Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szívesen fordítok (mondtam már, hogy angol-magyar szakfordító diplomám is van?), csak időm nincs rá egyáltalán, szóval ha nem sürgős, és nem gond, hogy akár hónapokig készülhet, akkor bevállalom.
Válasz fentebb sajna csak a végét ollóztam kia tesztnek de ez egy magasan fekvő hegyvidéki teszt volt- ahol is második lett a BMW GS -e meg a Triumph Tigere után- mindezt első szériásan, mert ugye az előbb említett gépeknek bőven volt idejük kiforrni magukat- nem első szériák- nekem ettől nem kell több bizonyíték!
No a Motor revü tesztben ahol is második lett a hegyvidéki kategória ne kérdezd meg melyik ágában, ezt írták..
"Nyilvánvaló vlt hogy nem terpre született...
...Ennek elleneére egész jól felküzdötte magát a vizes nyomvályúkon, sőt még egy hegyi patakon is..
...hiába ki kellett esnie a Kawasakinak. Kicsit sajnáltuk, mert asztfalton például kimondottan remekelt a japán motor. 1000 köbcentis motorja zokszó nélkül pörgött fel alapjáratiról névleges fordulatra. Neki köszönhetően még hatodik sebességfokozatban is szelíden és kulturáltan lehetett csordogálni a Versyszel a kis hegyi falvak főutcáin, ugyanakkor 5000- nél agresszívan meglódította és mintaszerűen pontosan irányítható országúti harcossá változtatta át a motort. Egyedül az alul tompított rugóstag bizonyult néha kerékkötőnek, de az is csak ritkán, szélsőséges körülmények közt...

Ezekben a tesztekben sehol sincs rá panasz, szal nem hiszem hogy fura lenne.
Szal ne aggódj- tuti az a futómű- hisz Kawa! ( jellemző nagy adag elfogultság )
Nekem is nagyon tetszik, hogy mertek mást alkotni, nem szálltak be ebbe a "csak azért is 1 v. 2 henger, meg 21 collos kerék, meg magasra húzott sárvédő stb." őrületbe, hanem felvállalták, hogy egy ilyen nagy köbcentis motorral úgysem a krosszpályákon fognak ugratgatni az emberek. És megalkottak egy nagyon kényelmes túramotort, kiváló blokkal.
Első futóműről nem tudom, mit higgyek, valahol dícsérik, valahol kifogásolják kicsit (annyira azért nem, mégiscsak a KYB legújabb fejlesztése) - mondjuk attól kezdve, hogy állítható, szerintem nem lesz vele gond. Meg a tesztmotorokon is valószínű elállítgatták már, azért az egyik tesztelőnek ilyen, a másiknak olyan.
Amúgy ha csak képről láttad, megtévesztő lehet. Itt Belgiumban járkál egy pár ilyen, láttam őket, főleg fehérben, és egyáltalán nem csúnyák. Élőben nagyon jól néznek ki, olyan arányos a felépítésük, nem is látszik nagynak, valaki meg is jegyezte, hogy ha nem lenne a magasra húzott fejidom, senki nem endúrózná le, sima naked-nek tűnne.
Imádom ezt a gépet, nekem ez a "végállomás" motor. Aminél már nem kéne több. Amikor nyugdíjas leszek, a gyerekeknek már nem lesz ránk szükségük, eladjuk mindenünket, veszünk egy ilyet, felpakoljuk és a feleségemmel bejárjuk a világot, kényelmesen, ráérősen. Jó terv, mi? (Bár a feleségemet ismerve két ilyet kell venni, mert nem szeret hátul ülni, ha motorozhat is. )

De most még nekem is túl sok lenne, meg jobban bejönnek a sportosabb formák. Majd kényelmesedek, ha nyugdíjas leszek...
A csaj csak Ausztráliában jár hozzá! De gyanítom ott is feláras tartozék.
Ez a gép nekem is bejön, mert szakít a megszokott trendi formáktól, merész, de nyerő ötlet az is, hogy egy igen nyomatékos négyhengeres blokk került ebbe a túra enduroba. Eredeti ez a gép, ami nagy szó, ebben mai computeres tervezésből adódó hasonlósági effektusban.
Viszont valahol írják, hogy 60-100km/h között a futóműve kissé fúrcsán viselkedik. / A GS500 után különösen érzékeny vagyok bármilyen futómű problémára / Szívesen kipróbálnám egy tesztvezetésen, csak sajnos a Kawasakinál nehéz hozzáférni ilyen lehetőséghez a válság óta.
Nem tudom én nem tudok megbékélni a formájával,meg mit kezdenék 128le vel?
Smice!

Ha adnak egy ilyen csajt a kis ninja mellé lehet beruháznék egyre én is!

