Üdv mindenkinek TKB-sok!
Fisi fórumtag már emlegetett itt-ott némelyik hozzászólásában. Bár a "haver" megnevezést használta, amit én egy kissé erősnek találunk. Én maradnék az "ismerős" kifejezésnél.
Magamról annyit, hogy friss ER-5 tulaj vagyok, egyelőre 0 km-es nagymotoros tapasztalattal. Évekkel ezelőtt volt szerencsém (?) felülni egy eléggé noname 50-es robogóra, aztán lassan két éve vettem egy majd 1000 km-t futott, akkor hatéves Aprilia Scarabeot, nem elhanyagolható, ún. babakék színben. Persze sokat nem használtam, annál gyorsabban ki is nőttem. De mint tudjuk, a robogó nem motor. Arra mindenképpen jó volt, hogy elkezdjenek érdekelni a nagyobb gépek.
Az eredeti tervem egy Honda Hornet beszerzése volt, az egyik kollégámnak van, és első látásra megtetszett. Fisi barátunkat meg évek óta ismerem, ráadásul nem is motoros körökből. Neki meg ER-5-e volt, bár már ugye hűtlen maradt a típushoz az ebadta... Az ő és a csirkesza...öö szárnyas márkához való viszonyát pedig azt hiszem, nem kell bemutatnom. Persze, nem miatta mondtam le a Hornetről, kezdőként azt erősnek meg drágának találom, nem mellesleg a két hengeresek hangja is sokkal jobban tetszik.
Szóval, egy hete, pár kisebb kanyart követően sikerült megkaparintani a hőn áhított speciális Kawa-fekete 2006-os születésű ER-5-öt, ami ígéretesnek néz ki, persze vannak hibái. Bevezetésnek egyelőre ennyi, mellesleg egy ideje a topic hű olvasója vagyok, most tartok úgy a 300. oldal tájékán (II. TKB találkozó utáni történesek), szóval nagyjából képben vagyok majdnem mindenkivel kapcsolatban. Bízom benne, hogy hamarosan minden kedves taggal lesz szerencsém élőben is találkozni! Na jó, fisivel annyira nem! Üdv!
Hát ahogy érzed. De előre szólok, volt egy ismerősöm aki azt mondta á hagyd a Zét , jövök zt két óra alatt körbe fóliázzuk az egész motort. No ebből lett 2 nap meg vagy 6 méter fólia a kukában a végére. Pedig mi cska flekkeket raktunk fel ide -oda ahol jobban ki volt téve a használatnak. Irgalmatlan, mit kell szopni házio körülmények közt azzal hogy ne legyen levegős nagyon, meg szemetes, és gyűrött.
Na de te tudod!
A te gépedre tesókám egy igazi tüzes bordót tudnék elképzelni vagy mélyvöröset, gyárilag is valami hasonlóra törekedtek, illetve aki át akarta festeni a tiédet anno..
Igen- a körülbelüli pozició kb egy hónapja feltette vki ezt a kérdést már. Na de ne leygek bunkó- ülés alatti kiegyenlítő tartályból tudsz venni mintát..
Ha kell a service manual emilben elküldhetem...
Sziasztok! Nem rég sikerült vennem első motornak egy 1997-es ER5-öt:)Amit csak lehet azt itthon szeretném megcsinálni, ami megyeget, de elsőre fejfájást okozott az hűtőfolyadék.Nem találom hogy merre tudnék belőle mintát venni, h tudjam mennyire fagyálló vagy sem...Egy körülbelüli pozíciót tudnátok írni? Előre is köszönöm!:)
Érdekes de mostanában kezdtem el én is utána nézni a felület fóliázásnak egy youtubos vizes kádba mártogatós videó kapcsán. A technikát VTN fóliázásnak hívják. Bármilyen bonyolult formát tudnak egyedi mintával ellátni. Bővebb infó =-VTN-Hungary. Az ára sem horror. Lehet tőlük rendelni csináld magad szettet. A motor úgy is festés előtt áll és elgondolkoztam, hogy új festés helyett az egészet fóliázom.
Nem volt még rá szükségem. De ahogy írják bármit be tudnak vonni. Nem hiszem hogy nagy rizikó egy óraburkolaton vagy valami hasonló kisebb dolgon végzett munkán keresztül megismerni őket.
Nem tudom milyen eljárással krómozzák a műanyagot, ezért is figyeltem fel az ezzel kapcsolatos hozzászólásra. Ha ködös belül akkor talán fújják, a rézszerű anyag meg a tapadás és a tartósság miatt lehet... de tényleg nem tudom csak okoskodok.
Fisi fórumtag már emlegetett itt-ott némelyik hozzászólásában. Bár a "haver" megnevezést használta, amit én egy kissé erősnek találunk. Én maradnék az "ismerős" kifejezésnél.
Magamról annyit, hogy friss ER-5 tulaj vagyok, egyelőre 0 km-es nagymotoros tapasztalattal. Évekkel ezelőtt volt szerencsém (?) felülni egy eléggé noname 50-es robogóra, aztán lassan két éve vettem egy majd 1000 km-t futott, akkor hatéves Aprilia Scarabeot, nem elhanyagolható, ún. babakék színben. Persze sokat nem használtam, annál gyorsabban ki is nőttem. De mint tudjuk, a robogó nem motor. Arra mindenképpen jó volt, hogy elkezdjenek érdekelni a nagyobb gépek.
Az eredeti tervem egy Honda Hornet beszerzése volt, az egyik kollégámnak van, és első látásra megtetszett. Fisi barátunkat meg évek óta ismerem, ráadásul nem is motoros körökből. Neki meg ER-5-e volt, bár már ugye hűtlen maradt a típushoz az ebadta... Az ő és a csirkesza...öö szárnyas márkához való viszonyát pedig azt hiszem, nem kell bemutatnom. Persze, nem miatta mondtam le a Hornetről, kezdőként azt erősnek meg drágának találom, nem mellesleg a két hengeresek hangja is sokkal jobban tetszik.
Szóval, egy hete, pár kisebb kanyart követően sikerült megkaparintani a hőn áhított speciális Kawa-fekete 2006-os születésű ER-5-öt, ami ígéretesnek néz ki, persze vannak hibái. Bevezetésnek egyelőre ennyi, mellesleg egy ideje a topic hű olvasója vagyok, most tartok úgy a 300. oldal tájékán (II. TKB találkozó utáni történesek), szóval nagyjából képben vagyok majdnem mindenkivel kapcsolatban. Bízom benne, hogy hamarosan minden kedves taggal lesz szerencsém élőben is találkozni! Na jó, fisivel annyira nem! Üdv!
Ha van ekkora kádad, meg szórópisztoly stb, kezdj neki. A végén mi is rászokunk!
Arról meg nem tehetek, hogy pazaroltad a fóliát.
Na de te tudod!
Ha kell a service manual emilben elküldhetem...
..na talán így