Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok, küldenél majd egy mailt (rozsaek21@gmail.com), ha tudod a pontos napot amikor erre jársz? Addig kigondolom hogy milyen pakk is lenne jó nekem.
Etetoset sajnos csak pár ember tud írni ott. Hagyjuk, amit akartam leírtam...
Milyen táskát használtál?
Gyere át a GS500 fórumra, most ott megy a bruszt, oda szemetelünk

Ugyen okosabb nem leszel, de röhöghetsz
Fiúk...úgy látom itt többen is eltévesztettétek a házszámot!
A nyár jut eszembe, amikor mindenki kivette a 2 órás esőmotorozás után innen 800 km-re a tökszáraz cuccait, én meg a tanktatyóból a szarrá ázott holmim, nem volt öröm
Tanktáska a szavazatom, ha város, vagy rövidebb túrák, de hátsó doboz, ha nagy túra a lényeg.
Jogos, csak valami Troll etetőset, ha kérhetem így az unalmas ünnepek alatt
A tankringes megoldás apró hibája hogy a táska nem moccan sehova.
Tehát nagyon körültekintően kell megválasztani a táskát hogy minden helyzetben elférj mellette/mögötte.
Próbáltam egy 14 literes verziót és nem fértem el.Miíb mágnesens arrébbrakom és nincs gond.

Viszont az üléstáskája egyszerűen csodálatos annyira könnyű felrakni és annyira az ülésre van tervezve.És még hátizsákként is funkcionál.
Jan. 24 körül megyek Pestre. Ha gondolod el tudom vinni, hogy megnézd. Nem tudom, hogy le kell-e venni a kapaszkodót, de lesz mibe bőven kapaszkodni.
Majd mindjárt atirok a Gs fórumba hogy vegyen inkabb Er 5-ot...
Na azért van pár dolog amit nem tud a táska!
Sokkal biztonságosabb dobozban a benne lévő cuccok allaga!
Nem ázik be!
Azért feltorni levenni egy táskát hamarabb megy min egy lezárt dobozt!
És utolsó nyomos érv!
Az oldaltatyonak is kell valamiféle keret ha meg akarod védeni a motor allagat!
Akkor meg!?
Az ER-5 is jó motor...bár a vélemények megoszlanak.
Vegyél inkább GS-t...ha már azon tanultál.
Az enyém pont eladó!
Köszi, még morfondírozok... Kicsit távol vagyunk egymástól...
Oldal dobozokban igazából nem gondolkoztam bár nem rossz ha van lehetőség felpakolni.
Ha jól látom ennél a konzolnál le kell szerelni a kapaszkodót.
Világításhoz: szerencsére a Ninjának elég jó, szép fehér (fehérebb mint az autóé), és nem látok vele sokkal kevesebbet mint az autómnál. Csak ugye a motoros sajátosságok miatt (kanyarban dőlés stb.) A távolsági meg szépen fényárba borítja a tájat. Nekem nem volt gondom a fényszórókkal.

Gyárilag az alap Philips van benne, ez: http://www.philips.co.uk/c/car...
Kiszedtem most, mert kiégett a tompított, megnéztem a termékszám alapján is, elvileg ez a típus, de mégsem teljesen úgy néz ki kívülről. Viszont nekem napi használat mellett 4 évig bírta, míg a vásárlók szerint ennek a típusnak a legfőbb baja a rövid élettartam. Ez alátámasztja azt az összeesküvés elméletet, hogy beszállítóként jobb minőséget nyújtanak a cégek; a boltban nem tudod ugyanazt a minőséget megvenni, mint a gyári termék.

Na mindegy, most gondoltam kipróbálok egy emelt fényerejű Osram Nightbreaker Plust. Már ott megszivattam magam, hogy siettem és nem néztem meg, hogy párban csomagolva drágább, mintha veszek kettőt külön csomagolva(!). Szóval vettem jó drágán egy párat, most nálam a tompítottban a gyári Philips van, a távolságiban a Osram NBP. Fehér falra vetítve én semmivel nem tapasztaltam se fehérebb fényt, se erősebbet... Menet közben sem éreztem javulást.

