Amikor nekem is le lett szedve a tank egyszer, az sem mutatta utána a szintet (bár nem sok benya volt benne). Ezután feltankoltam, és helyre állt a visszajelzés. Lehet, hogy nálad sincs semmi hiba, tankolj bele.
A tele tank, úgy is jó érzéssel tölti el az embert !
szenzor kabel jol ossze van dugva talan a tank alatti resze johetett ki... talan. mas problema nem lehet csak a tank korul hiszen elotte jo volt minden.
úgy nézz ki minden a helyen van bar nem szedtem le a tankot mert most nincs rá idom de következő hétvégén megnézem alatta is hogy minden a helyen van e.
köszi a választ mert ugye van ott két kitekerhető kis csavar is azok is gumis o gyűrűsek ezért gondoltam én is hogy olajos lehet nem találkoztam még ilyennel
Érdekes volt elolvasni a történetét az olajzónak, aminek végül is az lett a vége számomra, hogy jó - jó az a faék pár ezer ft- os a de a végén mégis oda jutottunk kb., mint egy mccoi, vagy PD oiler, tehát preferálom az előre elkészített készleteket.
Ami nagyon nem tetszik Blue olajzójában, az az esztétikát nélkülöző megoldás..
Remélem ha egyszer rászánom magam ettől szebb kialakítást találok majd..
Na igen, az a jó, hogy akinek nincs pénze, de szeretne egy elfogadható rendszert, az tényleg pár száz forintos alkatrészekből is összebarkácsolhat egyet. Mondhatni egy láncspray ára. És ebben már az olaj is benne van. :) De nem reklámozom tovább az olajzót, akit érdekel, úgyis utánajár. :)
hát akkor eléggé minimális a fogyasztása.
Egyébként az olajnak 5év a jótállása én csak fél litert táraztam be mert hálistennek a melóhelyről tudok hozni bármikor és az a fél liter is szerintem elegendő lesz egy jóideig
Pontosan nem tartom számon a kilómétereket, úgy saccolom hogy kb. 3000-et mentem mióta fent van az olajzó. Igazából ki lehet számolni a fogyasztását pontosan, a gyári papírok közt valamelyikben le van írva, hogy egy nyomásra mennyi jön ki, meg milyen állásban hány másodpercenként nyom... Én egyszer kipróbáltam, hogy feltöltöttem fullra, 100 km-t mentem 3-as álláson, majd megint feltöltöttem fullra - ha jól emlékszem alig 1ml körül fogyott, szóval 1000 km-enként 3-as álláson kb. 10 ml fog fogyni. Vegyük hozzá hogy lehet pontatlanul mértem, meg 1000 km alatt magasabb álláson is használom párszor, meg az átlagtempóm sem ugyanaz mint azon a 100-on volt, és akkor mondjuk 15 ml fog fogyni. Max. 20, de ez már tényleg a felső határ.
Amúgy én persze vettem egy 5 literes Stihl kannát, ilyen ütemben ez kb. életem végéig ki is tart.
Azt akartam írni amit Parabellum, hogy nem kell leszedni a tankot, meg a csöveket meg semmit, ha a rögzítések oldása után picit elfordítod a tankot, akkor hozzáférsz a gyertyához. Bár a jobb oldali azért szivatósabb, de nem lehetetlen.
De már látom mindegy. :)
Na ez durva, bár akinek Suzukija van annak elvileg nem kell aggódni, az bírja. De nem tudom, ha a hülye szabályozás miatt Magyarországról kivonulnak/csődbemennek a benzinforgalmazók, mert nem lehet teljesíteni a kvótát, akkor mi van, benzin nélkül marad az ország? Biztos nem hagyják, fogják még ezt a szabályzást módosítani egy párszor, nem véletlenül a MOL is kivár.
Amúgy pont amikor jöttünk ki Belgiumba akkor fedeztem fel rémülten a németeknél az egyik kútnál, hogy csak ilyen korróziós E10 van. Mondjuk rajtunk kívül tényleg nem is állt meg ott senki... Én is csak annyit töltöttem hogy a következő kúthoz át tudjak menni ahol már árultak rendes (E5) benzint és gyorsan felhigítottam.
Nekem egyáltalán nem cseszte össze, pedig első időkben folyamatosan figyeltem, ruhámat is, motort is, de sehol nem találtam olajcseppeket. Ha van is a motoron olaj, az nem látszik a nagyságrendekkel több feltapadt portól, és amikor letörlöm vagy lemosom a motort, akkor az olaj is vele megy. Már ha van.
De amúgy ez is lehet az ecsetelő rendszer hatása, hogy nem egy nagy csepp kerül rá kinyomáskor a láncra, mert az lehet hogy jobban elporlad, hanem csak az "ecsetről" húzza le az olajfilmet és így nem csapódik.
Igen ez nekem is szöget ütött a fejembe, az a legjobb ebben a jelenlegi rendszerben hogy nem a lánc egy pontjára nyom rá egy adagot, hanem a kanóc felszívja és egyenletesen szétteríti az egész láncon folyamatosan. Ha átépítem, én is kíváncsi leszek, hogy fognak változni a beállítások...
Igazán jól hangzik :)
Sajnos nekem nincs rá kapacitásom, de menjetek tuti szép lehet!
A tele tank, úgy is jó érzéssel tölti el az embert !
Ami nagyon nem tetszik Blue olajzójában, az az esztétikát nélkülöző megoldás..
Remélem ha egyszer rászánom magam ettől szebb kialakítást találok majd..
Na igen, az a jó, hogy akinek nincs pénze, de szeretne egy elfogadható rendszert, az tényleg pár száz forintos alkatrészekből is összebarkácsolhat egyet. Mondhatni egy láncspray ára. És ebben már az olaj is benne van. :) De nem reklámozom tovább az olajzót, akit érdekel, úgyis utánajár. :)
Az olajzóhoz ezt találtam: http://www.akmt.hu/sufnituning...
Egyébként az olajnak 5év a jótállása én csak fél litert táraztam be mert hálistennek a melóhelyről tudok hozni bármikor és az a fél liter is szerintem elegendő lesz egy jóideig
Amúgy én persze vettem egy 5 literes Stihl kannát, ilyen ütemben ez kb. életem végéig ki is tart.
De már látom mindegy. :)
Amúgy pont amikor jöttünk ki Belgiumba akkor fedeztem fel rémülten a németeknél az egyik kútnál, hogy csak ilyen korróziós E10 van. Mondjuk rajtunk kívül tényleg nem is állt meg ott senki... Én is csak annyit töltöttem hogy a következő kúthoz át tudjak menni ahol már árultak rendes (E5) benzint és gyorsan felhigítottam.
De amúgy ez is lehet az ecsetelő rendszer hatása, hogy nem egy nagy csepp kerül rá kinyomáskor a láncra, mert az lehet hogy jobban elporlad, hanem csak az "ecsetről" húzza le az olajfilmet és így nem csapódik.