogy nyomja a szél..
Ha ilyen célra kell szélvédelem, akkor nem járnál jobban egy idomos(abb) motorral? Én végül ezt az utat választottam, ennek köszönhetően is tudtam december óta majdnem egy ezrest beletekerni a gépbe (1 hónap pihenővel)
12 éves?Az szép életkor.Még én voltam nagyra múltkor a tíz éves akkummal.Mondjuk én aztán semennyire se gondoztam.Soha nem töltögettem és szintén fűtetlen garázsban lakik.Bírja amíg bírja.
Na még egyszer. Szal 12 év igen szép idő, igen valszeg meghalt az akkud!
És igen, gyárit vegyél mert most drágább de később az lesz az olcsóbb. Amúgy a bolti Yuasak se élnek már olyan sokat mint az eredeti gyári állítólag..
A téli állás után szerettem volna a napokban beindítani a motromat. Az akksit télire kivettem, mert nem fűtött helyen van a motor. Mikor visszatettem szomorúan tapasztaltam, hogy elég gyengécske, így töltőre tettem. Ez után vissza a motorba és be is indult. Örültem is nagyon, hogy semmi baj. Járattam, mentem vele egy pár kis kört és letettem. (Nekem még hideg van a motorozáshoz. :) )Aztán másnap is gondoltam, hogy beindítom, hadd járjon egy kicsit, de ekkkor már nem tudtam, nem volt elég szufla az akksiban. Nem foglalkoztam a töltéssel, ma az autóról bebikáztam, és tökéletesen működött is, (járt kb 20 percet), mindaddíg, amíg teljes menetfelszerelésben rá nem ültem. 1-es, kicsit megugrott, ahogy szokott, de most le is fulladt. Valószínüleg nem húztam be jól a kuplungkart. A probléma most kezdődik. Mikor a gyújtást ráadtam, a visszajelzők, csak halványan pislákoltak. Nos mi lehet a bibi? Gondolatom szerint, ami nem hiszem, hogy hülyeség meghalt az akksim. Erre a kora is okot ad, ugyanis a motorral egyidős. 12 éves. Vélemény?
Köszönöm a plexivel való észrevételeket. Engem a felsőtestemre érkező menet szél nem zavar csak ami a fejemre megy......
Az volna a célom, h a fejem kisebb huzatba legyen. De ha jól gondolom akkor ez esélytelen?
Üdv!
Nem ER-5 gépem volt (azért az erő, kialakítás, hengerszám stb. közel egyezik), és 184 magas vagyok. Vettem a gépre egy ilyen plexit, a tapasztalatom annyi, hogy a mellkas-váll környékéről vesz "csak" le a menetszélből, a sisak környékén észrevehető változás nem tűnt fel (nem lett zajosabb szerintem).
A felsőtestre érkező nyomás csökkentése miatt kicsivel komfortosabb lett a motor, és némileg nőtt az átlagtempóm. Összességében ennyi pénzért csodát ne várjon az ember, de a placebónál egy fokkal jobb
Ekörül a hozzászólás körül nézz szét, beszélgettünk ruháról:
[17848] 2013. március 5. 14:16
Meg beírtam a keresőbe hogy "cordura", és megtaláltam még pár leírásomat a ruhámról. :)
A lényegről a véleményem változatlan: mindennapokhoz, túrázáshoz cordura (szövet), pályázáshoz, napsütéshez bőr. Előbbi sokkal jobban viseli az időjárást, utóbbi jobban véd a nagy sebességű csúszástól.
Amúgy én ahogy korábban írtam a Kawa cuccokat szeretem, stílusosak is, meg minőségiek is (meg drágák is :)). Vettem egy Mugen Race bőroverált is, kifejezetten pályázásra, szerintem jó minőségű, az árát mindenképp bőven megéri. Ennek a márkának a "nagytestvérei" a Berik és az Arlen Ness, ezeknek van bőrkabátjuk ha mindenképp bőrt akarsz, én ezekhez bizalommal fordulnék, az A-Pro-t nem ismerem (Arlen Ness-t viszont többen ajánlották már).
Meg amúgyis nagyon szimpatikus a SuperZone személyzete, az áraik is, szakértelmük is, a honlapjuk is normális, én oda mennék jó árú bőr motoros cuccokért.
Gumimérettel kapcsolatban maximálisan egyetértek. Sokan szeretnék a 130-as hátsót vastagítani, felrakják a széles gumit optikai tuningnak, a menettulajdonságokat meg ezzel kiválóan le is rontják.
Fisi barátom azt mondta nekem, h neki bevált és szerinte sokat véd. Én kíváncsi lennék Más tapasztalatára is. Olvastam olyat is, h pont a bukóra nyomja a szelet és ezért nagy a szélzaj stb.
183cm a magasságom.....talán ez fontos egy plexi választásnál.
Nos akinek van ezzel a plexivel tapasztalata az légyszi írja le.......megéri?
Ha már így bekapcsolódtam. Tudnátok "ruházkodásban" segíteni?
Szeretnék v.mi olcsóbb bőrkabátot venni. egyáltalán az a jó vagy inkább a textil? Van már egy ocsó nyári (hálós) cuccom esőmembránnal, de párszor megszívtam vele (befuccsolt a membrán főleg a cipzárnál), úgy hogy inkább leváltanám v.mi csajozós bőrre, pl egy A-Pro kabira.
Van valami ajánlásotok?
Persze minden sisakot lehet szeretni, csak más elvárásokat kell támasztani akkor velük szemben.