Leszeded a km óra spiralt. Utána két oldalt van egy egy 10- es csavar ezeket kicsavarod. Kicsit hülye helyen van, de azért hozzá lehet férni..
Utána már ki bírod csavarni a krómozott melltartót rögzítő 3csavart.
Lejön a hátulja, és ekkor már csak a vezetekkoteg ami a motorhoz köti a műszer egységet.
Többi már le van írva de szerintem ez is
Az első lámpához minek nyúltal!?
Az oldalamon mint lathattad minden részletesen le van írva, én anno úgy szedtem szét hogy semmi leírás szinte nem volt róla. A fordmero az amúgy elektromos, minek oda mechanikus!?
Elkezdtem szétszedni első lámpától kezdve a a sebességmérő es a fordulatszámmerő burkolatáig de meg valami tartotta a mérőlapot es inkább úgy gondoltam jobb ha annyiba hagyom és valami mechanikushoz elviszem a motort.
Kawasaki ER5 komplett oldal és topkonzol eladó. Az oldalkonzolok Monokey platnival vannak ellátva, tehát arra márcsak doboz kell! A topkonzolra meg rakhatsz Monolockot vagy Monokey-t, ahogy tetszik. A motoros képek illusztrációk, nem az én gépemen voltak, de ugyanígy néz ki. A konzol teljes egész, csak fel kell rakni.
Jó ez a harckocsi és tankfórum.
Gyerekek, az összes hadianyagot be kellene zúzni a világon, aki meg Kalasnyikovval játszik, azt meg feldugni a seggébe.
Mire gondolsz? Le szeretnéd venni a műszerrfalat?
Ha szét akarod szedni az oldalamon a technika részben a műszerfal egység szétszerelése részben fotókkal illusztrálva megtalálod!
Sok leírás, és képek.
Nyilván most ez ráér, hiszen még messze a szezon. Én is hetekig készültem nézegettem, hogy hova és hogyan is kellene felrakni úgy hogy ne is látszódjon és abból a kevés rakodó helyből se vegyen el. Végül a csap és a tartály a farokidomban kapott helyet és onnan vezettem le a lánckerék elé a csövet. Igazából csak akkor látszik, ha leveszem az ülést, addig semmi.
Ne add fel ilyen könnyen, az enyém max. 5000 pénzből kijött és a vákumos csapon kívül minden volt itthon. Semmi különleges része nincs. De a Lacié se bonyolult, csak Ő egy mágnesszeleppel zárja az olajat az üres jelzőn keresztül.
Lehetne.
De K.istván féle fejkialakítás lenne a legjobb.
Viszont annyi spéci alkatrész kéne hozzá és annyira szűk ott minden hogy inkább szerzek valami kész cuccot és hátravezetem.
Elektronika van az pikk-pakk benn lenne.
5:1-es veszteséggel kalkuláltak kezdettől.
De mivel 33e-ret tettek lánctalpra ez van.
A gond hogy ez is egy alap koncepcióval indul a háború előtt.
Miserint használjuk az M3 teknőjét és futóművét-motorját-erőátvitelét.
És alakítsunk ki egy gyalogsági támogató tankot.
Ezért került bele egy 75-ös rövid csövű.
Na ezt átdobták a nyugati frontra és ott szembetalálták magukat a tigrisekkel.
Egyszerűen nem erre találták ki a gépet.
Aztán persze született jópár módosítás ami jó volt.
Nekem személy szerint az angol firefly verzió a 7 fontos britt hosszúcsövűvel és az izraeli 90 milis verzió jött be kinézet és hatékonyság szerint.
Az első lánckeréknél az alsó ághoz sehogy nem lehet odavezetni? Én most kétszer fél napot foglalkoztam a témával és már kész is. Csak a próba meg a beállítás van hátra, de az majd tavasszal lesz. Ahogy CB Laci is csinálta nem kivitelezhető? Én az Ő ötletét ötvöztem Taschner vákum csapos megoldásával.
A Pz4 hosszú-csövű a háború igáslova.Nyilván tudod.De vele nem győzhettünk.Mással se.Túl sok érdek volt nyugaton,túl sok ellenség keleten.Örök vesztesek vagyunk..
Utána már ki bírod csavarni a krómozott melltartót rögzítő 3csavart.
Lejön a hátulja, és ekkor már csak a vezetekkoteg ami a motorhoz köti a műszer egységet.
Többi már le van írva de szerintem ez is