Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dehogyis, Magyarország jobban teljesít!
Erdély, hát, hmm... az igen, szívem csücske. Én sem voltam még arra, de muszáj lesz beiktatni valamikor, de esélyesebb családdal, autóval. Levivel még Csángóföldre is el kell látogatni furulya ügyben.

Igazából nem lenne semmi bajom a dologgal, és még az anyagiak is más színben tűnnének fel, ha valahogy a párom beszívná a benzingőzt és velem akarna jönni. Mégiscsak jobb a kaland együtt, mint magányos lovasként. Te ezt igazán tudod.
Na akkor mi is tudjuk már legalább, amúgy erről még nem hallottam- de hajrá, ha meglesz a tapasztalat akkor oszd meg velünk!
utana olvastam, ez a fordulatszámmerős hiba ER 5 betegség egy kis diódát kell kicserélni belül. egyenlőre ennyit tudok
Neked meg a Transfogaras van közelebb.Meg a Transalpina.Egyiken sem voltam még pedig a környéket már megjártam.
Nyilván a család az első.Ha elaludtak lenyúlod a zsét a cukros dobozból és irány a nagyvilág. (vicc)
Én még fizetést se kapok.
Hát igen, innen az Alföldről meg főleg...
A motorozás amúgy is igen kezd luxussá válni számomra, mert abban semmi élvezet nincs, ha azt számolgatom, van-e pénzem hétvégére motorozni.
Lassan oda jutok, hogy a motor akkor jön szóba, amikor az autót kell helyettesíteni a városban, a drága benzin miatt.
De nem a 400-as Honda, ami 5,5-öt zabál városban, mint egy ezres Suzuki Swift, hanem 4 ütemű robogó, ami 2 litert.
Szép lassan megérik bennem a dolog, hogy felszámolom ezt az egész motorozás álmot a pi..ba, hogy a pénzt, amit nem füstölök el, a gyerekeimre költhessen.
Mai magyar valóság, mármint a bérből és fizetésből élőké.
Kontaktsprét a galád kapcsolónak! Hátha!
Elővettem a motort az utóbbi három napban, mert megfelelő volt az időjárás egy kis karistoláshoz. Úgy jártam többször is, mint ha lenyitva hagytam volna az oldaltámaszt induláskor és a motor le fulladt. Pedig a középsztenderen állt a motor 1 hónapig. Nem mindig csinálja, csak úgy spontán (de akkor nagyon rosszul esik). Amióta hideg van.
Segítsetek!
Köszi!
Ilyen szerény kanyarok és xar útminőség nem vonz.A Furkáról tegyen fel ilyet valaki.Azok kanyarok.De mondhatnék még párat.Sajnos ha motorozni akarok az előtte minimum 150Km dögunalom.
Váljék egészségére!
Engem a frász kerülget akkor is, ha nézem a videót.
"na de Róbert! "
Lejtőnek alja van.Oda az országunk igyekszik.
Jó lesz az Eryk, én megertelek!
Csak Don Quijote akar folyton agresszíven, na de Róbertnével felmenni a lejtő tetejére!
Nálad nem hiszem hogy egy fog eltérés akkora hátrányt jelentene. De hogy valami érdekeset meséljek. Van egy ismerősöm,akinek korábban VTR 1000 volt, míg most egy Tuonot hajt és mindkét motort vissza áttételezte. Azért, mert nem találta elég dinamikusnak a gépeket. Ezután már másodikban is vették az elejüket gond nélkül. No nekem ez nem lesz fontos soha, legyen bármilyen motorom is.
A Dunaföldvár-Kalocsa emelkedőkhöz biztosan. De ott a Riga is megy mint atom.
Én is valtoztattam a furat ,löket, meg az atteteli arányon, így azt hiszem elég erős lesz!?!
Engem nem fog zavarni a kevesebb erő. 45 évesen már nem az egykerék meg az autók legyorsulása a cél. Meg azért gondolom az 58 ló nem fog vészesen megcsappanni.
Viszont az erő is kevesebb lesz a keréken.Én a nagy túrák miatt változtattam.Két személy,sok pakk és hegyek.Azt hiszem kb. megtaláltam az ehhez passzoló készletet.Felment eddig mindenhová és a végsebessége sem kevesebb.
Közel 1000 fordulat volt +-ban a különbség. Engem borzasztóan zavart, hogy ennyire pörgött. Én egyébként is inkább a kíméletes hajtás pártján állok, így nem volt kérdés, hogy valamit kezdenem kell a problémával. Az más kérdés, hogy így az "olcsóbb" gumi a lánckerék árával már majdnem drágább is lett mint egy új. Most ha megtalálom a megfelelő gumit, ezzel a lánckerékkel még kevesebbet fog pörögni.
Annyit nem módosíthatott az áttételi arányon a gumi,hogy ilyen észrevehető legyen.(Szerintem)Én jobban belenyúltam a primer kerékkel és az se kirívó változás.
Az bíz az alacsony profil miatt volt. Elég jól bele masztal a témába ha emiatt még attetelt is modositottal!
Laci jót ajánlott, de azóta már a Michelin jobb gumi lett mint a Heidenau. A Bridgestone Bt45 is jó guma de, ahogy olvastam nálatok egy két embernek volt vele gondja!
Ja és még annyi, hogy autógumi méretátváltó van sz@rásig, de motorhoz valót nem találtam egyet se.
Az ilyen tapasztalatok jól jönnek, köszi. A méret miatti Áttétel módosulás miatt vagyok bizonytalan. Amikor a gyári méretű cserés lett, a pénztelenség miatt, egy raktárban ragadt 140/60-as kaptam elfogadható áron. Ennek annyira alacsony volt az oldalfala, hogy a motor csak pörgött, de sebesség nem volt hozzá. Akkor kicseréltem az első lánckereket, hogy visszaálljon a régi áttétel. Na most ezt szeretném megúszni és az eredet magassághoz legközelebbit szeretném megtalálni. A 140-es szélességet szeretném megtartani, elfér kényelmesen. A történet így kerek.