Kawasaki ER6-N napi 10 ezer, km korlát nélkül, ha min. 4 napra viszem.
Évente egyszer 4 nap egy király géppel, az 10 év alatt is csak 400 ezer Ft. Ez még mindig töredéke, ha most kellene venni egy újszerűt.
Egyébként meg persze, hogy erre sem lenne pénzem.
Viszont 250 ezerért egy 3 éves, 7900 km-t futott, elöl-hátul tárcsafékes, vízhűtésese robogót vettem szaladgálni.
Épp ma gondoltam a túlsó oldalon xxxxx szakértő elvtársra, mikor is sorra dőltek meg a hülyeségei. Era mint első utas rajta semmit nem érzékelt a 7 ezernél lévő rezgésekből, sőt 140 körül majdnem lealudt mert annyira nem ment rá szél sem. Mondjuk én se sokat, vanni van, de hogy nem zavaró az tuti. Az új sárvédővel a tele lesz a hátam stb láncsprével meg elázunk sem él már. Fogyi ha 150 fölé nem mész akkor 5 liter kb. A futómű az tényleg beton kemény de baj nincs vele, talán az ülés amivel megszenvedtünk, nem a kényelme hanem a hegyes szöge miatt csúszkált a csajszi mindíg rám. Persze idővel rájött hogy kell ülni rajta. A tükrök azok tényleg nem egy panoráma kilátó kellékei, de 150 ig lehet nézelődni benne utána meg leszed a szél ha kihajolok a pleko mögül.
De hogy 160- ról hogy ugrott 210- re, no az még mindig bennem van.
Az új szélvédővel ülhetek mint a fasz egyenesen akár 200- 210 ig is. addig próbáltam.
Ma lement egy 200 km tesztnek elég volt.
Kell vmi értelmes célokat keresni mert már az Er- el se volt élmény a közeli 100 km-s körzet evvel meg...
Énis elővettem ma a gépet. Csepptöltőről le az aksi, be a motorba. Első röffre szépen indult. Irány a gumis. Felkerült előre-hátra a Michelin pilot street radial. Ahogy kikanyarodtam balra a gumistól a főutra... hoppá, csak ennyit mondtam. Iszonyatos király. Egyből megéreztem, hogy teljesen más. Muszáj voltam menni egy kicsit, Pécel, Nagytarcsa felé szépen megcsinálták az utat. Úgy kanyarodik a motor mint az ördög. Nagyon pontos, elég csak rágondolnom, hogy merre menjek. Még a kátyúkat is élvezet kerülgetni. Szóval ez nekem nagyon nagy minőségi ugrás. Mindenesetre ez egy új, modern gumi. Szerintem is csak ezt érdemes venni.
A benzintankom fényezése pedig nagyon szép , főleg így napsütésbe. Tavaly lett újrafújva. Mintha egy új tankom lenne.
Az talán fémből volt.Képekkel illusztrálták mi lett a gumival.Ettől függetlenül ha lehetne én is feltenném mert sokat véd.Mint tudjuk Rosinante sárvédője xart se ér.(Bónusz neked a sötét oldalon meg mindenki töltésmérőt szerel)Vajjjon minek.Nekem a tíz éves akkuval több hónapos állás után is indult a canga. Yuasa
Na ,azt nem tudom hogy csinalhattak, mert felül van vagy jó másfél centi a kerék, ésa sarvedo közt. Oldalt még több. Meg az egész egy pelenka két mm -es lágy műanyag szal nem tudom hogy csinalhattak.
Bérelt motorral a telekre?Nem lehetsz szegény Én még ott se béreltem idáig.De idén talán.Bár utálom ha a nálam levő dolog másé.De komoly gépeket lehet kölcsönözni La Pinedán is.És nem drága.
Amúgy jól néz ki.Igen közel van a gumihoz és volt már itt(vagy máshol) olyan esetről cikk,hogy valahogyan kivágta a gumit.Szarul rakhatták fel vagy a kerék felvett valamit az útról (nem tudom elképzelni).
E-bay, 46 ezer tehát kurva drága, ellenben elég pelenka vékony. Nemetbol jött, de elgondolkodtató hogy eredeti és, de remélem..
Mondjuk a Puig plexiben bizonyított már remélem evvel sem lesz gond...
Tuti szerintem hogy nem volt eléggé meleg a karbisor, Er-5 amíg nem totál rendes üzemi hőmérsékletű addig egy kicsit nyűgös ribanc gázvételileg- a Zé injektora már kiküszöböli ezt.
Én meg ma ezt a nyiszleteg hátsó sárvédőt szereltem fel..
A köhécselésnek semmi nyoma nem volt ma, de a spurit mindenképp ki fogom próbálni. Több helyről hallottam már róla jókat.
Ezek a Michelin gumik nem semmik. Gondoltam, hogy jobb lesz, mint az előző volt, de ekkora különbségre nem számítottam. Ég és föld! Mondjuk nem is gyári méret volt az előző, az is igaz. Nem érdemes szélesebb papucsot feltenni rá. Lehet, hogy jobban néz ki, de a menettulajdonságokat csak rontani tudja.
Tegnap csak rákerestem, nem ismerem őket.