Nem, nem csalóka jól látod!
Többek közt ez is a modell frissítés része volt, a gyújtás, és a hátsó rugóstagok mellett! Az új tanknak süllyesztett a wallis, meg más a formája, és
Egy kis kérdésem volna........lehet butagás, de foglalkoztat ez a kérdés.
Szóval a 2001-es évjáratú er-5nek a tankja valóban sokkal "laposabb" mint egy 2004-es évjáratú er-5 tankja? Vagy csak én vagyok nagyon hülye? Ebből a két képből gondolom! Vagy csak a kép csalóka?
Nekem az a problémám hidegen vissza durrog a légszűrőbe és nehezen indul, melegen megszűnik a probléma nem durrog és szépen indul! Mi lehet a hiba? Esetleg egy olcsó és jó szerelőt tudnátok ajánlani Fejérmegyei vagyok de más megye is szóba jöhet a közelben!
Előre is köszönöm a válaszokat!
Segítséget szeretnék kérni javítási kézikönyv ügyben. GPZ 500S, 2002-es évjárathoz keresek javításit, lehetőleg magyar (ami szvsz nincs), vagy angol nyelven. Honnan lehetne ilyet free letölteni? Én csak németet találtam, de azt nem vágom .
A segítséget előre is köszönöm!
Jó kis kalandtúra volt. Ezek az emelt fényű izzók meg mind ilyenek, gyakran kell cserélgetni, a nagyobb fény az élettartam rovására megy. Mint ahogy megszokhattuk szinte minden alkatrésznél: vagy teljesítmény, vagy élettartam, a kettő együtt nem megy.
Nem hülyeség, én sem tudom elképzelni magam naked-en, még ha Kawasaki is lenne. (Na jó, a W800 kivételt képez, abban van valami, ami nagyon megfog... :)) Amúgy szoktam mostanában itt látni egy 125-ös Duke-ot, nagyon vagányul néz ki (és ha jól tudom, majdnem csak a blokkban van eltérés a 200/400-hoz képest, szóval a méretek kb. ugyanazok), és egész nagymotoros beütése van már annak is.
Pont ellentéte a BMW S1000RR-nek, az élőben nekem nagy csalódás volt, pici mint egy kis játékmotor. Egymás mellett állt egy idomos segédmotor meg az S1000, hát nem tudtam volna elsőre megmondani, melyik az 50 ccm, és melyik az 1000. Na a Duke az nem ilyen. :)
De azért még nem vennék KTM-et.
És utolsó slussz kontra- de sajnos nem poén. A tavaly vagy mikor vett Philips Moto Vision első H4 izzó tompított szála meghala- senki nem vegyen ilyet- ahhoz képest a gyári is Philips- még most is működik, ez ennyi pénzért nagyon hamar megadta magát, hiába világít jobban..
No de álljon itt vala a mai nap krónikája, mikor is kitaláltam hogy egy bemelegítő túra keretében elugrok Er-a- val Keszthelyre meg vissza...
A túrát baljós előjelek előzték meg...
Kezdődött előző este ahogy Lütyő barátoméktól tartottam haza, felfedeztük hogy nem működik a féklámpa kapcsolóm elől. Mivel Kawasaki, gondoltam csak nem romolhatott el, haza mentem és tele nyomtam WD 40- el persze semmit sem használt, néha villogott de leginkább nem. Na mondom pólusok rézkefézése- ez sem használt.. Még több WD 40- az se. Nagy óvatosan szét pattintottam negyedig a házát, és adtam neki onnan WD 40- et, hangja friss lett lámpa világíta vala- győzelem! Nyilván 8 év alatt kissé elkoszolódhatott belül.
NA Ma aztán illa berek 9- kor indulok gyerekek, irány Keszthely egy térképpel az is hátizsákban az utas hátán.
Dombóváron áthaladva, gondoltam benézek Sagemhez- és itt gyökeresene megváltozott minden..
Először is kipróbáltam az új motorját- jó kis seggrakéta szépen megy, jól néz ki- alul nem annyira húz de aztán 6 ezer felett veszett tüzijáték kezdődik a vason! Hátul is eléggé kényelmes- ezt Era tesztelte.
Ekkor Sagemet rávettük jöjjön velünk egy darabig- na itt aztán teljesen felborult ez eredeti terv- kedves felesége már majdnem kész volt az ebéddel, ott is hagytuk nyomban- gondolom kívánt minket a fenébe érte- sütőstül- húsostúl irány Fonyód- közben fagyi egyebek, gömbkilátó, stb. NA Sagem majdnem végig jött velünk- ő is levolt! Köszönet az idegen vezetésért- de a gömbkilátós utat akkor is én találtam meg!
Na irány tovább jót cspattunk.
És a végén- jön egy nagydarab srác segítsünk betolni a VN 2000- es Kawát, mert rajta felejtette a világítást, és lemerült az akku.
Nosza toltuk is Sagemmel majd meggebedtünk
Szerintetek mennyi esélyünk volt?
Elárulom, mint egy hangyának a T 90- es harckocsi ellen- egyenként egy literes henger nem hazudik, megforgatni nem bírtuk a hátsó kereket!
NA végül eltoltuk egy helybélihez és ott hagytuk őket egy akku töltő társaságában!
Mai nap mérlege- kb 380 km- jó kalandok elfáradás, nem érzem a seggem
Ja slussz poén: nem akart működni a Kawán az önindító- hol érintkezett hol nem- mire is kiderült hogy negyedig a vészleállítót sikerült benyomnom, és ezért rakoncátlankodott..
