Vagy a femkeret tartó füle tört le, vagy a műanyag alap repedt el. Mindkettő fillerekbol javítható!
Egy apró titok..
Ha szeretsz kísérletezni akkor vissza rakaskor a melltartót és a vezetekeket ne rakd vissza, magyarul a muszerfalat csak a két tartó csavar tartsa.
Talald meg azt a szöget mikor is a műszerfal enyhén rafeszul a gyuti kapcsoló körüli gumira. De csak enyhén!
Mert ha nagyon, akkor a másik, takaró műanyagot repeszted el!
Nem nehéz eltalálni a helyes szöget, párszor le kell kapni. Akkor jó, mikor kissé küzdeni kell a műszerfal egység vissza rakasaval.
Ezáltal nem fog úgy oda vissza mozogni, így utána sokkal kisebb az esély a későbbi repedesekre.
Lustabbak szorithatnak apró gumi, vagy szivacs darabot a műszerfal és a villa öntvény közé, az se látszik szinte.
VISSZRAKAS ELŐTT AZ IZZOK CSERÉJE KÖTELEZŐ!
Gyári stanleyt a tungsram 2w- ra kell cserélni, későbbiekben jóval ritkábban vagy szinte sosem kell már műszerfal izzot cserélni ezáltal.
Aki akar tegyen ledet bár...
Fisi dokumentált volna több mindent is, csak ellustult, de a nagyobb baj, hogy totál elfelejtettem már a webszerkesztest. Akkor az oldal se így nézne ki már..
Az eredményről tudnál majd fotót mutatni? Nekem is van egy horzsolás az elemen, sőt lötyög is az egész egység rendesen, gondolom valami tartófül eltörhetett. De szerencsére fisi a szerelését szuperul dokumentálta , ez alapján majd neki esek tavasszal.
igen a gyári az 24e.- lenne, de mai nap voltam egy festékboltban és találtam krom spary-t mert nekem a burkolaton csak a krom réteg sérült a müanyag része ép holnap le is fújom kiváncsi leszek hogy sikreül.
Engem is érdekelne egy szinte új és szinte ingyen burkolat a km óra/fordulatszámmérőre...
Elég sokan keresnek ilyet és csodálom, hogy erre még nem alapított senki vállalkozást. Egy univerzális utángyártott, olcsó burkolat lenne igény.
Egyébként én a sérült burkolatot egy fejidommal eltakartam.
Pár hónappal ez előtt ha nekem valaki azt mondta volna, hogy január másodikán szinte tavaszias időben fogok tudni gurulni egy kicsit, akkor kinevettem volna.
Egy apró titok..
Ha szeretsz kísérletezni akkor vissza rakaskor a melltartót és a vezetekeket ne rakd vissza, magyarul a muszerfalat csak a két tartó csavar tartsa.
Talald meg azt a szöget mikor is a műszerfal enyhén rafeszul a gyuti kapcsoló körüli gumira. De csak enyhén!
Mert ha nagyon, akkor a másik, takaró műanyagot repeszted el!
Nem nehéz eltalálni a helyes szöget, párszor le kell kapni. Akkor jó, mikor kissé küzdeni kell a műszerfal egység vissza rakasaval.
Ezáltal nem fog úgy oda vissza mozogni, így utána sokkal kisebb az esély a későbbi repedesekre.
Lustabbak szorithatnak apró gumi, vagy szivacs darabot a műszerfal és a villa öntvény közé, az se látszik szinte.
VISSZRAKAS ELŐTT AZ IZZOK CSERÉJE KÖTELEZŐ!
Gyári stanleyt a tungsram 2w- ra kell cserélni, későbbiekben jóval ritkábban vagy szinte sosem kell már műszerfal izzot cserélni ezáltal.
Aki akar tegyen ledet bár...