Ma felkerül a gumi, utána ha az idő engedi hamarosan szeretném kipróbálni ( és a közben elkészült láncolajzót is). Mindenképpen megírom az első tapasztalatokat.
Fisi, nagyon vagány az új ülés!
Most egy Pirelli Dragon van rajta, de ez egy kényszer szülte választás volt annak idején. Nem volt pénzem, de cserélni kellett és ez volt olcsón. Túltárolt 140/60-as. Alacsony az oldala, ezért elég merev és nem volt túl komfortos a gyári 130/80-as Bridgestone-hoz képest. Remélem jó lesz
Üdv.
Elmondása szerint kirándulása előtt két évet spórolt az útra.(olasz fizetéseket alapul véve)
Nem tudom mivel foglalkozott de azt tudom hogy felmondott az indulás előtt.
Természetesen út közben is vállalt alkalmi munkákat (mosogatás ,élménybeszámolókat tartott egy kis apróért stb)
A gépet kifejezetten erre az útra vette,és átalakította.
Megelőlegezem,hogy tetszeni fog.Nem tudom most mi van fenn a tiéden de egy észrevétel:Másként viselkedik a kanyarokban mint pl. a Heideneau .Sokkal jobb de az első km-eken figyelj erre is!
Helló Fisi, Parabellum!
Hétfőn megrendeltem a gumit a gépre. Tegnap már meg is jött. Izgultam a magasság miatt, de most hogy méregettem, megnyugodtam, mert még magasabb is pár milivel mint a gyári 130/80-as. Nagyon kíváncsi leszek hogy szerepel majd.
Hát ugyan Pigigs kartárs a Gs 500 fórumba rakta fel a videót- de utólagos engedelmével megosztanám itt- mit is lehet elérni evvel a szar telekre járós motorral!
Mert hát ugye nem bírja..
Fisi, nagyon vagány az új ülés!