Szóval egyelőre nekem ez az emelt fényerejű izzó nem vált be, kicsit parasztvakításnak érzem, annyival biztos nem jobb, mint amennyivel drágább, ráadásul hamarabb is kiég...
Egy xenon lehet hozna érezhető javulást, de az meg szabálytalan.
Ha legközelebb speciális izzót veszek, akkor az inkább emelt élettartamú lesz, pl. egy Tungsram Extra Life. Ha legalább annyival tovább bírja mint amennyivel drágább. :)

Szerintem a legtöbbet a fényszórómagasság beállítása számít, meg a foncsor állapota, illetve a burkolat karcossága, ezeket sem árt felújíttatni ha nagyon rontják a fényerőt.
Meglesz.
Kicsit érvelnék a táska mellett. Én igazából se táskával, se dobozzal nem merném otthagyni, szerintem nem tart tovább letörni/feltörni egy dobozt mint egy táskát levágni/kivágni. Szóval egyik sem lopásbiztos megoldás. Akkor meg már inkább táska, mert azt könnyen lekapom és magammal viszem, főleg az általad említett megoldásokat (hátizsákká alakítható stb.). Arra mindkettő jó, hogy elvigyem a cuccokat a kempingbe és otthagyjam.

Rögzítéssel sem lehet nagy gond, ha tudtam gumipókkal rögzíteni egy sima sporttáskát nagy súlyokkal megrakva (>20 kiló), akkor egy kimondottan motoros üléstáska sem fog mozogni menet közben. (Max. kiegészítem gumipókkal.) Egyébként tanktáskát tekintve nekem az SW-Motech megoldás tetszik a legjobban, a tankra rá van csavarozva egy gyűrű, abba rögzül a táska; sokkal biztosabban tart ez a csavaros megoldás, mint bármilyen mágnes, viszonylag könnyen le-/felrakható a táska, és még a tankot sem karcolja.

http://shop.sw-motech.com/cgi-...

Oldaldoboz ellen szól még nálam a szélesség növelése, autók véletlen meghúzása, ha figyelmetlen az ember.

A fentiek miatt amúgy én leginkább hátizsákkal járok, de ha többet fogok túrázni, én táskát fogok beszerezni, tanktáskának meg tuti olyan gyűrűset veszek.
Hali, Kawa-róla majd az itteni arcok elmondják, amit tudni kell, viszont a kisbanditokat hagyd a faszba, ami meg érdemes az a cb500.
Hali, a dobozba belerakhazod a hátizsákod is, mindenképpen doboz, túrán nem ázik be, jobban van rögzítve, tudsz vinni utast es ha használtan veszed es nem torod, meg az arat is egész jól tartja.
Ja, Spurit vagy hasonló tisztítót bele és nem lesz gond. Nekünk is azért volt probléma a karbival mert sokat állt. Ha folyamatosan használva van, nem kell tisztogatni.
Hello!
Első motorom vásárlását tervezem nyárra, de nem szeretnék túl nagyot első társnak. Egy kezes naked-et szeretnék mindenképp megtanulni motorozni.
Eddig 3 jutott a látószögemben:
- Suzuki GS500 (ilyenen tanulta)
- Kawasaki ER5
- Suzuki GSF400 Bandit (ezt már nem ajánlották a Bandit részlegen)

Szeretném tőletek megkérdezni, hogy a Kawasaki ER5 motorja milyen? Megbízható? Alkatrészekhez könnyű-e hozzá jutni? Tartós-e? Szóval, milyen egy igazi ER5? :D
Válaszotokat előre is köszönöm!
Én nagyon korrekt árba megszámítom neked a konzolt, csak fel kell raknod, meg doboz rá.
Hátsó doboz valóban rontja a képet.Szerintem szinte minden motorra igaz ez.De ezt leszámítva jobb megoldás mint a táska.Azzal otthagyhatod a motort az utcán.Táskával már nem biztos,hogy tovább utazol.
Mindenképpen doboz! Ha Nem használtam levettem a keretét is, és annyi.
Sziasztok!

A konzolról jut eszembe hogy régóta vacillálok a hátsó doboz és az üléstáska között.
A doboz szerintem rontja kicsit az összképet viszont meggyőzőbb. Az üléstáskát bármikor levehetem, sőt valamelyik több funkciós révén tanktáskaként és hátizsákként is műkszik, viszont nekem nem tűnik biztonságosnak (mármint a felfogatása)
Esetleg valakinek tapasztalata?
most beinditottam eloszor a kis szivaton leallt 2szer majd ment folyamatosan szoval nem lesz gond majd megkinalom kicsit egy karbi tisztitoval es nem lesz gond.