Azért csipáznék egy ilyen raktárat mint a Klip elején- jó kis Kawás dobozok!

http://youtu.be/Ttic6mKV_Fs
Egyszerűen vezérműlánc hangja volt főleg 4000-es fordulatnál lehetett hallani. Szelepfedelet levettük megfogattuk a motort és akkor láttuk h laza a lánc és elsőnek kivettük a feszítőt ami a hűtő alatt van! A feszítő ilyen recés és egyszerűen nem kattant be a következő fogba. Szétszedtük visszaraktuk és bekattant azóta rendben van! (kop-kop-kop) Erről a "pitting" azt olvastam h a szelephézag állítást teszi bajossá illetve a letöredezett részek okozhatnak gondot a hengerfejbe!
Mondjuk annyit megjegyeznék h tudtuk h csörög a motor de azt nem tudtam h a feszítő lesz a gond én láncra tippeltem de olyan jó áron volt a motor ráadásul 25kw van a forgalmiba h bepróbáltuk és megnyertük a dolgot.

Na még teszek be egy képet szemből h lásd a régi fejidomot!
Szép a VAS!
Gratula!
Az a repedezés- amit a szakirodalom annak idején "pitting" néven írt le- egy elég érdekes hiba, és nagy nagy ritkán előjön sajnos- némelyik szökőévi hétfői plédányon, az Er-5 nél is. A lényege hogy kipattogzik a vezérmű tengely felülete, amúgy nem tudom, hogy hang alapján észre vehető- e ez, vagy van- e valamiféle negatív vonzata, bár gondolom- igen, mert nem normális jelenség...
A láncfeszítő, mikor nem állított utána, annak mennyire volt észre vehető hangilag a vonzata? Nagyon csörgött? Vagy hogy?
A blokkot meg kellett nagyon bontani hozzá?
Szívesen írok pár sort! Amúgy nekem pont h nem tetszik az a verzió amin már az új fejidom van!
A blokkot és a tulajdonságait azt hiszem h itt senkinek sem kell bemutatnom! Annyit írnék h a 90-es években gyártottak erősebbek a későbbiekhez képest!
Sok tesztben nagyon lehúzták ezt a motort főleg a modellfrissítés előttieket! (1994) A váltó olyan kawásan finom sebességet nem dobálja, tesztben írtak a vezérműtengelyek bütykeinek a repedezéséről én ilyet nem tapasztaltam pedig az átkos első szériából való a motorom! (1991)
A futómű 1 személlyel jó az elsőt levegővel fel lehet fújni én fel is fújtam mert alapból nekem puha! 2 személlyel a hátsó teleszkóp nincs a helyzet magaslatán de mivel nem nagyon viszek utast így nem zavar! Egyetlen probléma jött elő amit a tesztben is említenek mégpedig egyszer nem feszített utána az automata feszítő a vezérmű láncnak! Kiszereltük megnéztük újra összeraktuk és azóta rendben van!
Kényelem szempontjából nincs gondom kb:200 km után kezdek fészkelődni a motoron, a fékeket eleinte gyengének éreztem de így utólag már jónak tűnik!
A fogyasztás 4.5(120km/h) 5.5 (160+km/) Jó kis motor én szeretem! A szélvédelem olyan 140-ig jónak mondható! Terepezési képességeiről nem tudok beszámolni mert abszolút közúton használom!

Ha esetleg van kérdés szívesen válaszolok!
Mondjuk Kle- ből a legpofásabb véleményem szerint az utolsó széria lett!


Szép az arany színű dekli meg a narancssárga váz meg a Z 1000 fejidom- vagy Z 750?
Ma tekeregtem 60 km-et, azért hideg van bassz!
Hazafelé Dunapatajon áll két mororos az út szélén a vasakon ülve, erre közelebb érve- hát nem két Z 750 volt?
Kawa rulez!
hiei!

Nagyon szívesen venném, ha írnál pár sort a KLE-ről, kedvelem azt a típust is, mint mindet amiben ez a sor kettő szív dobog!

Jövőre pedig a banda talin szívesen látunk Téged is!
Nekem is nagyon tetszik a gép, a KLE után szívesen elfogadnám!
Remélem elterjedt típus lesz és 10 év múlva talán megvehetem használtan!
Igen ,ki se nálam szerencsére semmilyen repedezes nem látható .
Sziasztok!
Fisi mégis kipróbáltad a Bridgestont ? Mondtam, hogy elég jó habár én kicsit megszívtam vele mert berepedt a horonyban, 5000km-nél gyári hibás volt.Valaki tett fel képet amin szintén látszik ilyesmi. Mikor reklamáltam küldtek egy újat. Kipróbáltam a Pirelli Sport Démont is, az elejére azt vettem, szerintem az is jó gumi. Puhább mint a Bt45, hátul lett volna jó kipróbálni de már mindegy.Most Bt21 van a zongorán, kiderül az milyen.
Van egy Bridgeston Bt45 elsőm kb 9000-t futott, ha valakinek esetleg kellene, még elmegy 5-6 ezret.
Őőőő-izé- ja...