Mostanában mániákusan bújom az apróhirdetéseket, webshopokat és tudom hogy az ocó nem biztos hogy tuti, de ez a komplett műszeregység kicsit piszkálja a fantáziámat , főleg hogy az enyém krómozása bizony megsérült + lötyög az egész.
Hát előfordulhat. Mondjuk ilyenkor, hosszabb állás után biztosan több melegítésre van szüksége. Tankolok rá valami jófajta benyát aztán megrángatom a szarvát, hátha elmúlik a köhécselés. Tavaly let szétszedve, tisztítva és szinkronizálva a karbi. Nem szeretném megint ezzel kezdeni a szezont
Ma este beröffentettem én is a gépet. Csak álló helyzetben járattam kicsit, hogy holnap simán induljon mikor viszem gumishoz. Melegítés után tapasztaltam némi hörbölést, ha alapjáratról megtekertem a gáz úgy 3-4 ezerig. Lehet benyelt valami koszmót a karbi? Holnap remélem kiköpi ha meghúzatom egy kicsit.
Én is a szél-védelem miatt szeretném... (meg akkor végre állandósulna a plüss Csacsim elől, amit a páromtól kaptam )
Júúúújjj, már nagyon mehetnékem van!
Ma is gyönyörű idő volt, de dolgozni kell :( reggel meg csak 2 fok volt, hát abba még nem indulok el, hiába süt délben gyönyörűen a nap...
Nekem se tetszett annyira kinézetre, de egyrészt kicsit nagyobbnak tűnt rajta ülve a motor, másrészt meg 140- ig elég jól védett.
Harmadrészt a krómozott melltartók is kevésbé bogarasodtak. Akkor még én sem tudtam ennyi féle plekó létezik hozzá.
Ma ráröffentettünk ismerős Er5-ére. Nem akart indulni, jól megzabáltatták benzinnel. Sose gondoltam volna hogy eljutok oda, hogy gyári szerszámkészlettel kb 35 40 perc alatt megvolt a tank bontásától a visszarakásáig, és a két gyertya cseréjével együtt- gyári szerszámkészlettel!- a gyertyacsere. Bezzeg a Zé szopatott először evvel rendesen..
Densok lettek bele rakva a végeredmény pedig itt látható, igaz a telefon kamerája kissé túl élénken kapta le..
Én vagy 5 percig játszottam vele tegnap de nem tudtam (mondjuk a Ninján próbálgattam, akkor az ER-en másképp működik eszerint). :) Még rá is van írva, hogy "benyomva OFF".
Nekem CSAK úgy sikerül, ha benyomom. Egyébként az a jó, hogy ezt viszont bármely pozícióban tudja, ha az ember csak egyet akar villantani akkor el sem kell engednie, szélső helyzetben is be lehet nyomni.
Akkor Google-lel lehet keresni az oldalon, én is sokszor csinálom. Igazad van, ez a kereső amúgy ritka sz@r, én nem tudtam még rájönni mi alapján válogatja ki a találatokat.
Más kérdés hogy nekem a "plexi" szót beírva most kidobta Fisi hozzászólását. :)
Túramotorozás befejezve egy időre.
Mostanában mániákusan bújom az apróhirdetéseket, webshopokat és tudom hogy az ocó nem biztos hogy tuti, de ez a komplett műszeregység kicsit piszkálja a fantáziámat , főleg hogy az enyém krómozása bizony megsérült + lötyög az egész.
http://www.aliexpress.com/item...
Mi a véleményetek?
Júúúújjj, már nagyon mehetnékem van!
Ma is gyönyörű idő volt, de dolgozni kell :( reggel meg csak 2 fok volt, hát abba még nem indulok el, hiába süt délben gyönyörűen a nap...
Harmadrészt a krómozott melltartók is kevésbé bogarasodtak. Akkor még én sem tudtam ennyi féle plekó létezik hozzá.
Ma ráröffentettünk ismerős Er5-ére. Nem akart indulni, jól megzabáltatták benzinnel. Sose gondoltam volna hogy eljutok oda, hogy gyári szerszámkészlettel kb 35 40 perc alatt megvolt a tank bontásától a visszarakásáig, és a két gyertya cseréjével együtt- gyári szerszámkészlettel!- a gyertyacsere. Bezzeg a Zé szopatott először evvel rendesen..
Densok lettek bele rakva a végeredmény pedig itt látható, igaz a telefon kamerája kissé túl élénken kapta le..
de legalább nem túl praktikus :D
A PUIG oldalán az Er-5 höz csupán 23 féle szélvédőt hoz- tény nem mindegyik e motor stílusa..
Er-5 tartozékok a PUIG-nál
Írtam Neked facen. Majd olvasd el. Amúgy igen, vissza lehet tolni is, talán annyira finomkodni sem kell.
Nekem CSAK úgy sikerül, ha benyomom. Egyébként az a jó, hogy ezt viszont bármely pozícióban tudja, ha az ember csak egyet akar villantani akkor el sem kell engednie, szélső helyzetben is be lehet nyomni.
Más kérdés hogy nekem a "plexi" szót beírva most kidobta Fisi hozzászólását. :)