Sziasztok!
Szombat óta én is az ER5 tulajok számát gyarapítom. Kicsit halottak az itteni fórumok, de itt van a legfrissebb hozzászólás, ezért ide írtam.
És rögtön egy kérdés: valakinek volt már gondja az alapjárattal. Nálam folyton elmászkál, beállítom az oldalsó csavarral (1500 körülire), de ha megyek vele és megállok jóval magasabban pörög, 2500-2600 körül. Remélem csak egy karbitisztítást igényel.
Ezt tapasztaltam én is az évek során, bár én ilyen téren elég szerencsétlenül választottam motort...
volt a veterán CB-m amiből jó ha 2 volt az országban, CB-1 sincs sok és igazából Inazuma is kevés van. Viszont jóval több fórumot olvasok mint amihez hozzászólok és azt látom, hogy a márkahűség önmagában kevés ha nincs mögötte egy jó társaság.
Meg persze nem a pólón van a hagsúly, de olyan szépen mutatnak a Hondások Kawasaki feliratos pólóban- Ittenem, Ittenem- örömkönnyek gyűlnek a szememben!
Biony ám, és van saját pólónk is, bár mi terveztük szerintem nem lett rossz? Természetesen aki akar csatlakozhat akár vehet eg ilyet is magának, de nem reklámozom, mert úgy is nekem kell megcsinálni!
Jahm ott van Norberto is pl. de ő most házat épít meg gyereket pesztonkál.
Igen alapvetően Kawasaki Er-5 talinak indult, hát sajna, vagy mi sokan megváltak a géptől, bár ezért nem neheztelek rájuk, csak ha nem Kawasakit vettek helyette!
Itt mindig időben feltesszük a következő programot. Ettől függetlenül a banda tagja saját maguk is önállósítani szokták magukat, úgyhogy csak csapódni kell valakihez.
Bp-ről több állandó tag is van (remélem mondhatom így): Gadus, Kraszy, mhmax, Zarándok-&Zongorista...bocsánat, ha kihagytam valakit...
Szombat óta én is az ER5 tulajok számát gyarapítom. Kicsit halottak az itteni fórumok, de itt van a legfrissebb hozzászólás, ezért ide írtam.
És rögtön egy kérdés: valakinek volt már gondja az alapjárattal. Nálam folyton elmászkál, beállítom az oldalsó csavarral (1500 körülire), de ha megyek vele és megállok jóval magasabban pörög, 2500-2600 körül. Remélem csak egy karbitisztítást igényel.