Utána meg egyszer totál nem indult, többszöri unszolásra se, akkor meg kiderült, a sebességbe hagyott motor nem indul Kawáéknál- kihajtott oldaltámasszal (hála Istennek! )
Szóval ami balfaszkodást el lehet követni, azt ma én elkövettem- hiába szezon eleje van!
És melyik évjárattól nagyobb a tank? 2005 ?
Pest?
Többek közt ez is a modell frissítés része volt, a gyújtás, és a hátsó rugóstagok mellett! Az új tanknak süllyesztett a wallis, meg más a formája, és
Egy kis kérdésem volna........lehet butagás, de foglalkoztat ez a kérdés.
Szóval a 2001-es évjáratú er-5nek a tankja valóban sokkal "laposabb" mint egy 2004-es évjáratú er-5 tankja? Vagy csak én vagyok nagyon hülye? Ebből a két képből gondolom! Vagy csak a kép csalóka?
2001:
http://images02.olx.pl/ui/4/82...
2004:
http://img18
.aprod.hu/images_a...
Üdv.
Nekem az a problémám hidegen vissza durrog a légszűrőbe és nehezen indul, melegen megszűnik a probléma nem durrog és szépen indul! Mi lehet a hiba? Esetleg egy olcsó és jó szerelőt tudnátok ajánlani Fejérmegyei vagyok de más megye is szóba jöhet a közelben!
Előre is köszönöm a válaszokat!
Segítséget szeretnék kérni javítási kézikönyv ügyben. GPZ 500S, 2002-es évjárathoz keresek javításit, lehetőleg magyar (ami szvsz nincs), vagy angol nyelven. Honnan lehetne ilyet free letölteni? Én csak németet találtam, de azt nem vágom .
A segítséget előre is köszönöm!
http://www.ebay.com/itm/Kawasa...
Pont ellentéte a BMW S1000RR-nek, az élőben nekem nagy csalódás volt, pici mint egy kis játékmotor. Egymás mellett állt egy idomos segédmotor meg az S1000, hát nem tudtam volna elsőre megmondani, melyik az 50 ccm, és melyik az 1000. Na a Duke az nem ilyen. :)
De azért még nem vennék KTM-et.
A túrát baljós előjelek előzték meg...
Kezdődött előző este ahogy Lütyő barátoméktól tartottam haza, felfedeztük hogy nem működik a féklámpa kapcsolóm elől. Mivel Kawasaki, gondoltam csak nem romolhatott el, haza mentem és tele nyomtam WD 40- el persze semmit sem használt, néha villogott de leginkább nem. Na mondom pólusok rézkefézése- ez sem használt.. Még több WD 40- az se. Nagy óvatosan szét pattintottam negyedig a házát, és adtam neki onnan WD 40- et, hangja friss lett lámpa világíta vala- győzelem! Nyilván 8 év alatt kissé elkoszolódhatott belül.
NA Ma aztán illa berek 9- kor indulok gyerekek, irány Keszthely egy térképpel az is hátizsákban az utas hátán.
Dombóváron áthaladva, gondoltam benézek Sagemhez- és itt gyökeresene megváltozott minden..
Először is kipróbáltam az új motorját- jó kis seggrakéta szépen megy, jól néz ki- alul nem annyira húz de aztán 6 ezer felett veszett tüzijáték kezdődik a vason! Hátul is eléggé kényelmes- ezt Era tesztelte.
Ekkor Sagemet rávettük jöjjön velünk egy darabig- na itt aztán teljesen felborult ez eredeti terv- kedves felesége már majdnem kész volt az ebéddel, ott is hagytuk nyomban- gondolom kívánt minket a fenébe érte- sütőstül- húsostúl irány Fonyód- közben fagyi egyebek, gömbkilátó, stb. NA Sagem majdnem végig jött velünk- ő is levolt! Köszönet az idegen vezetésért- de a gömbkilátós utat akkor is én találtam meg!
Na irány tovább jót cspattunk.
És a végén- jön egy nagydarab srác segítsünk betolni a VN 2000- es Kawát, mert rajta felejtette a világítást, és lemerült az akku.
Nosza toltuk is Sagemmel majd meggebedtünk
Szerintetek mennyi esélyünk volt?
Elárulom, mint egy hangyának a T 90- es harckocsi ellen- egyenként egy literes henger nem hazudik, megforgatni nem bírtuk a hátsó kereket!
NA végül eltoltuk egy helybélihez és ott hagytuk őket egy akku töltő társaságában!
Mai nap mérlege- kb 380 km- jó kalandok elfáradás, nem érzem a seggem
Ja slussz poén: nem akart működni a Kawán az önindító- hol érintkezett hol nem- mire is kiderült hogy negyedig a vészleállítót sikerült benyomnom, és ezért rakoncátlankodott..
Utána meg egyszer totál nem indult, többszöri unszolásra se, akkor meg kiderült, a sebességbe hagyott motor nem indul Kawáéknál- kihajtott oldaltámasszal (hála Istennek! )
Szóval ami balfaszkodást el lehet követni, azt ma én elkövettem- hiába szezon eleje van!
Köszi gyerekek a kalandokat ma!
És jöjjenek a képek!
Sőt a bográcson is átesett...
Olvastam, amit a motorozásról írtál: jó gondolatok!
Valahol én is ezért motorozom. Hogy bírjam a hétköznapokat.