Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért én lerendeltem a scottoiler dual-t.
Ha ideér nekiállok.
Az általános tapasztalat mindenféle olajzóval, hogy az olaj mindenhova eljut, ha akarjuk, ha nem. :) Nem kell miatta izgulni. Pl. az összes teszt egybehangzó eredménye, hogy nincs különbség azoknál az olajzófejeknél, amelyek a lánckerék egyik oldalát olajozzák, meg amelyek mindkét oldalt - az olaj az egyoldalas kenés során is eljut mindenhova.
Én szoktam rendszeresen nézegetni, ellenőrizni, az első időkben alaposabb is voltam, egy papírtörlővel megnéztem, mi és mennyire olajos a láncon, szerintem teljesen rendben van. Akik másfajta láncolajzót/olajzófejet használnak, azoknak sem olajosabb a láncuk (már ha jól van beállítva az olajzó). Tényleg, ha emeled az intenzitást, nem segít?
értem rendben
Egyébként te a potit hanyas állapotban használod és milyen olajat használsz?
De jól tudod! Az O-gyűrűt kívülről kenni végülis nagyon sok értelme nincs, mert elvileg úgysem engedi át a kenőanyagot, legyen az olaj vagy láncspray vagy akármi...
Az O- gyűrű hiába lesz neked olajos, hisz épp az a dolga hogy a csapoktól a kenőanyagot ne engedje ki, a port meg be, ergo szerintem evvel a csapokat nem igazán olajozod nagyon...
Bár lehet- hogy nem jól tudom...
szerintem műszakin nemszólnak érte de kitudja én még csak keveset mentem vele de csak a görgők az olajosak az o gyűrű nem igazán
Szia!
Még nem építettem át, nekem több mint fél éve a "kanócos" verzió van fent, azt kell mondjam jól működik, nem volt vele panasz semmilyen helyzetben, pedig télen-nyáron-hidegben-esőben használom a motort.
De továbbra is át akarom építeni, leginkább azért, mert ha el van rejtve, akkor a műszakin talán kevésbé kötnek bele, meg szebb is. :) A terveim megvannak hozzá, kaptam ötleteket, jó tanácsokat K.Istvántól, az első lánckerékhez fogom bevezetni a csövet.
Már csak idő kéne hozzá ami sosincs... De áprilisig megoldom, mert akkor megyek műszakira.
Helló
Olvastam korábbi hozzászólásokban hogy tettél fel a motorra pdoiler-t én is tettem fel és az lenne a kérdésem hogy te még a gyári kanócos olajzást használod vagy már átépitetted hogy a lánckereket olajozza?
Xadot lehet vásárolni a hivatalos oldalukon, vagy az általad linkelten, én még INNEN szoktam, itt is jók az árak.
Köszönöm a segítséget!
Tőlük már vásároltam személyesen, nem volt velük gond. Nem hinném egyébként, hogy a Xado-t olyan nagy számban hamisítanák.
Ettől függetlenül bárhol előfordulhat pancsolt, ezért nem bízom senkiben.
Na ja, ezért én ha lehet, mindig a gyártó honlapjáról vásárolok. Fuchs-ot pl. a Silkolene.hu-ról érdemes, nem tudom a Xado-nak van-e gyári webshop-ja...
Hű, erről én is olvasgattam, ha jól emlékszem, az a végleges álláspont, hogy nem lehet motorokba rakni. A törvény tényleg úgy szól, hogy kell magasságállítás és fényszórómosás, kivéve motorokba; de az NKH kiadott egy "törvényértelmező" rendeletet, mely szerint ez azt jelenti, hogy motorokba meg egyáltalán nem lehet beszerelni. És műszakin meg a rendőrök szemében ez az NKH rendelet az irányadó.

A másik meg a gyakorlati oldala, ha normálisan meg akarod csinálni, akkor nem elég egy új izzó nyilván, hanem trafó, meg a lámpatestet is cserélni kell, mert egyrészt beszürkíti a műanyag búrát a nagy UV sugárzásával, másrészt meg nem ugyanolyan a fényforrás alakja (izzószálnál ugye hengeres, míg xenonnál egy ív), és még a hőtermelése sem ugyanaz. Ha meg már lámpatestet cserélsz, akkor abba még könnyebben belekötnek, hogy nem gyári... Projektoros lámpáknál egyszerűbb a dolog, de az ER-5-nek ugye nem olyan van.

Szóval én arra jutottam, hogy nem érdemes vele vesződni, nekem nem éri meg a sok barkácsolást meg a rendőrtől való félelmet.
Hú,az olajvásárlás nyűgös.Nemrég olvastam hogy az olajok több mint fele hamisított.Főleg a webshopokból.A nívósabb gyártók már hologramos címkével árusítják,persze így is lehet ratyi.
És....újabb dolog.
Xenont motorba. Mit szóltok ehhez? Olvastam olyat is hogy büntet a rendőr, de olyat is hogy nem. Törvény szerint nem büntethet, mert a beépítési szabály az autókra vonatkozik.
Ti mit tudtok, gondoltok erről?
Köszönöm szépen mindenkinek a válaszokat. Valószínűleg, akkor a michelin lesz, mivel mindenki ajánlotta.Remélem beválik. Mindenképpen megírom, hogy mi a tapasztalat, de abból úgyis csak március környéke lesz. Addig téli álmot alszik a kicsike. :)
Többek között innen is meg tudod vásárolni: http://www.olajwebshop.hu/term...

Ha azt szeretnéd, hogy maradjon is, akkor 4L-t kell rendelned.
Sziasztok!
Olyat kérdeznék hogy a Xado olajat honnan rendelitek illetve mennyi kell egy olajcseréhez? (gépkönyv 3 litert ír de szeretném hogy maradjon) előre is köszi!
Engem is mar egyre jobban rabeszelnek erre a gumira mindenki errol beszel
Ááá- még mindig le tudok hidalni ettől a Sárga Er-5- től, nagyon faintos ez a szín!
Na ja anno sokan fikázták a Heidenaut- de ettől függetlenül pár embernek bejött itt normál használat mellett....
A K80 alapból kemény, nem azért mert x ideje áll, úgy értettem. Ma beszéltem róla a Surival, szerinte mindegyik Heidenau hulladék. Nekem nincs vele negatív tapasztalatom, ezért marad rajta a K80-as szett.
Astra kombikat szoktam.A legutóbbi az H típusú.
Köszi, akkor az lesz!
Egyébként milyen Opelt vettél?