Hát engem is nagyon érdekel ez a K80-remélem valamelyikotok kipróbálja majd? :-) Fôleg Er5-on mert nem tudom, hogy pl. Norbi mereteben ugyanaz a keverek van e az abrincsban
Hű nagyon köszönöm a beszámolókat! Ez a K80 nekem is nagyon megtetszett. Remélem annyira jó is, mint ahogy kinéz, de úgy látom a Heidenau azért nem gyárt rossz gumikat. Most felkerült a gumilistám élére, ha tudok cserekor ilyet szerezni, szerintem ez lesz. És van is a méretemben! Amúgy a nevesebb gumik közül már csak a Michelin Pilot Activ van még nálam a jelöltek közt, ami egyébként jó gumi, az ER-5-ösünkön az van, de elég drága, (ahogy nézegettem, K80-nál pl. +5-10e/db), és nem a fillérb... miatt, de szerintem ennyivel nem tud többet. Akkor meg már inkább támogatom a németeket, mint a franciákat a pénzemmel. :)
És itt van az a gumi amit nagyon ki akartam próbálni, de akkor nem lehetett még kapni mert nagyon új volt, ehhez nagy reményeket fűzök, de most hogy a Brigi bevált nem tudom ki fogom e próbálni, mivel ez is drágább a BT 45-nél- de így ránézésre nagyon tetszik!
Nagyon jó guma a Heidenau is- azért a BT 45 jobban fogja az ívet, de ha maradt volna olcsóbb a Hejdejó- akkor nem biztos hogy váltok!
Heidenauból van egy guma ami nagyon jól tapad, ahogy a Vadkerti Mofakeres sráccal beszéltem ő a saját szupermotoján száguldott ezzel, csak azt mondta hogy elég hamar elkopott-
Ez is dettó. Hejdenyaúból koptatom a második garnitúrát.Ez nem olyan
mint gyári.Kevesebb futásteljesítmény,biztonságos tapadás.Megveszem akkor is ha emeltek.
Nyerő csapaton nem változtatunk."Tito Vilanova"
Na igen, miután elköltöztem a hegyvidékre, az Alföldön edződött majrécsíkom 2 ujjnyit szűkült! Ehhez jön még az "angol-típusú" időjárás, vagyis állandóan esik, idén a napsütéses nyár 2 hétig tartott! Szóval jól jönne egy kis plusz tapadás a következő gumimra.
Hát szeretnék! Láttam már ezt a videót, nagyon komoly, és nincs is agyontuningolva a gép. Az a kicsi Ninja nagy előnye, hogy gyönyörűen lehet vele kanyarsebességet tartani, döntögetős szakaszon nincs ellenfele. "Mikor a többiek fékeznek, akkor is tövig..." khm, húzod "...a gázt!"
Volt szerencsém egy BMW klubbal túrázni, mindenki 1000+ ccm-es motorokon; kb. ugyanez volt a helyzet, mert a nagy motorokkal mindenki úgy ment, hogy "jön az egyenes - tépjük neki!", aztán meg "jaj jön a kanyar - pánikfék". Én meg elmaradtam a hosszú egyenesekben, a kanyarokban meg mindig felkenődtem a hátsójukra (mert ugye túrán nem előzgetünk).
Elhiszem amit mondasz! Nekem BT 45 van,de "majrécsík" az oldalán szinte semmi! Ha ilyen döntögetéseket a gyárival csináltam volna hát.....finoman fogalmazva most nem lennék itt!
A gyári gumi max. olyan használatra jó mint amiket Japu töltött fel. Ha nyugodtan mész,és nem vagy kanyarvadász akkor oké!(enyhe jóindulattal) De most ezt itt mifelénk a Mátrában meg a Bükkben áld már meg hogy normálisan mész! XDDD
Köszi mégegyszer mindenkinek a tanácsokat!
Szóval ha a zongorán is ilyet tapasztalok, lehet arra is ilyen fillér b*szó heidenaut teszek majd
K 80 első
És itt a hátsó a márka felsorolásban ott az ER-5 is!
Parabellum!
Ha lennél szíves tesztelni örök hálám üldözne- szerintem nagyon nem nyúlnál mellé vele!
Nagyon jó guma a Heidenau is- azért a BT 45 jobban fogja az ívet, de ha maradt volna olcsóbb a Hejdejó- akkor nem biztos hogy váltok!
Heidenauból van egy guma ami nagyon jól tapad, ahogy a Vadkerti Mofakeres sráccal beszéltem ő a saját szupermotoján száguldott ezzel, csak azt mondta hogy elég hamar elkopott-
Első guma
Ez meg a hátsó lenne- sajna ez csak 150-ben van de ez még rámegy az Er-5 re .. bár..
mint gyári.Kevesebb futásteljesítmény,biztonságos tapadás.Megveszem akkor is ha emeltek.
Nyerő csapaton nem változtatunk."Tito Vilanova"
Állítólag van vmi puhább is, ami gondolom jobban tapad, csak ugye az meg hamar kockára kopik...
Egyébként Fisinek volt hejdeaúja, és most váltott brigire talán Ő tud véleményt adni, hogy melyik a jobb.
Én anno a Dunloppal, illetve Metzelerrel hasonlítottam össze, számomra mindkettőnél jobb volt.
Volt szerencsém egy BMW klubbal túrázni, mindenki 1000+ ccm-es motorokon; kb. ugyanez volt a helyzet, mert a nagy motorokkal mindenki úgy ment, hogy "jön az egyenes - tépjük neki!", aztán meg "jaj jön a kanyar - pánikfék". Én meg elmaradtam a hosszú egyenesekben, a kanyarokban meg mindig felkenődtem a hátsójukra (mert ugye túrán nem előzgetünk).
Pedig a Dunlop nem volt idős és km se volt benne sok...