Az első fékbetétek ha gyáriak akkor 1mm-ig kophatnak le.Az új 4,5mm.
Én is bevittem szervizbe mert vékonynak láttam a betéteket.2,5mm volt így maradhat nem kellet cserélni.
A Castrolt kétszer használtam,semmi probléma nem volt vele.
Sziasztok!
Ma lecseréltem az olajat (Castrolra), szűrőket, olyan lett a váltóm mint a vaj levegőszűrő új volt benne de nem baj azt is lecseréltem újabbra, első féket szétszedtem a betétek amiket vettem hozzá dupla olyan vastagok sincsenek úgyhogy maradtak benne a régiek! Egy 50 km-es kört gurultam vele ma eddig jó az olaj de majd 6000 km múlva visszatérünk rá
valami visszaigazolást csak kaptál, amikor megkötötted, adnak egy szerződés számot, vagy valami azonosítót. Ha tudod, nyomtasd ki, és menj nyugodtan. Rendőr nem fog megbüntetni ez miatt.
kötöttem biztosítást a biztositas.hu oldalon elis faxoltam nekik a dolgokat de gondolom a hétvégén nem foglalkoznek vele :( így addig nemis használhatom?
Könnyebb lenne a kapcsolattartás, ha a személyes adatokat kitöltenéd!
Fisi is jelezte: az oldaláról letölthetők ezek.
Az olajcsere 6 ezrenként, ha jól emlékszem, de ellenőrizd valamelyik maunalban.
Szelephézagot nekem Kawasaki szervizben állítottak, nem azért, mert valami baj volt vele, hanem mivel Olaszból behozott gép volt, nem tudtam, mikor mit műveltek vele.
Sajnos ez már a múlt, nincs er5-ösöm.
köszönöm a válaszodat! Eltudnád nekem ezeket küldeni? Szelephézag állítással van valami tapasztalatod? Hidegen kell? Mennyi a gyári érték?Olajat milyen gyakran kell cserélni?
Szia, gratulálok a motorhoz! Nekem 97-es volt...
Leírás angolul és németül van meg, az angol a 2004-es évjárathoz készült, a német a '97-eshez.
Az angolból ollóztam ki a gyertyát: NGK DR9EA or ND X27ESR-U
Sziasztok! A hétem mér írtam er5 vásárlás ügyben, ma megvettem a gépet és nagyon tetszik! Lenne pár kérdésem
1.annyi gondja van hogy az üzemanyagjelző nem működik folyamatosan telit mutat, találkozott már valaki ilyennek?
2.milyen típusúgyertya való bele?
3. van valakinek magyar nyelvű leírása hozzá gépen?
egyébként 98as gép elvileg 38000km nagyon szép állapotban gondos gazdával, új lánc, új bridgestone gumik, képeket töltök majd fel. köszi előreis sziasztok
Igen, ha megkeresed a Xado web-oldalát, ott is írják, hogy új járműbe is ajánlott, sőt van nekik váltó, szervo stb. revitalizáló is.
Azt gondolom, a nagy autógyártók nem véletlenül javasolnak 1-2 típusú olajat az autóikhoz.
Ki van az találva és sok-sok mérnöki tapasztalat lehet mögötte.
Egy biztos: ha valaki nem gyilkolja a gépet és megad neki minden kenőanyagot időben, akkor azért az az élettartamra is jó hatással van, még Xado nélkül is.
Ahol én veszem a Xado-t ott azt mondták hogy új autókba is ajánlott egy tubust bekeverni, ill. azokba is amelyekkel nincs még gond és csak a prevenció a cél. Igazából szerintem az alapolaj majdnem mindegy csak legyen jó minőségű, hiszen a Xado 10W-40 is a ceramic-metal adalékkal van nemesítve.
Ami miatt mégis váltottam az az volt, hogy ha pl. a Motulhoz adalékoltam volna a gélt úgy már lényegesen megnövelte volna az olajcsere költségét, míg a Xadoba benne van gyárilag, így a szinten tartás elvileg biztosított.
Eddig minden OK vele, remélem nem lesz változás a későbbiekben sem
A hsz számát írtam be, válaszként