Erről eszembe jutott egy nem túl rég megesett story.
Épp valahol a belvárosban parkoltam, és többször vissza kellett mennem újból etetni az automatát. Az automata mellett "parkolt" egy autó, amiben egy csajszi olvasgatott, és láthatóan Ő is óránként dobálta a pénzt.
Mikor másodszor is várt utánam az automatánál, kedvesen felvilágosítottam, hogy ha bent ül az autóban, akkor Ő (pontosabban Ők, mert a párját várta) nem várakozik, hanem csak megállt, és így nem kell jegyet váltania.
Szegénynek már három cetli a szélvédő mögött volt (200Ft/db).
Hát- ahogy nézem szépen felbaszták a BT árát is az R 17- nél- eddig 17 500 volt a 110-es most 22003 ft- tehát itt majd 5 ezret emeltek- a 130- as pedig tavaly 21 500 körül volt azt hiszem, most pedig 27039- azaz it is jó 5 ezer ft lett a plusz. Akkor kérdés nincs is bennem, hogy a következő gumi megint Heidenau lesz- gratulálok az R 17- nek a szép ár emeléshez...
Így már- én legalább is erősen felejtem megint a Bridgestonet- mert így a készelet a tavalyi 38 500 ft környékéről felugrott 49000 ft környékére.
Ott basszák meg!
Az alacsonyabb profil, meg ugye annyit jelent, hogy ugyanahhoz a sebességhez többet kell majd forognia a motornak, mint másik gumikkal.
Tapasztalataim szerint a Heidenauk amúgy is kissé alacsonyabb profilúak mint a japán gumik. Nálam abban jelentkezett hogy pl. 90- nél nem 4100- 4200- at forgott a blokk, hanem olyan 4300 körül..
A BT 45- el ez vissza állt a régi értékre.
Van még egy abroncsuk, ami szóba jöhet de ezzel két baj is van..
1- a 130- as az csak 60-17, azaz magasságra laposabb mint a gyári méret.
2- mikor Soltvadkerten beszéltem a raktáros sráccal azt mondta hogy ő használta a supermotoján ( ettől ez sem biztos hogy supermoto gumi), és állítása szerint brutál jól tapadt, de hamar elkopott!
Hát, nézd ezt nem tudom, de amint látod a Heidenau hivatalos oldaláról szedtem le, és ott az utcai kategóriában van, hogy ez náluk mit jelent azt szerintem csak úgy tudod meg, hogy le levelezed velük. Szerintem nem írják, hogy supermoto lenne..
Amint láthatod írtam alább- hogy nálam nem jelentkeztek repedések a BT 45-ön..
A választás rajtad áll!
Viszont a BT 45 az utóbb időben olcsóbb lett mint a Heidenau- én ilyen repedésekkel nem találkoztam az enyémen eddig. A következő gumi csere nagy dilemma lesz nekem is már látom...
Ha engem kérdezel, akkor azt mondom- 2- 3 K 63-64 párat elkoptattam, ha nem vagy gy lábtartó karcoló emberke, akkor nyugodtan válasz ezt!
Nekem bejött- azt is megemlítem, hogy valóban a Bt 45 érzésre legalább is ,még jobban tapad, egy nagyon jó gumi- amiben viszont csalódást okozott az az agyon reklámozott két komponensű technológia.
Ahogy a mostani hátsó gumim áll, azt kell mondjam ez se fogja a Heidenau 8- 10 e km-es futásteljesítményét lefölözni!
Légy úttörő- múltkor belinkeltem a Heidenau új gumiját- a K 80-ast, vagy válaszd a régit a K63- K 64- et!
Most már rád se süthetik, hogy fillér baszó vagy, mert a Bt 45 occóbb :)
Épp valahol a belvárosban parkoltam, és többször vissza kellett mennem újból etetni az automatát. Az automata mellett "parkolt" egy autó, amiben egy csajszi olvasgatott, és láthatóan Ő is óránként dobálta a pénzt.
Mikor másodszor is várt utánam az automatánál, kedvesen felvilágosítottam, hogy ha bent ül az autóban, akkor Ő (pontosabban Ők, mert a párját várta) nem várakozik, hanem csak megállt, és így nem kell jegyet váltania.
Szegénynek már három cetli a szélvédő mögött volt (200Ft/db).