Ez egy Panther,Ebből a készletből Kőnig Tiger a legjobb.Nekem a PZ-6 a kedvencem.A világ legjobb panzere. De a T34-ből több volt.És az is versenyben van a legjobb címéért.Végül a ruszkik lenyomtak bennünket.Az elején élőerővel a végén még (sajnos)technikával is.
Bírom a csíra yenkiket mikor vetítik,hogy megnyerték.Ha nincs a ruszki szurony mi győzünk.(Magamra gondoltam)
Nem jönnek be nekem se.Az én kedvencem más ligából való.De mivel ez nem túl fontos ezért marad Rosinante.Autót azóta a negyedeiket nyüstölöm és mind szűzen került hozzám.
Ha eladó lenne Rosinante nem is kérnék érte ennyit.Pedig ez MOTOR úgy an block.Tiszta és értelmes előélettel .Valsz ha megveszem a nagyot akkor is inkább megtartom ezt is.
Az nem vitás hogy mind a három gép egy kategóriába tartozik. Még az lenne szép ha a Yamaha is gyártott volna ide egy vasat. Akkor milyen kavarodás meg tanácstalanság lenne. Ez a választás szabadsága. Mindenki az egyéniségének, ízlésének, no meg a pénztárcájának megfelelőt választhatja. Persze az nem bűn ha valaki elfogult a sajátjával szemben, hiszen azt jobban ismeri mint a többit. Én se próbáltam még egyiket se a Hondán kívül, de jelen helyzetben nem bánom a választásom. Ha annak idején egy Er-t mutattak volna, lehet azt hajtanék azóta is. De hogy kicsit puncsoljak is, pl. az Er 6n régi nagy kedvencem, vagy ilyen a Z sorozat is. De pl. a Versys nekem egyáltalán nem jön be. Szóval ha választani kellene, biztos nagy dillemában lennék.
De milyen igazuk!
Épp most tudatoslut bennem, mikor Er-5 után szaladgáltunk, hogy ha egy mód van rá, szegény ember csak új motort vegyen!
Amennyi szarrá krehált elhanyagolt ütött, kopott, jónak hirdetett- aztán rakat szar motorokat árulnak, az megdöbbentő!
Jelelegi Er-5 hirdetésekből se nagyon találnék olyan motort amit meg vennék bizalommal, amit tegnap elhoztunk az is először neccesnek tűnt, remélhetőleg azonban, jó lesz. De aon is látszanak a taka nyomok...
CB500-GS5_ER5. Ugyanaz a kategória.Mindenki vegye amelyik bejön neki!Én még a motort sem láttam élőben amikor befizettem rá.Csak egy pici fényképet katalógusban.Nem is ezt akartam hanem egy használt Kawát.Csak azt mondták vegyek újat mert annak van egy olyanja (mint a nőknek),hogy csak az elsőnek adják magukat őszintén.
Igazuk lehetett.
Igazából, sokszor ezért is elcseszettek az összehasonlító tesztek, mert a Cb 500- at inkább a GPZ 500- al kellene összehasonlítani, az áll közelebb teljesítményben meg futóműben stb hozzá.
Na de mindegy.
A 140/70-est néztem, 21 felett van kicsivel. De ha beindul majd az élet jövőre, még tájékozódok átmérő tekintetében. Tegnap voltam kettő gumisnál, de senki nem tudott segíteni.
Szerintem a megjelenésük idején a Z-k is elég megosztók voltak. Az újak is hasonló formát követnek. Aztán hogy ez kinek tetszik kinek nem, ízlés kérdése. A Cb 500 (és nem azért mert nekem is az van) szerintem nem olyan rossz kinézetű. A GS mellett legalább motornak néz ki (nem bántás a Suzukira nézve). A Er meg kimondottan hasonló kinézetű, de szerintem a Cb mutatja magát a "nagyobbnak" komolyabbnak. No de nem akarok vitát generálni, főleg nem "idegenben".
Nem hinném, hogy a robotfej lámpa jól mutatna egy klasszikus ívelt vonalvezetésű motoron. Ár? Nem tudom, kérdezz utána a márkakereskedésben, de inkább bontóban.
Mondtam:fejidom.A motort nem ismerem.Az idomot bevállalnám Rosinantéra.Legényesebben nézne ki tőle.Meg amúgy szarrá ment már a foncsorom.Mibe fájhat egy ilyen?
Ez egy KönigsTiger!
A Párduc az ilyen: