Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendszámos robit vettem, városi használatra.
Túramotorozás befejezve egy időre.
Nagymotort nem.
Sziasztok!

Mostanában mániákusan bújom az apróhirdetéseket, webshopokat és tudom hogy az ocó nem biztos hogy tuti, de ez a komplett műszeregység kicsit piszkálja a fantáziámat , főleg hogy az enyém krómozása bizony megsérült + lötyög az egész.

http://www.aliexpress.com/item...

Mi a véleményetek?
Ne má!És nem is veszel semmit?
Igen, eladtam.
Vállalom! 2 foknál belefér :)
Hát előfordulhat. Mondjuk ilyenkor, hosszabb állás után biztosan több melegítésre van szüksége. Tankolok rá valami jófajta benyát aztán megrángatom a szarvát, hátha elmúlik a köhécselés. Tavaly let szétszedve, tisztítva és szinkronizálva a karbi. Nem szeretném megint ezzel kezdeni a szezont
Búcsú kört?
Papirkutya!:-D
Tegnap én is kitoltam a gépet, mentem vele egy búcsú-kört.
Szerintem nem volt még teljesen meleg...
Ma este beröffentettem én is a gépet. Csak álló helyzetben járattam kicsit, hogy holnap simán induljon mikor viszem gumishoz. Melegítés után tapasztaltam némi hörbölést, ha alapjáratról megtekertem a gáz úgy 3-4 ezerig. Lehet benyelt valami koszmót a karbi? Holnap remélem kiköpi ha meghúzatom egy kicsit.
Én is a szél-védelem miatt szeretném... (meg akkor végre állandósulna a plüss Csacsim elől, amit a páromtól kaptam )
Júúúújjj, már nagyon mehetnékem van!
Ma is gyönyörű idő volt, de dolgozni kell :( reggel meg csak 2 fok volt, hát abba még nem indulok el, hiába süt délben gyönyörűen a nap...
Nekem se tetszett annyira kinézetre, de egyrészt kicsit nagyobbnak tűnt rajta ülve a motor, másrészt meg 140- ig elég jól védett.
Harmadrészt a krómozott melltartók is kevésbé bogarasodtak. Akkor még én sem tudtam ennyi féle plekó létezik hozzá.

Ma ráröffentettünk ismerős Er5-ére. Nem akart indulni, jól megzabáltatták benzinnel. Sose gondoltam volna hogy eljutok oda, hogy gyári szerszámkészlettel kb 35 40 perc alatt megvolt a tank bontásától a visszarakásáig, és a két gyertya cseréjével együtt- gyári szerszámkészlettel!- a gyertyacsere. Bezzeg a Zé szopatott először evvel rendesen..

Densok lettek bele rakva a végeredmény pedig itt látható, igaz a telefon kamerája kissé túl élénken kapta le..
Én is igen-igen erősen gondolkozom rajta, h veszek rá... de szerintem vagányabb plexi nélkül
de legalább nem túl praktikus :D
Esetleges későbbbi szélvédő témához...
A PUIG oldalán az Er-5 höz csupán 23 féle szélvédőt hoz- tény nem mindegyik e motor stílusa..

Er-5 tartozékok a PUIG-nál
Én vagy 5 percig játszottam vele tegnap de nem tudtam (mondjuk a Ninján próbálgattam, akkor az ER-en másképp működik eszerint). :) Még rá is van írva, hogy "benyomva OFF".
Miki!

Írtam Neked facen. Majd olvasd el. Amúgy igen, vissza lehet tolni is, talán annyira finomkodni sem kell.
Visszatolasal is ment de ahhoz nagyon érzékenyen kell visszanyomnod a pockot.
Visszatolással ki lehet kapcsolni az indexet?

Nekem CSAK úgy sikerül, ha benyomom. Egyébként az a jó, hogy ezt viszont bármely pozícióban tudja, ha az ember csak egyet akar villantani akkor el sem kell engednie, szélső helyzetben is be lehet nyomni.
Na de ő nem is motoros túráról beszélt! Ahhoz talán elég ez a kettő is.
Akkor Google-lel lehet keresni az oldalon, én is sokszor csinálom. Igazad van, ez a kereső amúgy ritka sz@r, én nem tudtam még rájönni mi alapján válogatja ki a találatokat.
Más kérdés hogy nekem a "plexi" szót beírva most kidobta Fisi hozzászólását. :)
No megrendeltem én is a Pilot Street Radial szettet a gépre. Remélem a héten lesz is időm elmenni érte. Kíváncsi leszek a különbségre.
valoban igy mar konnyebb